A városban a legtöbb lámpa futásra van állítva. Évek óta idõnként leírom ezt, de teljesen falra hányt borsó. Egy egészséges ember sietve át tud érni a zöldön, de egy fájós lábú már nem. Ha az illetõ bottal jár és messzirõl láthatóan öreg, akkor szerencséje van, mert az autósok általában nem taposnak bele a gázba. Én viszont fiatalabb vagyok és nem járok bottal, de sajnos nem tudok rohanni. A sok bunkó azt képzeli, hogy szórakozásból sétálok és elindulnak felém. Már pedig akkor sem tudok futni. Nem tudom, kik állítják be a lámpákat, de lehet, hogy kiderítem, oda megyek és "megdícsérem" a hülye eszüket. Õk is lesznek betegek vagy öregek (ha megérik), vissza fogják kapni, de addig még sokan szenvedünk a dilettantizmusuk miatt.
Agáta at http://
2004-05-19 12:04 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
A lámpaprogramot nem ismerem pontosan, de én úgy emlékszem, hogy a Hõsök kapujánál a jobbra kanyarodás során szabad jelzést kap a gyalogos is, aki a két vágányt akarja keresztezni. Ilynekor nem szabad nyilas maszkot használni, mert az azt jelenti, hogy nem akadályozza semmi a jobbra kanyarodó autó forgalmát. Itt viszont elsõbbséget kell adnia a gyalogosnak. A csomópontban a közlekedés irányát az - új szabály szerint - a besorolás jelzõ tábla adja meg. Bocs, de az most nincs elõttem. Lehet, hogy csak a szokásos probléma van, ami az új rendszer hibája. Ilyenkor egy tiltótáblát raknak ki, hogy aki elfelejtette útközben a besorolást, az ne csináljon hülyeséget. Tehát nem a nyilacskát kell ott a lámpába berakni. Szerintem. Vagyis amikor elsõbbséget kell adnia az autósnak kanyarodás közben (gyalogosnak, autónak) akkor nem használnak nyilat. Így jelzik, hogy más a helyzet. Ha nyilat látnak, akkor nem kell elsõbbséget adni senkinek, padlógáz és ...
eltelt fel ev eredmeny semmi, beirom megegyszer - meg akkor is, ha kapok erte egy futty emlekermet - szoval a rendelointezetnel levo jelzolampakbol a szelso savban hianyzanak a kotelezo jobbra haladast eloiro nyilak. a telezold pedig lehetove teszi az egyenesen haladast is, ezzel viszont nem szamoltak a kerszetforgalomnal (regen volt nyil a lampakban). a szegediek meg mindig emlekeznek a regi szabalyra, de a vendegek nem.
hasonlo matrica hianyzik a hosok kapuja elotti jobbra kanyarodo savbol.
ezennel unnepelyesen felajanlom a varosnak, hogy sajat koltsegemen elkeszittetem, es ha megad a varosfejlesztesi osztaly egy cimet, akkor oda elpostazom a harom darab hianyzo lampamatricat.
csak igrejek meg, hogy felragasztjak.
messzegedi at http://
2004-04-15 12:08 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
Aszongya az egyik dolgozóm,aki a 2/a buszon szokott járni,hogy tegnap is téboly volt a buszozás!Nem férnek föl az utasok,ha rossz az idõ!De. fél 10-kor már a végállomás környékén annyian voltak a kis buszra. Ezért az összvonalas bérletárért-neki buszbérlet is elég lenne-jobb kiszolgálást várna,de nem kap.Biciklivel is járhatna,de a nagy sár miatt(Katalin u. és tájéka) nem tud!
ataqam
2004-04-14 09:43 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
Köszönöm a logikus és nekem/környezetemnek/ nagyon megfelelõ lehetõséget /az utca felezés a legjobb/, remélem a hivatal embere is logikusan fog dönteni.
szzsu50
2004-04-11 19:52 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
Elõször is reményemet szeretném kifejezni, hogy a fejlesztési iroda vezetõje, Vincze Tibor (aki szokta olvasni a fórumot) válaszol majd a kérdésekre, õ ugyanis szakember, én pedig csak egy amatõr közlekedésbarát.
De azért leírom az én verziómat:
1. Azért, mert az átmenõforgalom zavarta/veszélyeztette az ott lakókat. 2. Azokat is le kell zárni. 3. A körutat azért találták ki, hogy elvezesse az átmenõforgalmat. (+ 1-es válasz) 4. Azért, mert a jármûvezetõk sz@rnak a táblákra. Ezért kell a zsákutcásítás.
Ami szerintem talán célszerûbb lett volna: középen elvágni az utcát.