Programajánló
M�jus 2024
H K S C P S V
29301 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
Ebben a h�napban
HĂ­rfolyam
14:42 
Csongrád megyében is támogatják a Mintamenza program terjedését
14:41 
Ukrán válság - Az oroszok hajók elsüllyesztésével foglyul ejtették az ukrán flotta egy részét
14:40 
Ukrán válság - Orosz lap: Viktor Janukovicsot állítólag infarktussal kórházban kezelik
14:38 
Versenyuszoda épül Gödöllõn
14:36 
Ukrán válság - Magyar katona vezeti az EBESZ katonai megfigyelõit
13:44 
Diszkótragédia - Fenntartotta a korábbi jogerõs ítéletet a Kúria a West Balkán-ügyben
Szeged
Szegedi hĂ­rek
Pingvinfiókák születtek a Szegedi Vadasparkban
Szabó Gábor akadémikust javasolja rektornak a Szegedi Tudományegyetem szenátusa
Elfogadták szegedi önkormányzat 2014-es költségvetését
Balett és fantasztikus vígjáték a Szegedi Nemzeti Színház márciusi mûsorán
Elindult az utastájékoztató-rendszer tesztüzeme a szegedi megállókban
Magazin
Uccai dumák
A diktatúráról
Játék
Kivirágzás vezényszóra
AutĂłk
Múzeumba került az elsõ, 1898-ban készült Porsche
AutĂłk AutĂłk
Pagani Huayra elsõ teszt
MunkatársunktĂłl   2012 June 02, Saturday  

A brit EVO magazin munkatársai elképesztõen szerencsésnek mondhatják magukat, hiszen nem elõször fordul már elõ velük, hogy egy rendkívül ritka vagy éppen méregdrága sportautót tesztelhetnek ...
  Hozzászólások Nyomtat E-mail PDF
A brit EVO magazin munkatársai elképesztõen szerencsésnek mondhatják magukat, hiszen nem elõször fordul már elõ velük, hogy egy rendkívül ritka vagy éppen méregdrága sportautót tesztelhetnek, mégpedig elsõként.

Az új Pagani mindkét szempontnak megfelel, hiszen amellett, hogy több mint egymillió dollárba kerül, igazi kuriózum is egyben. A Huayra a 2011-es Genfi Autószalonon mutatkozott be a nagyközönség számára és az olasz gyártó mindössze 40 példányt gyárt belõle évente.

Egy szó mint száz, a Pagani újdonságát ezidáig mindössze néhány tucat szerencsés vezethette, köztük a brit EVO magazin munkatársát. A karbon-titán vázas autó a nevét egyébként egy dél-amerikai szélistenrõl, Aymara Huayra Tatáról kapta. Az elnevezés mindenképpen találó, hiszen a Zonda-utód szélvész gyors, köszönhetõen a 6 literes AMG eredetû V12-es biturbó motornak, amely nem kevesebb, mint 730 lóerõt présel ki magából. A Pagani a jobb súlyelosztás érdekében az erõforrást természetesen "középen" helyezte el, míg a stabilitást és a fékerõt felnyíló szárnyak teszik hatékonyabbá.

Nincs más hátra, mint hátra dõlni és élvezni az autó mesterien megrajzolt vonalait és brutális hangját.



Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!



Webradio.hu - Szegedi, orsz�gos �s sport h�rek a nap 24 �r�j�ban!:Hírek



Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player