Programajánló
November 2014
H K S C P S V
27282930311 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
Ebben a hónapban
Hírfolyam
14:42 
Csongrád megyében is támogatják a Mintamenza program terjedését
14:41 
Ukrán válság - Az oroszok hajók elsüllyesztésével foglyul ejtették az ukrán flotta egy részét
14:40 
Ukrán válság - Orosz lap: Viktor Janukovicsot állítólag infarktussal kórházban kezelik
14:38 
Versenyuszoda épül Gödöllőn
14:36 
Ukrán válság - Magyar katona vezeti az EBESZ katonai megfigyelőit
13:44 
Diszkótragédia - Fenntartotta a korábbi jogerős ítéletet a Kúria a West Balkán-ügyben
Szeged
Szegedi hírek
Bőrgyógyászati távkonzultációs rendszert fejlesztettek Szegeden
Színházi világnapi programok Szegeden
Szabó Gábor akadémikust javasolja rektornak a Szegedi Tudományegyetem szenátusa
Elfogadták szegedi önkormányzat 2014-es költségvetését
Választás 2014 – Botka: az Orbán-kormány leváltható
Magazin
Zenei hírek
Hétfőn ünnepli 65. születésnapját Koncz Zsuzsa
Londoni otthonában elhunyt Rózsa Vera
Uccai dumák
Halhatatlan ősforrások
Bulvár
9 éves kislánnyal erőszakoskodott egy férfi Somogyban
Felmentették Vajnai Attilát az önkényuralmi jelkép viselésének vádja alól
Játék
GTR2 - Nagyszerű autóverseny
Vonatozzunk a számítógépen
Buli
DOMYAN
The Freak Factory
Autók
Nyolc Corvette-ritkaság zuhant bele egy víznyelőbe Kentuckyban
Szegedi hírek Szegedi hírek
Eladó az SZKT néhány villamos matuzsáleme
MTI   2012 April 21, Saturday  

(MTI) - Nincs pénze a Szegedi Közlekedési Társaságnak (SZKT), ezért a cég a „kiöregedett” bengálik mellett több járművet értékesít a nosztalgiaflottájából is - írta szombaton a Délmagyarország. A napilapnak Tóth István Tibor, az Szegedi Közleked
  Hozzászólások Nyomtat E-mail PDF

(MTI) - Nincs pénze a Szegedi Közlekedési Társaságnak (SZKT), ezért a cég a „kiöregedett" bengálik mellett több járművet értékesít a nosztalgiaflottájából is - írta szombaton a Délmagyarország.

    A napilapnak Tóth István Tibor, az Szegedi Közlekedési Kft. ügyvezetője elmondta: a nosztalgia-ikerkocsikat, az egy renovált- és a hat nem felújított bengálit szánja eladásra. Még nem döntöttek arról, hogy licitálással vagy fix áron hirdetik meg a járműveket, ezért a cégvezető nem árulta el, mennyi pénzt remél az akciótól.
    Mint a lapnak elmondta: nincs pénze az SZKT-nak, amitől a város többletteljesítményt vár. Emellett az igazgató úgy fogalmazott: ellenségesen viselkedik az önkormányzat a cégvezetéssel, ugyanis a megrendelt szolgáltatásokért nem fizet. Január óta a buszközlekedés kevesebbe kerül, mert beindult a 2-es villamosvonal, ami idén nagyjából 100 millió forinttal kevesebb kiadást jelent, de az SZKT ezt sem kapta meg.
    Az ügyvezető hozzátette, ha nem adnak el a régi járművekből, nem sok esélyt lát, mivel lehetne pótolni a hiányukat. Tóth István Tibor márciusi nyilatkozata szerint idei költségvetésükön 200 milliós lyuk van.     Az SZKT az előző igazgató, Dózsa Gábor irányítása alatt jó néhány villamos és troli matuzsálemet támasztott fel. Erre nyolc év alatt hozzávetőleg 60 millió forintot költöttek.     2005-ben született újjá a városlakók egyik kedvence, az a 313-as és 314-es pályaszámú nosztalgia-ikerkocsi, ami most eladósorba kerül. A fapados tuja nyaranta a szabadtéri játékok napjain szolgált turistacsalogató látványosságként. Ugyancsak vevőt keres a tavaly nyugdíjba küldött hét „bengáli"; közülük egy csatlakozott a nosztalgiaflottához: az átfestett 813-as pályaszámú csuklós FVV.     Emellett a felújítás részese volt egykor az SZKT utolsó 1908-ból fennmaradt villamosa, mely a 12-es pályaszámmal rótta a várost 1970-ig. A szegedi tömegközlekedés 150. jubileumára 2008-ban született újjá a ló vontatta omnibusz. Két éve pedig a tömegközlekedési nagyprojektben megújult az MIII-as számú, dízelmotoros, önjáró villamos, amely ötvenéves, s végül karbantartó jármű lett. A felújított két trolit is forgalomban használják.


Hozzászólások Kedves Olvasó! Jelentkezzen be és akkor hozzászólhat a témához!



Webradio.hu - Szegedi, országos és sport hírek a nap 24 órájában!:Hírek



Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player