Egészen mostanáig, a Német tuning cég az IMSA nem volt több, mint egy kivételes és bennfentes kör által ismert vállalkozás.
De átütõ sikert értek el a most bemutatott nyitott roadster tanulmányuknak valamint a keménytetõs Gallardo GTV-nek.
A fĂşjtatĂł bika logĂłjával dĂszĂtett Lamborghini Gallardo Spyder, debĂĽtálása után nem sokkal máris dĂjat söpörhetett be, hiszen a cabrio „A Világ Legszebb AutĂłja 2005" kitĂĽntetõ cĂmet nyerte el sportautĂł kategĂłriában, Ăgy nem csoda, hogy ezt a modellt vettĂ©k alapul a precizitásukrĂłl hĂres nĂ©met szakemberek.
Mindenesetre a brüggeni székhelyû tuningcég úgy dolgozta át a Gallardo erõforrását, mint ahogy azt senki sem merte annak elõtte.
 Az IMSA speciális izmosĂtĂł kĂşrájának eredmĂ©nye kĂ©ppen a Lamborghini kistestvĂ©rĂ©nek számĂtĂł Gallardo V10-es 4.961 cm3-es erõforrásábĂłl, kihozták mĂ©g azt a bizonyos rejtett tartalĂ©kot, mely papĂron az 520 lĂłerõ helyett a bĂ»vös 610 olasz mĂ©nes dĂĽbörögĂ©sĂ©t jelenti a motorháztetõ alatt, 7.900-as percenkĂ©nti fordulatszám mellett. Ezzel a menetteljesĂtmĂ©nnyel tĂşlszárnyalja az alap nagytestvĂ©r Murcielagot is.
A közeljövõben lehetõsĂ©g nyĂlik tehát arra , hogy a szerencsĂ©sek átĂ©ljĂ©k azt az eufĂłrikus Ă©lmĂ©nyt, mellyel csak egy nyitott sportkocsi kĂ©pes megajándĂ©kozni az embert, mivel a Spyderhez is elĂ©rhetõ lesz az összes GTV alkatrĂ©sz Ă©s kiegĂ©szĂtõ.
KĂĽlönösen nagy hangsĂşlyt fektettek az IMSA mĂ©rnökei az Ăşttartásra. A megnövelt motorteljesĂtmĂ©ny ellenĂ©re, az IMSA olyan GallardĂłt akart megĂ©pĂteni, amely az 5.300-as fordulatszámnál rendelkezĂ©sre állĂł, irdatlan, 655 NM-es nyomatĂ©k ellenĂ©re, a mindennapos használat során is kezes báránykĂ©nt viselkedik, valamint rossz idõjárási körĂĽlmĂ©nyek között is megállja a helyĂ©t. Éppen ezĂ©rt a 4 kerĂ©k kormányzás tĂ»nt ideális választásnak, a megnövekedett menetteljesĂtmĂ©ny miatt. ExtrĂ©m vezetĂ©si manõverek esetĂ©n a Gallardo elkĂ©pesztõ stabilitásrĂłl Ă©s irányĂthatĂłságrĂłl tesz tanĂşbizonyságot. Mindezt segĂtik az elkĂ©pesztõ mĂ©retĂ» papucsok, elõl 245/30 ZR 20-as, hátul pedig 325/25 ZR20 szĂ©les gumik feszĂĽlnek.
Az IMSA az izomautĂł dizájnra fĂłkuszált a Gallardo Spyder esetĂ©ben, Ă©ppen ezĂ©rt Ăşj elsõ Ă©s hátsĂł kötĂ©nnyel, valamint egyedi 6 ágĂş speciális alufelnivel Ă©s „szerĂ©nyen" megbĂşjĂł hátsĂł szárnnyal látta el az olasz sportautĂłt. TermĂ©szetesen a belsõ tĂ©r kialakĂtását Ă©s teljes mĂ©rtĂ©kben a leendõ vásárlĂł igĂ©nyeihez igazĂtják, hiszen bõr, alcantara valamint aluminium elemek is kiválaszthatĂłak a Gallardo „pilĂłtafĂĽlkĂ©jĂ©ben".
Az IMSA minden Ă©rdeklõdõt szĂvesen fogad, akinek legalább egy GallardĂłja Ă©s sok-sok EurĂłval teli pĂ©nztárcája van...
Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!