JĂłformán mĂ©g "meleg" a Ferrari legĂşjabb modellje a márkakereskedĂ©sekben, a szupersportautĂłkra specializálĂłdott Edo Competition azonban máris kezelĂ©sbe vette a kemĂ©ny tetõs kupĂ©/kabriĂłt. A nĂ©met tuning cĂ©g tehát egyike a pionĂroknak, amely máris egy komplett tuning csomaggal rukkolt elõ az Ăşjdonság számára. Az optikai Ă©s motor tuningot is tartalmazĂł kit elsõdleges cĂ©lkeresztjĂ©ben termĂ©szetesen a 4,3 literes V8-as erõforrás áll, amelynek Ăşjraprogramozták a vezĂ©rlõegysĂ©gĂ©t, valamint egy Ăşjonnan kifejlesztett nagy teljesĂtmĂ©nyĂ» kipufogĂł rendszert is kapott. UtĂłbbihoz mĂ©g egy speciális pillangĂłszelepet is illesztettek, amellyel állĂthatĂł a maranellĂłi öblös hangzása. A sportkatalizátorok szintĂ©n a kipufogĂł gázok gyorsabb távozását segĂtik elõ.
A beavatkozásoknak köszönhetõen 40 lĂłval nõtt a mĂ©nes, Ăgy kereken 500 lĂłerõt teljesĂt a szĂ©psĂ©ges sportautĂł. Az Edo Competition szerint a California Spider az izmosĂtĂł kĂşrájuk vĂ©gĂ©n 3,9 másodperc alatt abszolválja a százas sprintet, valamint a vĂ©gsebessĂ©ge a gyári 310 helyett 315 km/h-ban korlátozĂłdik.
A remĂ©nybeli vásárlĂłk választhatnak az Ăşjonnan tervezett könnyĂ»fĂ©m felnik közĂĽl is, melyeket 20 Ă©s 21"-os mĂ©retben kĂnál a nĂ©met tuning cĂ©g. Az Edo szintĂ©n csiszolt a futĂłmĂ»vön is, hiszen egy sport rugĂł kit-el is ellátták a Californiát, amely 35 mm-el ĂĽlteti meg az autĂłt. Sõt a gyári lengĂ©scsillapĂtĂłk helyett is állĂthatĂł kemĂ©nysĂ©gĂ»t kĂnál az Edo Competition.
A maximalista nĂ©met tuning cĂ©g termĂ©szetesen a beltĂ©r kialakĂtása kapcsán sem ismer megalkuvást, hiszen akár minden elemet az ĂĽgyfĂ©l igĂ©nyei szerint alakĂtanak ki, a lehetõ legjobb minõsĂ©gĂ» anyagok felhasználásával, ilyen pĂ©ldául a speciális bõrök alkalmazása.
Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!