Csillag István szerint az M43-as út megépítésének elõkészületei is jó ütemben haladnak, ami azért fontos, mert a legnagyobb forgalom Románia felõl érkezik Szegedre és az országba. A jármûvek gyors átvezetését csak az M43-as elkerülõ autóút oldhatja meg, amely összeköttetést teremt majd az M5-ös autópálya és a nagylaki határátkelõ között. Hozzáfûzte: 2005-ben remélhetõleg már lesz a kiírt – esetleg nemzetközi – közbeszerzési pályázatnak nyertese, aki megépíti az M43-as Szegedtõl Makóig tartó szakaszát. A tervezett átadási határidõ 2007. Ez a projekt az EU kohéziós alapjából is sikerrel pályázhat támogatásra – közölte a miniszter. "
Üdv: Dovi
2004-05-07 06:14 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
"A cégnek a koncessziós szerzõdése szerint 2003 december 31-ig volt opciós joga az autópálya továbbépítésére Kiskunfélegyházától Szegedig, illetve a déli országhatárig, ami mintegy 60 kilométer. A sztráda azonban még mindig csak Kiskunfélegyházáig tart. A márciusban között megállapodással a kormány meghosszabbította ezt a jogot..."
Ez a kormány FANTASZTIQS! Ha egyszer a fejére sz@rnak, másodszor is odatartja a fejét!!
patiqss
2004-05-06 15:09 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
Arra, hogy amikor vasarolni akartam (Budapest iranyaba haladva) OMV > MOL > OMV egyiknel se kaptam. Az utolso OMV-nel (Cora) azt mondtak ne faradjak, nincs sehol a varosban. Raadasul ket ismerosom is hasonloan jart.
hat erre .... sorry (
legkozelebb viszont megnezem az Essonal. Koszi a tippet.