A brit EVO magazin munkatársai elkĂ©pesztõen szerencsĂ©snek mondhatják magukat, hiszen nem elõször fordul már elõ velĂĽk, hogy egy rendkĂvĂĽl ritka vagy Ă©ppen mĂ©regdrága sportautĂłt tesztelhetnek, mĂ©gpedig elsõkĂ©nt.
Az új Pagani mindkét szempontnak megfelel, hiszen amellett, hogy több mint egymillió dollárba kerül, igazi kuriózum is egyben. A Huayra a 2011-es Genfi Autószalonon mutatkozott be a nagyközönség számára és az olasz gyártó mindössze 40 példányt gyárt belõle évente.
Egy szĂł mint száz, a Pagani Ăşjdonságát ezidáig mindössze nĂ©hány tucat szerencsĂ©s vezethette, köztĂĽk a brit EVO magazin munkatársát. A karbon-titán vázas autĂł a nevĂ©t egyĂ©bkĂ©nt egy dĂ©l-amerikai szĂ©listenrõl, Aymara Huayra TatárĂłl kapta. Az elnevezĂ©s mindenkĂ©ppen találĂł, hiszen a Zonda-utĂłd szĂ©lvĂ©sz gyors, köszönhetõen a 6 literes AMG eredetĂ» V12-es biturbĂł motornak, amely nem kevesebb, mint 730 lĂłerõt prĂ©sel ki magábĂłl. A Pagani a jobb sĂşlyelosztás Ă©rdekĂ©ben az erõforrást termĂ©szetesen "közĂ©pen" helyezte el, mĂg a stabilitást Ă©s a fĂ©kerõt felnyĂlĂł szárnyak teszik hatĂ©konyabbá.
Nincs más hátra, mint hátra dõlni és élvezni az autó mesterien megrajzolt vonalait és brutális hangját.
Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!