A japán Wald International elõszeretettel veszi kezelĂ©sbe a hazai ipar remekeit, hiszen mĂg korábban pĂ©ldául Lexusokhoz, addig most a vadonatĂşj Toyota GT86-hoz jelentett be tuning csomagot. A felkelõ nap országában nem sokat ĂĽlnek a babĂ©rjaikon, hiszen szinte heti rendszeressĂ©ggel jelentik be azokat a projekteket, amelyeken Ă©ppen dolgoznak. A japán piacon Toyota 86 nĂ©ven futĂł modell egyĂ©rtelmĂ» választás lehetett a Wald rĂ©szĂ©rõl, hiszen a boxer motorral felszerelt Ă©s hátsĂłkerekes sportkupĂ© nagy sikerre számĂthat a hazájában Ă©s a világ többi rĂ©szĂ©n egyaránt. A siker több tĂ©nyezõ miatt is borĂtĂ©kolhatĂł, egyrĂ©szt az autĂł szĂvĂ©t egy 2 literes, Subaru/Toyota közös fejlesztĂ©sĂ», 200 lĂłerõs erõforrás adja, másrĂ©szt a szĂ©psĂ©ges kupĂ© hátsĂłkerĂ©kmeghajtást kapott, amely a vezetĂ©si Ă©lmĂ©ny egy Ăşj dimenziĂłját hozhatja el.
A Wald gõzerõvel dolgozik a tuning csomagon, ezĂ©rt csak nĂ©hány kĂ©pet hozott nyilvánosságra az ĂşjdonságrĂłl. Hivatalos leĂrás ugyan nincs, de a kĂ©pek Ăgy is önmagukĂ©rt beszĂ©lnek. Az optikai csomag tartalmaz egy elĂ©g komoly toldatot, valamint hatalmas mĂ©retĂ» hĂ»tõrács fedi le a GT86 tátongĂł "pofáját". SzintĂ©n nagyon mutatĂłsak a kĂĽszöbök, a kerĂ©kjárati Ăv szĂ©lesĂtĂ©sek, valamint a "lĂ©gbeömlõk" is az autĂł oldalán.
Tovább haladva egy komoly hátsĂł szárnyat találunk, amelyet a 2+2 ĂĽlĂ©ses sportautĂł csomagtartĂłjára illesztett a Wald. SzintĂ©n a változások sorát gyarapĂtja a hátsĂł toldat, amely a trendnek megfelelõen integrálja a diffĂşzort is. Az igazi durranást azonban a 2*2-es kipufogĂłrendszer jelenti, amelynek elrendezĂ©se kicsit hasonlĂt a Lexus IS-F-Ă©hez. Az i-re a pontot a mutatĂłs alufelnik, valamint az ĂĽltetett sportfutĂłmĂ» teszi fel.
A Wald közleménye szerint bõvebb információkat az év vége felé hoznak nyilvánosságra a tuning csomaggal kapcsolatban.
Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!