Kiosztották az Év TermĂ©ke dĂjakat
MTI
2013 April 05, Friday
(MTI) - A fogyasztĂłk Ă©rtĂ©kelĂ©se alapján választották ki azt a 12 termĂ©ket, amelyek az idĂ©n elnyertĂ©k az Év TermĂ©ke dĂjat - tájĂ©koztatta a versenyt szervezõ Product of the Year Kft. az MTI-t.
|
(MTI) - A fogyasztĂłk Ă©rtĂ©kelĂ©se alapján választották ki azt a 12 termĂ©ket, amelyek az idĂ©n elnyertĂ©k az Év TermĂ©ke dĂjat - tájĂ©koztatta a versenyt szervezõ Product of the Year Kft. az MTI-t.
    A közlemĂ©ny szerint ebben az Ă©vben a Batz Betty nõi klumpát, a Bonduelle PrĂ©mium ĂĽveges gombakonzerv családot, a Duracell Turbo Max Powercheck nĂ©gyes kiszerelĂ©sĂ» elemet, a HIMG S.H.E. mĂłdszerrel Ă©s S.H.E. tĂ»vel törtĂ©nõ hajbeĂĽltetĂ©si szolgáltatást, a Márka szĂ©nsavas ĂĽdĂtõcsaládot, a Mizse 1 literes szĂ©nsavmentes ásványvizet, a NESTEA zöld teát sztĂviával, az Ooops! háromrĂ©tegĂ» 100 darabos papĂrzsebkendõ-családot, a Peridot ásványvizet, a SELFISH konyhakĂ©sz haltermĂ©k családot, a Trinát Decor fĂ©mfestĂ©ket Ă©s a Wellnut diĂłpĂłtlĂł keverĂ©k termĂ©kcsaládot dĂjazták.     Az elismerĂ©seket csĂĽtörtökön adták át. A nyertesek egy Ă©vig jogosultak "Az Év TermĂ©ke DĂj" logĂł használatára.     A termĂ©kminõsĂtĂ©si programba a gyártĂłk Ă©s forgalmazĂłk a gyorsan forgĂł fogyasztási cikkek (FMCG) kategĂłriáiban jelölhetik termĂ©keiket. A dĂjra azokat a háztartási cikkeket, Ă©lelmiszeripari Ă©s testápoláshoz kapcsolĂłdĂł termĂ©keket lehet nevezni, amelyek az ĂşjszerĂ»sĂ©get Ă©s az innovatĂv megoldásokat kĂ©pviselik, akár a csomagolás, akár a hatĂłanyag vagy a kiszerelĂ©s terĂ©n.     A legnĂ©pszerĂ»bb magyarországi termĂ©keket a fogyasztĂłk döntĂ©sĂ©t elemzõ, a GfK Hungária által vĂ©gzett reprezentatĂv, 2000 fõs kutatás alapján választották ki. Az innovatĂv termĂ©keket elõször egy szakmai zsĂ»ri pontozta, majd a fogyasztĂłk Ă©rtĂ©keltĂ©k kategĂłriánkĂ©nt.     A Product of the Year (Év TermĂ©ke) dĂjat elõször Franciaországban adták át 1986-ban. Ma már a világ 29 országában ĂtĂ©lik oda. Magyarországon 2011-ben adták át elõször.     A nemzetközi tapasztalatok szerint az elismerĂ©s jelentõs kereskedelmi elõnnyel is jár. Franciaországban 2008-ban átlagosan 25,5 százalĂ©kkal nõtt a dĂj logĂłját viselõ termĂ©kek forgalma. A csomagoláson elhelyezett Product of the Year logĂł a vásárlĂłk 70 százalĂ©kánál jelentett ösztönzõ erõt az áru kiválasztásakor.
|
|
Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!