Lehet, hogy tévedek, de ha egy felújítás 1 milliárd/km és egy építés pedig 2 milliárd/km, akkor vagy az elsõ drága, vagy a második olcsó.
Ha pedig az a helyzet, amit te mondasz, hogy a 2 milliárd/km építési költség egy része a zsebekbe csordogál, akkor még inkább azt mondom, hogy drága volt a Vegyépszer.
Vegyépszer - Betonút - francia Colas Kft - Zemplénkõ Kft - GANZ Rt - stb. által alkotott konzorcium és beszállítói csoport.
Ha arra célzol, hogy esetleg ott bundáztak a pénzekkel - még ha ez tényleg így is történt volna ahogy az MSZP állította, az ÁSZ és más hivatalos szervek pedig soha nem állapították meg - attól most még mindennek szabályosan kellene történnie.
Elvileg ezért (is) volt kormányváltás.
Derzett
2004-04-07 16:40 (El�zm�ny: ifj. Nagy Gábor, 2004-04-07 13:35)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
Nem tudom, miért kell kárörvendeni az M5 kapcsán? Nagyon jó, hogy évtizedek után végre mi is abban a "kegyben" részesülhetünk, hogy mint minden más magyar adózó a "saját fõvárosunkba" ill. külföldre szaros keskeny, életveszélyes út helyett autópályán tudunk utazni. Megint más dolog, hogy ennek a XXI. században nem örülni kellene, hanem természetesnek venni. Külföldön (horvátok, szlovének, lengyelek, stb.) eszméletlen tempóban halad az úthálózat fejlesztése. Velük való összehasonlításban messze le vagyunk és leszünk maradva még így is, ezzel a maradék 40 valahány Km-es rövid szakasszal.
A szocikat megértem, nekik ezt a 40 valahány Km-t jó nagy csinnadrattával kell "eladni" a választóknak. De hát aki járogat külföldön is, annak azért van némi rálátása a világra. Szóval még ez is kevés ahhoz, hogy versenyképesek legyünk a környezõ országokkal és ilyen nagy hangon dicsérhessük magunkat, mint most az MSZP teszi azt.
A Fidesz pedig jó ellenzék módjára nem árt, ha odafigyel az építés körülményeire, mert tényleg bántóan drága árnak tûnik a sík Alföldön, alagutak, hidak, stb. nélkül épített M5 esetén a majdnem 2 milliárd Ft-os Km-enkénti ár. Itt valaki szerintem jó nagy pénzt tesz el magának... Az MSZP-nek is érdeke lenne, hogy ezeket a kételyeket eloszlassa, nehogy kabátlopási ügybe keveredve az embereknek a végre épülõ M5 kapcsán ne az öröm, hanem a korrupció gyanúja jusson az eszébe.
Derzett
2004-04-07 12:14 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
adja isten nekik, hogy sikeruljon. a kommunistaknak ui. nem megy tul jol a ketiranyu epitkezés. ld. nyugati teri feluljaro ominozus esetet budapesten anno.
remelem most osszeernek,.... vagy ket autopalyank lesz?
Jól néztek ki a hülye bolsik munkásnak álcázva,egy-egy sárga tökhaj sisakban!Tán féltek,hogy arra száll egy veréb és a fejükre pottyant egy pöttyet?Vagy a terrorista alkaloidások!
ataqam
2004-04-07 06:56 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
Két irányból építik tovább az M5-öst május közepétõl. A munkát Kiskunfélegyházánál és Szegednél egyszerre kezdik el, és ha minden jól megy, jövõ év végén találkoznak az útépítõk. A beruházás finanszírozásáról szóló hitelszerzõdést egy hét múlva írja alá a kormány és a sztrádaépítõ Alföldi Koncessziós Autópálya Rt. A nyomvonal kijelöléséhez, a földmérési és régészeti munkákhoz már hozzákezdtek. Az autópályát nem szakaszosan, hanem egyben adják majd át. A sztrádaépítés pedig május 15-én indul, Szegednél és Kiskunfélegyházánál egyszerre.
http://www.ma.hu/page/cikk/ad/0/83196/1
regi
2004-04-07 06:24 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
http://www.delmagyar.hu/cikk.php?cid=66129&id=217 "A 46 kilométernyi hosszú szakaszon 4 csomópont, 35 ezer négyzetméternyi zajvédõ fal és 29 híd épül majd fel."
Lerakták az M5-ös autópálya alapkövét http://www.delmagyar.hu/cikk.php?cid=66129&id=217 "Helyére került az alapköve kedden az M5-ös autópálya Kiskunfélegyháza és Szeged között építendõ új 45 kilométeres szakaszának. Az ígéretek szerint 2005 Szilvesztere után már autópályán utazhatunk Budapesttõl Szegedig. Az építést két oldalról, Szeged és Kiskunfélegyháza irányából indítják el."
Üdv: Dovi
2004-04-06 17:31 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!