1. lap. Összesen 3.
A Junior Achievement Magyarország az idei évben is megrendezi a Nemzetközi Diákvállalkozások Vásárát a szegedi Hídi vásáron. A magyar, szerb és norvég vállalkozások május 19 és 20-án szinte a Híd utca egyik oldalának teljes részét elfoglalják, a 20 stand épül a Híd utca Boszorkánykonyha felőli részén.
A JAM elméleti és gyakorlati projektei között kiemelkedő helyen szerepel a Nemzetközi Diákvállalkozások Vására (Bridge Fair). Vállalkozási program célja, hogy a diákok vállalkozási szemléletét fejlesszék, a programon keresztül ismerjék meg a kockázatvállalás lehetőségét, a csapatmunkát, a siker örömét. A JAM lehetőséget biztosít a diákoknak, hogy saját üzleti vállalkozásuk legyen, mely nem más, mint egy gazdasági és üzleti laboratórium, ahol a diákok az órákon megtanult elméleti összefüggések nagy részét gyakorlatban is kipróbálhatják.
A Bridbe Fair érdekessége, hogy az értékesítés mellett a kitelepülő száz diák versenyezni fog egymással a legjobb logó, legjobb termék, legjobb marketing, legjobb eladó, legjobb diákvállalkozás címért. A díjak odaítélésénél szegedi üzletemberek fognak segédkezni, akik gyakorlati tapasztalataik alapján vizsgálják a nebulók termékeit.
Büszkék lehetünk, hogy az induló csapatok között két szegedi vállalkozás is szerepel. A "szögedi" portékákra és csapatokra az interneten lehet szavazni a vásárlóknak kedd délelőttől egészen vasárnap este hat óráig, a nyertes a közönségdíjat kapja
A csaptok bemutatkozása
|< Kezdő
< Előző
1
2
3
Következő >
Utolsó >|
Hozzászólások Kedves Olvasó! Jelentkezzen be és akkor hozzászólhat a témához!