Programajánló
�prilis 2024
H K S C P S V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
Ebben a h�napban
A témakörbõl


MDM RÁDIÓ
RE
Jogosítvánnyal,de tudatlanul...
Agyament közlekedés-átalakítás
Amit az autópálya építésrõl tudni kell
A "tõke" sebességet mérne
Becsey: M43 leghamarabb 2011-re
Utolsó 7 beszólás


Új részönkormányzatok! Hogy is van ez???
Magántanár
Pick Szeged 2011 nyártól
Válasz/Re:Pick Szeged 2011 nyártól
Szeged problémái
PICK szurkolók vs. MKB szurkolók fikázós topikja
Válasz/Re:Pick Szeged 2011 nyártól
Hírfolyam
14:42 
Csongrád megyében is támogatják a Mintamenza program terjedését
14:41 
Ukrán válság - Az oroszok hajók elsüllyesztésével foglyul ejtették az ukrán flotta egy részét
14:40 
Ukrán válság - Orosz lap: Viktor Janukovicsot állítólag infarktussal kórházban kezelik
14:38 
Versenyuszoda épül Gödöllõn
14:36 
Ukrán válság - Magyar katona vezeti az EBESZ katonai megfigyelõit
13:44 
Diszkótragédia - Fenntartotta a korábbi jogerõs ítéletet a Kúria a West Balkán-ügyben
Szeged
Szegedi hírek
Színházi világnapi programok Szegeden
Színházi világnapi programok Szegeden
Választás 2014 – Bajnai: áprilisban hosszú távra eldõl, az ország merre halad tovább
FIGYELEM! MENETREND MÓDOSÍTÁS!
Választás 2014 – Botka: az Orbán-kormány leváltható
Jelenlévõk
Bel�pettek:
Friss témák
Szeged
Pick Szeged 2011 nyártól
Universitas
Magántanár
Szeged még
Szeged problémái
Aki rátalál Szeged Nagy e-Könyvére...
Pick Sz. Kézilabda
Pick Szeged 2011 nyártól
Válasz/Re:Pick Szeged 2011 nyártól
PICK szurkolók vs. MKB szurkolók fikázós topikja
Válasz/Re:Pick Szeged 2011 nyártól
J
Válasz/Re:Pick Szeged 2011 nyártól
2015-VB-Katar-Tippverseny
2014-Dánia-EB-Tippverseny
Tipp - 2013 VB Espana
Játi és Winetu nagy beszégetése a világról
Pick Szeged 2009 nyártól
2012-Férfi EB Tippverseny
2011.Jún. ANKÉT-szurkolói kérdések
PickFun
A PickFunok hivatalos fóruma
Sz. Beton Vizilabda
Szeged Beton vízilabda fórum
SzTE-Szedeák
Négy között az SZTE-SZEDEÁK
Sport még
A Loki 2009 BL mérkõzései
(ön)kormányzat
Új részönkormányzatok! Hogy is van ez???
Politika még
Orbán Viktor teljhatalomra készül
Gazdaság
KSH: tovább csökkentek a reálbérek
Ami a többibe nem fér
Kétségbeesett anyuka
N�h�ny tov�bbi t�mak�r
Közlekedés: Motorizált
Kultúra: Zene
Kultúra: Események
Kultúra: Filmek
Kultúra: Újságok
Jól-lét: Intim zóna
Jól-lét: Orvoslás
Jól-lét: Jól-lét még
Privát: Pick Szeged zárt fórum
Privát: Információ
F�RUM FRUM

Kezd�oldal | Sz�lk�vetett n�zet | S�g�
Keres�s:
Akt�v t�m�k az utols�
a legutols hozzszlsokat az rasztalra teheti - a legutols� hozz�sz�l�sokat az �r�asztalra teheti
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
Közlekedés Motorizált Agyament közlekedés-átalakítás
|< Kezd� < El�z� 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 K�vetkez� > Utols� >|
Szerz� Hozz�sz�l�s
jordache
Csak azt szeretném "világgá kürtölni", hogy miközben egyfolytában azt hangoztatják, hogy a tömegközlekedést erõsíteni kell az egyéni (fõleg autós) közlekedéssel szemben, addig olyan helyzetet temremtenek, hogy az utasok egy részét többé már nem szolgálja ki - az egyébként egyetlen - járat, s így õket az egyéni közlekedés felé terelik. Aki pedig nem tud autóval közlekedni, azt igen nehéz helyzetbe hozzák.
"Tegye, ha neki jobban megéri. "
Nem hiszem, hogy cél lehet, az autóforgalom erõsítése a belvárosban, ezért sem értem ezt a változtatást.

"Hát Szentmihályon semmire... Beljebb azért talán át lehet szállni."
"Tegye, ha neki jobban megéri. "
Gyanítom, nem idõs néni vagy, akinek sûrûn kell az SZTK-ba mennie átszállásos tömegközlekedéssel...sõt az empátia teljes hiányából következtetve nyilván neked nem probléma a belváros egyszerû és gyors elérése. Gondolom hasonló beállítottságú szakemberek hozták meg a fenti döntést is.
jordache
2004-06-28 08:59 (El�zm�ny: ifj. Nagy Gábor, 2004-06-25 11:55)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
ifj. Nagy Gábor
"mi sem természetesebb, mint hogy az emberek többségének muszály - akár napi rendszerességgel - oda eljutni ezért a tömegközlekedésnek ezt (is) ki kell szolgálnia."

Nem írtad, hogy átszállásmentesen kell kiszolgálnia és valószínûleg ez így is van.

(Nem akarok tippeket adni, de pl. a 83-as busz, vagy a 74-es miért megy a Kiskörúton?)

Mert mindent egyszerre nem lehet onnan kipakolni. :-)

"Nem tudom mit szólna a közvélemény, ha pl. az 5-ös troli Vértó felõl csak a Mars térig jönne, hogy ezáltal "csökentsük a belváros forgalmát"?"

Az 5-ös troli nem busz, vagy tévedek?

"De mire szálljon eztután Szentmihályon az a néni, aki pl. az SZTK-ba igyekszik?"

Hát Szentmihályon semmire... Beljebb azért talán át lehet szállni.

"Így aki teheti elõveszi a busz helyett az autóját, ha a belvárosban lesz dolga."

Tegye, ha neki jobban megéri.
2004-06-25 11:55 (El�zm�ny: jordache, 2004-06-25 09:45)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
jordache
Tudomásul kell venni, hogy Szegeden egy nagy csomó mindent a belvárosban lehet elintézni (kivéve pl. a piaci bevásárlást): ott van az SZTK, az Egyetem, iskolák, bankok, klinikák stb. Így alakult. Ezért mi sem természetesebb, mint hogy az emberek többségének muszály - akár napi rendszerességgel - oda eljutni ezért a tömegközlekedésnek ezt (is) ki kell szolgálnia.

"A belváros autóbuszterhelésének csökkentése az egyértelmû cél."
De ne olyan áron, hogy akkor ezentul X városrész lakóit megfosztjuk az EGYETLEN belvárosi összeköttetéstõl. (Nem akarok tippeket adni, de pl. a 83-as busz, vagy a 74-es miért megy a Kiskörúton?)

Nem tudom mit szólna a közvélemény, ha pl. az 5-ös troli Vértó felõl csak a Mars térig jönne, hogy ezáltal "csökentsük a belváros forgalmát"?

Lehet, hogy semmit, mert még mindig lehetne jönni a 9-essel.
De mire szálljon eztután Szentmihályon az a néni, aki pl. az SZTK-ba igyekszik?

"Ezzel nem állítom, hogy nem lesz rosszabb azoknak, akik a 76-ossal a kiskörútra utaztak. "
Bizony rosszabb lesz. Így aki teheti elõveszi a busz helyett az autóját, ha a belvárosban lesz dolga. Ezzel mindent megoldottunk ugye?

jordache
2004-06-25 09:45 (El�zm�ny: ifj. Nagy Gábor, 2004-06-24 22:20)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
ifj. Nagy Gábor
"Mindezt azért, hogy néhány perccel hamarabb érjen a Mars térre a busz?
Miért csak a piacra járók érdekeit nézik?"

Ezt azért nem gondolod komolyan, ugye?

A belváros autóbuszterhelésének csökkentése az egyértelmû cél.

Ezzel nem állítom, hogy nem lesz rosszabb azoknak, akik a 76-ossal a kiskörútra utaztak.
2004-06-24 22:20 (El�zm�ny: jordache, 2004-06-24 11:18)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
messzegedi
a vilagert se gondolja senki, hogy nekem semmi se jo. de miert nem lehet rendes munkat vegezni legalabb egyszer?
messzegedi at http://
2004-06-24 18:46 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
messzegedi
ujabb 30-as zonak szulettek. eddig ez lehetne jo hir is.

ezuttal ujszegeden es a belvarosban pl a szt. istvan ter kornyeken. tisztelettel erdeklodom, ki informalta errol elozetesen az ottlakokat. vagy esetleg meg lettek e kerdezve ezek az emberek? az amugy is csendes utcak evtizedek ota begyakorlott elsobbsegi viszonyainak felrugasara ugyan mi szukseg volt. raadasul a forgalmi rend megvaltozott feliratu tablak osszevissza allnak, tobbnyire nem abba az iranyba forditva ahonnan olvasni kene oket. raadasul az elhelyezesuk is olyan, hogy nehez okot eszrevenni.

tisztelt kozlekedesszervezok: nem volt ennel fontosabb dolguk mostansag szegeden?
messzegedi at http://
2004-06-24 18:45 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
jordache
Tisztelt Vincze úr!

Elolvastam a javaslatot és bár sok eleme bizonyára kedvezõ az egyes városrészekben lakóknak, engem és néhány ezer kecskéstelepi és szentmihályi lakótársamat bizony hátrányosan érint az, hogy a várossal az egyetlen összeköttetést jelentõ 76-os busz a jövõben nem megy be a belvárosba. Idézem:
"A 76-os járat vonalvezetése a Moszkvai körút – Londoni körút útvonalra módosul: az utasok nagyobb része utazik a Mars térre/r?l, mint a Belvárosba/ból, ezért indokolatlan a belvárosi kerül?. Egyúttal javítja a Nagykörút déli ívén a Mars téri kapcsolatot,..."

Lehet, hogy az utasok nagyobb része a Mars tére megy, de nem tartom "indokolatlannak" a belvárosi kitérõt sem, ugyanis nagyon sok idõs ember szeretne a rendelõintézetbe jutni és nagyon sok iskolás szeretne a színvonalas belvárosi iskolákba (Ságvári kicsi és nagy, Juhász Gyula, Béke utcai) eljutni minél egyszerûbben és gyorsabban.
Mit csináljanak õk a jövõben?
Szálljanak át a Mars téren tõbb ezer ember között?
Vagy kuyagoljanak be a Szivárvány kitérõtõl?
Mindezt azért, hogy néhány perccel hamarabb érjen a Mars térre a busz?
Miért csak a piacra járók érdekeit nézik?

Ezzel az erõvel a 74-es busz is rákanyarodhatna a Nagykörútra tovább javítva "a Nagykörút déli ívén a Mars téri kapcsolatot". Annak nem indokolatalan a Belvárosi kitérõje? És a 83-asnak? Végigmehetne a Mars tértõl a Nagykörúton a Nagyállomásig!
Szumma szummárum: mindenkinek "jár" a belvárosi összekötetés. Ne vegyék el tõlünk se!
jordache
2004-06-24 11:18 (El�zm�ny: V_T, 2004-06-23 21:15)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
jordache
Tisztelt Vincze úr!

Elolvastam a javaslatot és bár sok eleme bizonyára kedvezõ az egyes városrészekben lakóknak, engem és néhány ezer kecskéstelepi és szentmihályi lakótársamat bizony hátrányosan érint az, hogy a várossal az egyetlen összeköttetést jelentõ 76-os busz a jövõben nem megy be a belvárosba. Idézem:
"A 76-os járat vonalvezetése a Moszkvai körút – Londoni körút útvonalra módosul: az utasok nagyobb része utazik a Mars térre/r?l, mint a Belvárosba/ból, ezért indokolatlan a belvárosi kerül?. Egyúttal javítja a Nagykörút déli ívén a Mars téri kapcsolatot,..."

Lehet, hogy az utasok nagyobb része a Mars tére megy, de nem tartom "indokolatlannak" a belvárosi kitérõt sem, ugyanis nagyon sok idõs ember szeretne a rendelõintézetbe jutni és nagyon sok iskolás szeretne a színvonalas belvárosi iskolákba (Ságvári kicsi és nagy, Juhász Gyula, Béke utcai) eljutni minél egyszerûbben és gyorsabban.
Mit csináljanak õk a jövõben?
Szálljanak át a Mars téren tõbb ezer ember között?
Vagy kuyagoljanak be a Szivárvány kitérõtõl?
Mindezt azért, hogy néhány perccel hamarabb érjen a Mars térre a busz?
Miért csak a piacra járók érdekeit nézik?

Ezzel az erõvel a 74-es busz is rákanyarodhatna a Nagykörútra tovább javítva "a Nagykörút déli ívén a Mars téri kapcsolatot". Annak nem indokolatalan a Belvárosi kitérõje? És a 83-asnak? Végigmehetne a Mars tértõl a Nagykörúton a Nagyállomásig!
Szumma szummárum: mindenkinek "jár" a belvárosi összekötetés. Ne vegyék el tõlünk se!
jordache
2004-06-24 11:13 (El�zm�ny: V_T, 2004-06-23 21:15)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
V_T
Kérem, olvassák el magát a javaslatot is - talán jobban meg lehet ítélni a változásokat.
http://www.szegedvaros.hu/
Tisztelettel: Vincze Tibor irodavezetõ
V_T
2004-06-23 21:15 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
IB
Szenzációs!
Felemlik a bérlet árát, összevonatják a bérleteket, osztán most meg a járatok 5%-át megszüntetk a torony alatt élõk, ügyes.
Ez is egy szép, burkólt áremelés. Jönnek a megszorító intézkedések.
Ami külön érdekes a DM. tudósításában, - a bevezetõ részében - hogy a közgyûlés Pénteken nem tárgyalja, hanem egybõl megszavazza, csak úgy, izomból.
Fûtés díjának emelése, közlekedési túrpisságok, "ügyes".
Asszongya egy új szomszéd: "Az áremeléshez, a megszüntetéshez csak egy ív papír és egy golyóstoll kell, más nem."
IB
2004-06-23 17:34 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
|< Kezd� < El�z� 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 K�vetkez� > Utols� >|
Közlekedés Motorizált Agyament közlekedés-átalakítás



Webradio.hu - Szegedi, orsz�gos �s sport h�rek a nap 24 �r�j�ban!:Hírek arrow Fórum



Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player