Média |
---|
(MTI) - Tovább csökkent a televíziók reklámbevétele tavaly az egy évvel korábbihoz képest, a visszaesés azonban már kisebb mértékû, mint egy évvel korábban - derül ki a Magyar Elektronikus Mûsorszolgáltatók Egyesületének (MEME) megrendelésére az ... | |
| |
| |
| |
| |
|
MTI hírek |
---|
| Külföld |
| | Magyarország |
| | EU |
| | Külföld |
| | Magyarság |
| | Sport |
| | Tudomány |
| | Külföld |
| | Sport |
| | Egészségügy |
| | Labdarúgás |
| | Bûnügy |
| | Baleset |
| |
Nielsen: csaknem öt órát tévéztek naponta az emberek tavaly, év végén
MTI
2014 January 14, Tuesday
(MTI) - Naponta átlagosan 4 óra 57 percet tévéztek az emberek október és november között, a Nielsen Közönségmérés adatai szerint, pontosan ugyanannyit, mint egy évvel korábban.
|
(MTI) - Naponta átlagosan 4 óra 57 percet tévéztek az emberek október és november között, a Nielsen Közönségmérés adatai szerint, pontosan ugyanannyit, mint egy évvel korábban.
A tévézõk nagyobb arányban választották az általános szórakoztató, közszolgálati és filmcsatornákat, mint az elõzõ év azonos idõszakában - derül ki kutatásukból, amelynek eredményét kedden juttatták el az MTI-hez. Csökkent a kereskedelmi tévék együttes közönségaránya, de még mindig ezeket nézik a legtöbben. A gyermekek naponta átlagosan 3 óra 30 percet tévéztek a vizsgált idõszakban, 16 perccel többet, mint egy évvel korábban, beérve a 18-49 éves korcsoportot, amelynek 3 óra 30 perces tévézési ideje egy perc híján ugyanannyi, mint az elõzõ évben. Az 50 évesek és idõsebbek átlagosan 6 óra 24 percet töltöttek a televízió elõtt, 5 perccel kevesebbet, mint egy évvel korábban. Tavaly október és december között az országos kereskedelmi csatornák együttes közönségaránya a teljes népesség körében csaknem 29 százalékos volt, mintegy 6 százalékponttal alacsonyabb, mint az elõzõ év ugyanezen idõszakában. Az általános szórakoztató csatornák részesedése mintegy 18 százalék, a közszolgálati csatornáké pedig majdnem 16 százalék volt. Ez mindkét típus esetében több mint 2 százalékpontos növekedést jelent egy év alatt. Ennél kisebb mértékben emelkedett a filmcsatornák részesedése a nézett idõbõl: közönségarányuk több mint 9 százalék, a gyerekcsatornáké 5, a hírcsatornáké 4, az ismeretterjesztõ csatornáké csaknem 5, a sportcsatornáké majdnem 3, a zenecsatornáké megközelítõleg 3, az életmódcsatornáké pedig több mint 2 százalék volt.
|
|
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor egy kattint�ssal nyithat a cikkhez f�rumos t�m�t. |
Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!