Szocsi 2014 - Rekordbevétel a marketingbõl
MTI
2014 January 31, Friday
(MTI) - Az egy hét múlva kezdõdõ szocsi olimpia marketingbõl származó bevétele téli ötkarikás rekordot jelentõ 1,3 milliárd dollár (297,5 milliárd forint).
|
(MTI) - Az egy hét múlva kezdõdõ szocsi olimpia marketingbõl származó bevétele téli ötkarikás rekordot jelentõ 1,3 milliárd dollár (297,5 milliárd forint).
Amint Dmitrij Manevics, az olimpia marketingfõnöke pénteki sajtótájékoztatóján elmondta: az összeg abszolút rekord a téli játékok történetében, másfélszerese a 2010-es vancouverinek, és majdnem eléri a 2008-as pekingi nyári játékok marketingbevételét. "Annak ellenére tudjuk megközelíteni a pekingi adatokat, hogy a nyári olimpián több sportág és több nézõ van jelen. Nagyon büszkék vagyunk a rekordra!" - idézte Manevicset a játékok sajtószolgálata. A szocsi szervezõbizottság a Nemzetközi Olimpiai Bizottság tíz partnerével (Coca-Cola, AtoS, Dow Chemical, General Electric, McDonald's, Omega, Panasonic, Procter&Gamble, Samsung, Visa), valamint 47 orosz szponzorral áll kapcsolatban.
|
|
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor egy kattint�ssal nyithat a cikkhez f�rumos t�m�t.
Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!