A Capristo leginkĂĄbb egyedi kipufogĂł rendszereirĂ”l lehet ismert a szakavatottak körĂ©ben, azonban a nĂ©met szĂ©khellyel rendelkezĂ” tuning cĂ©g egyĂ©b kiegĂ©szĂtĂ”ket is gyĂĄrt, többek között a Ferrari 458 Italia vagy pĂ©ldĂĄul a vadonatĂșj Lamborghini Aventador LP700-4 szĂĄmĂĄra.
Az Aventador esetĂ©ben a cĂ©gnek kĂ©t cĂ©lja volt, egyfelĂ”l elkĂ©szĂteni egy egyedi Ă©s a gyĂĄrinĂĄl jobban teljesĂtĂ” kipufogĂłrendszert, mĂĄsfelĂ”l pedig csökkenteni a szupersportautĂł sĂșlyĂĄt, mĂĄr amennyire ez lehetsĂ©ges.
GyĂĄri ĂĄllapotĂĄban az összkerekes Lamborghini 1575 kg-ot nyom, a motorja pedig egy kereken 700 lĂłerĂ”s, 6,5 literes V12-es erĂ”forrĂĄs. A Capristo mĂ©rnökei azonban megtalĂĄltĂĄk azokat az elemeket az autĂłn, amelyeket lecserĂ©lve mĂ©g tovĂĄbb faraghatnak az egyĂ©bkĂ©nt sem "tĂșlsĂșlyos" Lamborghini sĂșlyĂĄbĂłl. A gyĂĄri kiegĂ©szĂtĂ”k közĂŒl többet is lecserĂ©ltek könnyebb, szĂ©nszĂĄlas mĂ»anyag darabokra. Ami azonban fontos, az autĂł eredeti formĂĄja nem vĂĄltozott. A lecserĂ©lt elemek közĂ© tartozik pĂ©ldĂĄul az elsĂ” Ă©s a hĂĄtsĂł toldat, a diffĂșzor, a hĂ»tĂ”rĂĄcs, a visszapillantĂł tĂŒkrök hĂĄza Ă©s mĂ©g a beömlĂ”k is. A beavatkozĂĄsnak köszönhetĂ”en a nĂ©met tuner mĂ©g tovĂĄbbi 40 kg-ot tudott lefaragni az Aventador sĂșlyĂĄbĂłl, mĂg a motor teljesĂtmĂ©nyĂ©t a mĂĄr korĂĄbban emlĂtett Ășj kipufogĂłrendszerrel növelte.
A Capristo azt sajnos nem hozta nyilvĂĄnossĂĄgra, hogy a könnyĂtĂ©snek Ă©s a kipufogĂł rendszernek köszönhetĂ”en tĂ©nylegesen mennyivel is növekedett a mĂ©nes. Mindössze annyi tudhatĂł, hogy a gyĂĄri 2,9 mĂĄsodperces szĂĄzas sprintet sikerĂŒlt egy tizeddel lejjebb szorĂtani, mĂg vĂ©gsebessĂ©g tekintetĂ©ben 351-rĂ”l 354km/h-ra emelkedett a mutatĂł.
A nĂ©met tuner közlemĂ©nye szerint a cĂ©g tovĂĄbb dolgozik a sĂșlycsökkentĂ©sen, a Capristo az autĂł alvĂĄzĂĄbĂłl, a kerĂ©kjĂĄrati ĂvbĂ”l Ă©s a kĂŒszöbökbĂ”l szeretne lefaragni egy keveset.
Hozzïżœszïżœlïżœsok Kedves Olvasïżœ! Jelentkezzen be ïżœs akkor hozzïżœszïżœlhat a tïżœmïżœhoz!