Üzletemberek
Lakatos Jenõ: Fontos az alázat és elkötelezettség
ImageA Fõszer-Elektroprofil vezetõje egy budapesti cég szegedi leányvállalatát vezette át a rendszerváltás nehézségein, majd tette országosan is elismertté. Jelenleg a nemzetközi piacokat hódítják meg.
Nyári Sándor, a Medikémia Szeged röplabdacsapat vezetőedzője
Szeri István, a Tisza Volán Rt. vezérigazgatója
Bihari Vilmos, a Pick Rt. vezérigazgatója
Gellért Ákos:
Törekedni kell, hogy a legjobbak legyünk

Gazdaság
Adóinfó
Csak termékértékesítésnél érvényesíthetõ a kedvezményes áfa júliustól
Magyar gazdaság
Erõsödött a forint a svájci frankkal szemben
Világ-gazdaság
Magyarország az erõs kohéziós politikában érdekelt
Elemzések
Júliusi makrógazdasági és tõzsdei elemzések
Programajánló
�prilis 2024
H K S C P S V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
Ebben a h�napban
Hírfolyam
14:42 
Csongrád megyében is támogatják a Mintamenza program terjedését
14:41 
Ukrán válság - Az oroszok hajók elsüllyesztésével foglyul ejtették az ukrán flotta egy részét
14:40 
Ukrán válság - Orosz lap: Viktor Janukovicsot állítólag infarktussal kórházban kezelik
14:38 
Versenyuszoda épül Gödöllõn
14:36 
Ukrán válság - Magyar katona vezeti az EBESZ katonai megfigyelõit
13:44 
Diszkótragédia - Fenntartotta a korábbi jogerõs ítéletet a Kúria a West Balkán-ügyben
Ekotómia
Magyar gazdaság
Mosonmagyaróváron épít új gyárat az SMR
Letölthetõ az Új Széchenyi Terv Pályázati kézikönyve
Világ-gazdaság
Magyarország az erõs kohéziós politikában érdekelt
Elemzések
Júniusi makrogazdasági és tõzsdei elemzés
Májusi makrogazdasági és tõzsdei elemzések
Üzletemberek Üzletemberek
Nagy Attila: Tele vagyok szerencsével
Munkatársunktól   2006 April 17, Monday  
Image
Építõipari vállalkozással indult Nagy Attila cége, az IKESZ Kft, mely ma szegeden egyet jelent a Skoda márkanévvel. A sikerhez kellett néha kalandvágy is -vallja az ügyvezetõ.
  Hozzszlsok Nyomtat E-mail PDF

Volt ebben egy kis kalandvágy is...
Igen, voltak mélypontok: a Bokros csomag nagyon rossz hatással volt ránk: a hitelünkre 33%-os kamatot kellett fizetnünk, eközben megállt az értékesítés is, de az építõipar és a fuvarozás segítségével átvészeltük ezt az idõszakot. 1996-tól aztán töretlenül fejlõdtünk egészen a tavalyi év végéig, de most sem mondhatjuk, hogy bármi gondunk lenne, hiszen több autót értékesítettünk, mint tavaly és a piaci részesedésünk is megfelele, sõt jobb Szegeden, mint az országos átlag.

Mi kellett ahhoz, hogy sikeresek legyenek?
Magyarországon a olyan a gazdasági környezet, hogy erre az árkategóriájú kocsira van a legnagyobb kereslet, de ebbõl a kategóriából gyártják a legtöbbet is. Ahhoz, hogy a megfelelõ mennyiséget el tudjuk adni, kell a gyár, a tulajdonos, de fõleg az importõr és a kereskedõ szoros együttmûködése.

Azt olvasni, hogy jelentõs azoknak a száma, akiknek vissza kell adniuk a hitelre vásárolt autójukat, mert nem tudják fizetni a részleteket. Így van ez Önökél is?
A mi portfóliónkban is vannak ilyen esetek, de jóval kisebb számban mint az átlag, mely 5-6%. Az általunk értékesített Skodáknál ez 1,5% alatt marad, nem nagy szám. Én nem eladni akarom az autókat az ügyfeleinknek, hanem azt, hogy  megvegyék felelõsen -legyen szó finanszírozásról, vagy magáról az autóról. És hogy sok éven át tudják használni, azután pedig jöjjenek vissza autót cserélni.

Hogyan látja, Szeged megfelelõ környezet ehhez?
Én nem vagyok benne Szeged gazdasági vérkeringésében, vagy vezetésében, nem tudom megítélni, mi lesz Szeged jövõje. Az biztos, hogy szép, jó helyen van, rengeteg értékkel bír, magas színvonalú a képzés. Ipar nincs már, de a tudásközpont megmaradt és ez fontos.
Az IKESZ 40-45 embernek ad munkát, ehhez megfelelõ gazdasági hátteret ad Szeged és annak lakossága. Én abban bízom, hogy ez így mehet továbbra is.  Szurkolok a városért.

Ha marad szabadideje, azt mivel tölti legszívesebben?
Nagyon sokat dolgozom, de nem is érzem jól magam másként. Úgy látszik, szerencsés alkat vagyok, nekem a feltöltõdéshez nem kell például elmennem  lovagolni, más, pláne presztízs sportokat ûzni.

km.




Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!



Webradio.hu - Szegedi, orsz�gos �s sport h�rek a nap 24 �r�j�ban!:Hírek arrow Eko



Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player