Internet |
---|
(MTI) - Az elmúlt évben a magyarok 53 százaléka vásárolt online, közülük 31 százalék rendelt termékeket külföldrõl, amit az alacsonyabb árakkal (46 százalék), illetve a jobb kínálattal (33 százalék) indokoltak a PayPal online pénzügyi szolgáltató ... | |
| |
| |
| |
| |
|
MTI hírek |
---|
| Külföld |
| | Magyarország |
| | EU |
| | Külföld |
| | Magyarság |
| | Sport |
| | Tudomány |
| | Külföld |
| | Sport |
| | Egészségügy |
| | Labdarúgás |
| | Bûnügy |
| | Baleset |
| |
Buda-Cash: november 15-én bevezetik a Twittert a New York-i tõzsdére
MTI
2013 October 19, Saturday
A Facebook tõzsdére lépése óta a legnagyobb technológiai részvénykibocsátás lehet a Twitteré, amelynek révén 1 milliárd dollár értékben kíván tõkét bevonni a társaság a november 15-re tervezett akcióval.
|
(MTI) - A Facebook tõzsdére lépése óta a legnagyobb technológiai részvénykibocsátás lehet a Twitteré, amelynek révén 1 milliárd dollár értékben kíván tõkét bevonni a társaság a november 15-re tervezett akcióval - közölte Kovács Péter, a Buda-Cash nemzetközi üzletágvezetõje az MTI-vel. A világ egyik legnépszerûbb mikroblogjává vált Twitter papírjait a technológiai papírokat tömörítõ Nasdaq helyett a New York-i tõzsdén vezetik be - tette hozzá a szakértõ. A kibocsátás helyére vonatkozó döntés szerinte korántsem meglepõ, hiszen még élénken él a befektetõk emlékezetében a Facebook "katasztrofális" tõzsdei debütálása, 2012. május 18-án technikai hibák késleltették a közösségi oldal papírjainak kereskedését, ami után rekordmértékû bírságot (10 millió dollárt) szabott ki a SEC (az amerikai tõzsdefelügyelet) a Nasdaqra. Ezen kívül az augusztusi Flash Freeze-ként emlegetett technikai hiba is megtépázta a tõzsde hírnevét, amikor is az összes részvény és opció kereskedése több órán keresztül, egészen az utolsó fél óra kezdetéig szünetelt. Kovács Péter kifejtette: a Twitternek jelenleg több mint 215 millió havi aktív felhasználója van, valamint több mint 100 millió napi aktív felhasználóval rendelkezik és szinte minden országban jelen van. A felhasználók többek között befolyásos egyének és szervezetek a világ minden tájáról, a világ legismertebb vezetõi, kormányzati tisztviselõk, hírességek, sportolók, újságírók, a média. A felhasználók mintegy 500 millió bejegyzést hoznak létre naponta. A Buda-Cash nemzetközi üzletágvezetõje ismertette: a Twitter az életciklusának még a korai fázisában van, így nem meglepõ, hogy a robosztus árbevétel-növekedés mellett, még veszteséges a vállalat. Az elemzõk szerint a vállalat sikerének alapja a bevételek gyors növekedése lehet. A globális terjeszkedés és a felhasználók számának további bõvülése révén minden bizonnyal a hirdetõk egyre nagyobb potenciált látnak benne, mint hirdetési felület. A hirdetési bevételek felfutása lehet tehát a kulcsa a társaság jövõbeli sikerességének, és miután az online hirdetési piac a következõ években az elõrejelzések szerint rohamosan növekedhet (melybõl jelenleg a Twitter, még csupán 0,5 százaléknál kisebb részesedéssel bír), így a lehetõség adott a vállalat számára, hogy ebbõl profitálhasson. Véleménye szerint fontos megemlíteni, hogy a társaság a riválisoknál nagyobb reklámbevételt tud a mobil eszközök révén generálni, miután a Twitternél ez az arány 65 százalék, szemben a legfõbb rivális Facebook 41 százalékával. Hozzáfûzte: a tõzsdén a TWTR ticker kód alapján lehet majd kereskedni a vállalat részvényeivel. Elvileg négy karakterbõl álló ticker kód korábban nem volt megengedett a New Yorki tõzsdén, ebbõl is látszik, hogy megkülönböztetett figyelem övezi a Twittert.
|
|
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor egy kattint�ssal nyithat a cikkhez f�rumos t�m�t. |
Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!