Tisztelt Városfejlesztési Osztály! Az Oskola utca felõl a régi hídra kanyarodva sokan nem adnak elsõbbséget a bicikliseknek, mert azt hiszik, a megduplázott lámpa tilos jelzése a kanyarodó sávot keresztezõ biciklisekre is vonatkozik. A KRESZ szerint valószínûleg egyértelmû a helyzet, de valójában miért kell megkettõzni a jelzõlámpákat, ha balesetveszélyes félreértésekre ad okot?
qmol at http://
2001-09-25 16:29 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
A város részérõl nincs szándék a további átalakításra. A kérdéses keresztezõdés teljes egészében a Megyei Közútkezelõ kezelésében van, így ez az õ feladatuk, mint ahogy a Dorozsmai út is az övék lett volna. A Budapesti út és az Izabella híd közötti szakaszról az ÁRT gondoskodik. Magántõkébõl szépen folymatosan ki fog épülni. A kerékpárosokhoz nem tudok mit hozzá fûzni. Vigyázzanak!
A város részérõl nincs szándék a további átalakításra. A kérdéses keresztezõdés teljes egészében a megyei Közõtkezelõ kezelésében van, így az az õ feladatuk, mint ahogy a Dorozsmai úz is az övék lett volna. A Budapesti út és az Izabella híd közötti szakaszról az ÁRT gondoskodik. Magántõkébõl szépen folymatosan ki fog épülni. A kerékpárosokhoz nem tudok miz hozzáfûzni. Vigyázzanak!
A jelzõtáblák ügyében nem nagyon ötletelhetünk. Itt nincs pardon. Központi jogszabály/rendelet módosítás eredményét látják. Nekünk ezt az elõírt határidõre meg kell valósítanunk. Lehet róla véleményt mondani, de nem sok értelme van. Egyébként (bár én nem sokat foglalkoztam vele) az európai normáknak megfelelõ az új rendszer és azért kellett, hogy egységes legyen a forgalomszabályozás mostmár nálunk is. Még egy beruházás. Még nyáron sikerült a Kereszttöltés u.-Csaba utca keresztezõdésében egy (illetve kettõ) gyalogosvédõ szigetet beépíteni. Itt korábban gyalogoselütések voltak. Nagyon remélem, hogy az autóversenyzõk el fogják kerülni ezt a környéket, vagy átváltoznak autóvezetõkké! Tisztelettel: Körtvélyesi Csaba
Mai történet a Szabadkai út-Móravárosi krt. keresztezõdésben. Jövök a szalámigyár felõl, balra nagy ívben akarok kanyarodni a Móravárosi krt-ra. Piros a lámpa, elõttem 3 kocsival a legelsõ kocsi egy jugó Zastava. Mivel süt a vezetõ szemébe, nem a fehér csíknál, hanem hátrébb kb. 2 méterrel áll meg. Így az aszfaltba épített érzékelõ a kocsit nem érzékeli, a lámpa nem vált zöldre. 3 perc után kiszálltam, elõrerohantam, megpróbáltam elmagyarázni, hogy guruljon elõre egy métert... (persze nem értette meg, átment a piroson, de ez arra elég volt, hogy utána rögtön zöldet kapjunk). Kérdezem Körtvélyesi Urat, nem lehetne-e megoldani valamiféle tájékoztató tábla kitételét, hogy hol kell megállni, esetleg idegen nyelven is? De ha tud jobb és egyszerûbb megoldást, várom!
Üdvözlettel:
V42 515
V42 515 at http://
2001-09-13 10:46 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
orommel hallom a rokusi krt felujitasanak hiret, ami a rakpartot illette magam is sejtettem, hogy nincs kozuk hozza (ugy emlekszem azt direkt nem is on(ok)nek cimeztem azt a hozzaszolast)
viszont a jelzotablak ugyeben kerem mondja el a velemenyet. (par nappal ezelott irtam a kotelezo haladasi irany tablak eltuneserol a forgalomiranyito jelzolampak alatt). nem lehetne oket valahogy megmenteni?
kar lenne ezzel az ostoba (talan nem szegedi otlet, mint egy masik hozzaszolo irta) probalkozassal rontani a baleseti statisztikat.
tenyleg lehetett ugy erteni, hogy a varosfejleszetes lapul a "dugoszervezo" cimke alatt, en nem ismerve pontosan a feladatkoroket altalanosabbnak szantam a megfogalmazast.
orommel hallom a rokusi krt felujitasanak hiret, ami a rakpartot illette magam is sejtettem, hogy nincs kozuk hozza (ugy emlekszem azt direkt nem is on(ok)nek cimeztem azt a hozzaszolast)
viszont a jelzotablak ugyeben kerem mondja el a velemenyet. (par nappal ezelott irtam a kotelezo haladasi irany tablak eltuneserol a forgalomiranyito jelzolampak alatt). nem lehetne oket valahogy megmenteni?
kar lenne ezzel az ostoba (talan nem szegedi otlet, mint egy masik hozzaszolo irta) probalkozassal rontani a baleseti statisztikat.
Sajnos a dugók, mint minden nagyvárosban tapasztalható csak növekednek. A meglévõ hálózaton belül büntetlenül kapacitást bõvíteni szinte lehetetlen. Igazából csak egy - remélem - jó hírt akartam közölni, hogy a Rókusi krt. burkolatrekonstrukciója jövõ hét hétfõn indul, ha minden jól megy. Ez a Tesco már felújjított részétõl a Margaréta utcáig terjed. Egy hónapig tart a munka. Az eredménye egy teljesen új burkolat és festés.