Internet
Egyre népszerûbbek a külföldi webshopok
(MTI) - Az elmúlt évben a magyarok 53 százaléka vásárolt online, közülük 31 százalék rendelt termékeket külföldrõl, amit az alacsonyabb árakkal (46 százalék), illetve a jobb kínálattal (33 százalék) indokoltak a PayPal online pénzügyi szolgáltató ...
Guardian: a brit titkosszolgálat éveken át rögzítette a Yahoo webkamerás képeit
Az egész világon elérhetõ ingyenes internetet tervez egy amerikai szervezet
Google tudásbázis Budapesten reklámszakemberek képzésére
Hazugságvizsgáló készül a közösségi oldalak pletykáinak elemzésére
Magyarországon is bõvülést tervez az online ételfutár szolgáltató
MTI hírek
Külföld
Ukrán válság - Az oroszok hajók elsüllyesztésével foglyul ejtették az ukrán flotta egy részét
Magyarország
A vártnál gyengébb a szél a Balatonnál, nem kellett beavatkozni a magas vízállás miatt
EU
EU-csúcs - Párizs: nem lesznek szankciók Oroszországgal szemben az uniós csúcson
Külföld
Szerbiai választások - A szerb média szerint unalmas a kampány
Magyarság
Gulyás: óriási elõrelépés, hogy négy év alatt közel 600 ezren élnek a kedvezményes honosítással
Sport
Versenyuszoda épül Gödöllõn
Tudomány
Forradalmasíthatja a sebészetet a törések selyemcsavaros rögzítése
Külföld
Megtámadták a Pussy Riot két tagját Nyizsnyij Novgorodban
Sport
Férfi kézilabda BL - Március 23-án játszik Lengyelországban a Veszprém
Egészségügy
Csongrád megyében is támogatják a Mintamenza program terjedését
Labdarúgás
Piturca marad a román szövetségi kapitány
Bûnügy
Diszkótragédia - Fenntartotta a korábbi jogerõs ítéletet a Kúria a West Balkán-ügyben
Baleset
Egy gázvezeték átvágása miatt 15 embert kitelepítettek Lajosmizsén
Programajánló
M�jus 2024
H K S C P S V
29301 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
Ebben a h�napban
Szeged
Szegedi hírek
Színházi világnapi programok Szegeden
Választás 2014 – Bajnai: áprilisban hosszú távra eldõl, az ország merre halad tovább
Elfogadták szegedi önkormányzat 2014-es költségvetését
FIGYELEM! MENETREND MÓDOSÍTÁS!
Választás 2014 – Botka: az Orbán-kormány leváltható
Internet Internet
Nielsen-felmérés: a család, a vallás és az iskolázottság az elsõ helyen
MTI   2013 July 13, Saturday  

Érdekes megállapításra jutott a Nielsen piackutató intézet globális felmérésében: a világon hétmilliárd ember él, de meglepõmód több köztük az értékrendbeli hasonlóság, mint a különbség.
  Hozzszlsok Nyomtat E-mail PDF
(MTI) - Érdekes megállapításra jutott a Nielsen piackutató intézet globális felmérésében: a világon hétmilliárd ember él, de meglepõmód több köztük az értékrendbeli hasonlóság, mint a különbség, és jellemzõen mindenki a családot, a vallást és az iskolázottságot tekinti a legfontosabbnak az életben.

    A Nielsen internetes felmérése során több mint 29 ezer embert kérdezett meg a világ 58 országában.
    A megkérdezettek 80 százaléka a családdal való tartalmas idõtöltést tekinti a legfontosabbnak az életben, és több mint háromnegyedük - 77 százalékuk - tartja fontosnak a családtervezést, illetve a megkérdezettek 78 százaléka számára kulcsfontosságú dolog a diploma megszerzése. Míg a megkérdezettek 76 százaléka azon a véleményen van, hogy a nõknek befolyással kell lenniük az otthon zajló fontos dolgokra, országról országra, földrészrõl földrészre változik annak a megítélése, hogy a nõk életében az anyaság, illetve a háziasszonyi szerep-e a legfontosabb.
    A felmérés másik érdekes tanulsága, hogy az emberek bevásárlási szokásai erõsen különböznek attól függõen, hogy hol élnek a világban. Bizonyos magatartási formák azonban ilyen tekintetben is univerzálisnak mondhatók, például az, hogy egyformán fontosnak tekintik a vásárolt termékek alacsony árát, jó minõségét és a választékot.
    A Nielsen felmérése rávilágított arra, hogy az ázsiai-csendes-óceáni térségben az emberek ösztönösebben, kevésbé megfontoltan vásárolnak, és jobban vonzzák õket az ismert márkanevek, mint bárhol másutt a világon. A latin-amerikaiak jól tájékozott vásárlók, és erõs bennük a márkahûség. Észak-Amerikában és Európában a fogyasztók döntését nagymértékben befolyásolják az árak, a közel-keletiekre és az afrikaiakra pedig a környezettudatosság és a hozzáértõk általi befolyásoltság a jellemzõ.
    A felmérés értékelésénél figyelembe kell venni azt, hogy internettel készült. Jóllehet ez a módszer rendkívül széles mintavételre ad lehetõség, a közvélemény-kutatás csak az internetezõk, s nem a világ teljes lakosságának a szokásait tükrözi, ráadásul nem mért adatokra hagyatkozik.
    
http://www.nielsen.com/us/en/newswire/2013/7-billion-shoppers--new-wealth--new-world.html


Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!



Webradio.hu - Szegedi, orsz�gos �s sport h�rek a nap 24 �r�j�ban!:Hírek arrow Hírközpont



Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player