Ha valaki esetleg nem lenne elĂ©gedett a BMW M1 3 literes biturbĂł erõmĂ»vĂ©vel, akkor annak szĂvbõl ajánljuk a NorvĂ©giában felpaprikázott 5 ajtĂłs változatot, amely kereken 100 lĂłerõvel többet teljesĂt. A 435 lĂłerõs "családi" 1-es BMW eladĂł, Ăgy bárki megvásárolhatja, aki egy báránybõrbe bĂşjt farkast szeretne a garázsában tudni.
Az autĂł tulajdonosa meglehetõsen szerethette a sebessĂ©get, hiszen a legkisebb BMW-bõl számĂ»zte a gyári erõforrást Ă©s az M3-bĂłl származĂł V8-as aggregátot Ă©pĂttette be a helyĂ©re, Ăgy az 5 ajtĂłs kereken 100 lĂłerõvel tud többet soros hathengeres gyári M-es társátĂłl. Az egyedi 1-es megkapta a motor mellĂ© az E92 M3-as gyári váltĂłját, differenciál mĂ»vĂ©t Ă©s fĂ©keit is.
A jĂł ĂşttartásrĂłl a Bilstein sport felfĂĽggesztĂ©se gondoskodik, mĂg a 19 colos alufelniken elõl 235-ös, hátul pedig 265-ös gumiköpenyek feszĂĽlnek. TermĂ©szetesen a kipufogĂł rendszer is igazodik a sportos bajorhoz.
KĂvĂĽlrõl az 5 ajtĂłs egyes megkapta az M-es sport csomagot az elsõ Ă©s hátsĂł lökhárĂtĂłkkal. Az elsõ kötĂ©ny Ă©s a tetõ spoiler pedig az AC Schnitzertõl származik. Az autĂł belterĂ©ben sincs meglepetĂ©s, hiszen a sofõr a kis egyes BMW Performance alcantara kagylóülĂ©seibe huppanhat, a sportkormány Ă©s a mĂ»szerfal pedig szintĂ©n az M-es változatbĂłl származik.
A teljesĂtmĂ©nynek azonban ára is van, hiszen a 2005-ös 1-es BMW-Ă©rt átszámĂtva közel 26 milliĂł forintot kĂ©r a sportautĂł norvĂ©g gazdája.
Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!