Gábor, kérdéseid költõiek? Azért csak pár méteren történt meg a felújítás mert így olcsóbb ám így is el lehet majd mondani, hogy a Belvárosi híd burkolatát felújították. Egyszerûbben szólva: nincs pénz, elmulattuk a Monserrat Caballén, Lagzi Lajcsin, stb. Valahogy a helyes arányokat nem találták el odafent.
Na és persze nem pályáztak EU-pénzt útépítésre sem.
Derzett
2003-09-04 17:25 (El�zm�ny: ifj. Nagy Gábor, 2003-09-02 18:51)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
Régen írtak már ide, pedig a hülyeség a közlekedésben is újratermelõdik:
A régi híd újszegedi oldalán igen igényes módon a lefelé haladó párhuzamos két sávból (egyformán hullámos volt mindkettõ) csak az egyiket aszfaltozták újra, azt is csak kb. 10 méteres szakaszon. A Népkert sor felé vezetõ sávban és a Székely sor felõl jövõ úton még ennyire sem futotta, ott valamilyen megfontolásból (de hogy milyenbõl, azt nem tudom) kiválasztottak kb. két métert és azt burkolták újra. Tudom, hogy kevés a pénz, de ennyire csak nem kéne igénytelenül toldozgatni!!
Ha valóban kerékpársáv lesz a hídon, akkor még a felfestés elõtt újta kell aszfaltozni a felhajtó oldalt (legalábbis a szélét) a Roosevelt téren, mert különben ott kénytelen leszek a kerékpársávon kívül haladni, lévén, hogy az úttest széle már eléggé megviseltté vált az 1996-os felújítás óta.
2003-09-02 18:51 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
A Városfejlesztési Osztály nem szûnt meg, de már nem Körtvélyesi Csaba a vezetõje (lásd a Közlekedésfejlesztés fórum január 7-i bejegyzését). Az új osztályvezetõ Vincze Tibor (korábban az SZKt forgalmi fõmérnöke). Kérdés, vajon õ fontosnak tarja-e majd a fórumon való megjelenést (egyáltalán tud-e róla, hogy az elõdje milyen aktív volt itt)?
kiirtak-e mar a tendert a katyuk tavaszi betomesere? ha nem azert, mert ez nem szukseges, vagy azert, mert a tisztelt es eddig bar tenni nem sokat tevo, de rendkivul magabiztos varosvezetesnek meg ez nem jutott eszebe.
ha igen, akkor milyen hatarido szerepel benne a katyuk eltuntetesere? ugy hiszem lesz melo boven. ez a mostohan kezelt problema most ugy tunik remelhetoleg eleri azt a szintet, hogy vegre foglalkozzanak vele.
jo lenne, ha az uj varosvezetes elsosorban a cselekvesben mulna felul a regit. abba kene hagyni a mutogatast, mar uncsi az a lemez. arra ott volt az elso harom honap. a magabiztossag is ugy hiteles, ha van mire "felvagni". a tettek nelkuli melldongetesnek csak kevesen es rovid ideig dolnek be.
messzegedi at http://
2003-02-09 10:27 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
a valasztasok ota hallgat a varosfejlesztesi osztaly. megszuntettek, vagy csak mindenki a birosagon ul mert eljarasok folynak ellenuk es igy nem ernek ra?
konkret kerdeseim: kinek a feladata lett volna ellenõrizni, hogy a jelzolampak alol a kotelezo haladasi irany tablak leszerelese szabalyszeruen tortent-e meg. ki az az ember aki atvette, illetve igazolta a munka szakszeru elvegzeset? a varosban ugyanis tobbhelyen (irtam mar rola) balesetveszelyes ketertelmu szituacio jott letre.
ilyenek:
a burkolati jel ellentmond a lampan vilagitonak. legtobb esetben telezold a lampa alatta meg talalgassa saros idoben a kulfoldi, hogy mit is kene abrazolnia a reg lekopott nyilnak. es mivel varosunkban amugy is igen gyengen allunk az iranymutato tajekoztato tablakkal, szerencsetlen tevelygo kulfoldi rossz esetben befordul balra (a telezold ui. megengedi) a szembejovo rutinos szegedi nem kis riadalmara es az esetleg arra posztolo rendor nem kis oromere. (erre legalabb 5-10 pelda hozhato szerintem a varosban).
masik jellemzo pelda a piros lampakbol az iranymutato nyilak kihagyasa. igy telepirosat latunk, amibol ha jol tudom az uj kreszt egyenesen kovetkezik, hogy alatta telezold lesz. ezzel szemben szegednek legalabb ket keresztezodeseben (kalvaria-nagykorut, merey-nagykorut) meglepetes erheti az autost, mert jobbranyil a megoldas. kulonosen igaz ez a belso savban elol allokra, akik mindket savban telepirosat latnak. ha nem akarnak gebeszkedni a kenyelmesebben lathato jobb oldali lampat nezik. kis figyelmetlenseg, mondjuk mert siet az illeto es a sargara (szinten telesarga) egyes kapcsol, majd utemre indul ahogy zold lenne. nem veszi eszre, hogy atraztak, csak amikor belecsattan a keresztforgalom kanyarodo autojaba.
a helyzeten az se sokat javit, hogy a merey utcai keresztezodesben visszatettek egy fem kektablat a belso sav fole.
messzegedi at http://
2003-02-09 10:20 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
mara szeged egyik legfontosabb tehermentesito utjava valt. nem lehetne atgondolni azt, hogy esetleg mashol is meg lehetne rendezni az egyre hosszabb lezarasokat kovetelo rendezvenyeket.
pesten vagy budan latott mar valaki korhintat a rakparton? ugye eszement otlet? hat itt is az!
messzegedi at http://
2002-07-16 16:36 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
A Szilléri sgt-al kapcsolatban én már csak szóürakozni tudok. Mókás helyzetek vannak ott. Már ha nevezhetüönk mókásnak baleseti helyzeteket... Meg azt, hogy csináltak egy uj kecskeméti utcát....
Véletlenül nem akarják az "okosok" megcsinálni ugyanezt a Kosuth sugáruton?
Pistok
Pistok at http://
2002-05-04 16:47 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
Latom masnak sem tetszik annyira a szilleri sgt. kialakitasa... Nagyon jo,hogy vegre novekszik a kerekparutak szama.De.Nem lett kicsit tul szeles a Szilleri sgt-n?A savok olyan keskenyek lettek,hogy ha valaki parkolni szeretne,dugot okoz vele,mert nincs hely kikerulni... Az illetekesek gondoltak arra,hogy telen a jeges uton,konnyen lehet igy tragedia? A felgomb alaku betonelvalasztok lehetnenek szinesek,pl.sargak,hogy jobban lehessen latni oket. Udv: B.Zoltan
bzoli41
2002-05-03 14:19 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!