Meglátásom szerint mindenkinek fizetni kell, tehát a tûzoltóknak is, de hasznos volna, ha a munkahelyi balesetek esetében a munkáltató fizetne. Tehát ezúttal a tûzoltóság. Erre köthetne szerzõdést a tûzoltóság az OEPpel, és akkor a tûzoltókat ilyen esetekben ingyen látnák el. A munkahelyi baleseteket eddig is elkülönülten kezelte az ellátási rendszer, szóval ezt biztos meg tudják oldani.
A vizitdíjat a világ rengeteg országában, körülöttünk is alkalmazák. Persze fizetni senki nem szeret, de miért pont az orvoslást adják ingyen, ha egyébként minden másért fizetni kell?
A félreértések elkerülése végett: Nekem a kinevezési gyakorlat ezen formájával van bajom,- oldaltól függetlenül - s roppantul visszatetszõnek és álságosnak tartom, ha olyan vki nyílvánul meg bírálólag e kérdésben, aki hasonlóan kerül(t) "tûz közelbõl" a "húsos fazékhoz"! Ezért volt számomra visszatetszõ Solymos László nyilatkozata!
A második mondatoddal teljesen egyetértek!
Na most ez éppenséggel azt jelenti, hogy a Román gazdaság hatékonysága egyelõre csak fele a magyarénak. Erre akár büszkék is lehetnénk, hiszen Románia rengeteg természeti kinccsel rendelkezik... Mégsem kellene büszkélkednünk, hiszen még nem olyan régen totális Ceucescu-diktatúrában éltek...
BeePee3 kérésére 2/3-al való szorzás után Kapolyi utiköltségtérítése alapján:
Kapolyi 13 millóján 30Ft/km valós költséggel számolva 400ezer kilóméter meg lehet tenni. Ez 4 év alatt évi 100ezer kilóméter, ami napi átlag 330kilóméter. Hétvégén, ünnepnapokon is.... Ha átlag 70km/órával számolom, akkor Kapolyi minden napon több mint 5 órát töltött az autójában...
Már most szólok, hogy a többi képviselõ hasonló adatait nem fogom kiszámolni....
Szerintem azért ez nem ilyen könnyen megbocsájtható. Sem annak részérõl, aki csak ilyen késõn változtatott a szabályokon, sem annak részérõl, aki rútul kihasználta a szabályozás gyengéit.
Lázár 18 millóján 30Ft/km valós költséggel számolva 600ezer kilóméter meg lehet tenni. Ez 4 év alatt évi 150ezer kilóméter, ami napi átlag 500kilóméter. Hétvégén, ünnepnapokon is.... Budapest oda-vissza is bõven 400-on belül van HMVHelytõl. Nyilván volt szabadságon is ... Ha átlag 70km/órával számolom, akkor Lázás minden napon több mint 7 órát töltött az autójában...
Rákérdeztem. A kategóriák léteznek. A gond csak az, hogy a kategóriák érvényesítéséhez a központot fel kell világosítani, hogy katasztrófa van.
Én úgy tudom, hogy a végkészülékeket híváscsoportokba lehet osztani, és az egyes híváscsoporthoz hozzá lehet rendelni minimális sávszélességet, sõt elsõbbséget is kaphatnak a híváscsoportok más csoportokhoz képest...
A kérdés csak az, hogy ezt a bázisállomás tudja-e? Mert ha nem tudja, akkor el sem jut addig a készülék jele, hogy kiderüljön melyik híváscsoportba tartozik...
Rákérdeztem. A kategóriák léteznek. A gond csak az, hogy a kategóriák érvényesítéséhez a központot fel kell világosítani, hogy katasztrófa van.
Én úgy tudom, hogy a végkészülékeket híváscsoportokba lehet osztani, és az egyes híváscsoporthoz hozzá lehet rendelni minimális sávszélességet, sõt elsõbbséget is kaphatnak a híváscsoportok más csoportokhoz képest... Végtére ez mindegy, nem ismerhetem az összes telefonközpontot...
Most különben is jobban izgat, hogy mennyi lesz a gázártámogatásom...