Az Opel egyelõre mĂ©g adĂłs a legĂşjabb Astra OPC verziĂłjával, Ăgy nem csoda, hogy a jelenleg elĂ©rhetõ legerõsebb motorral szerelt, 1,6-os turbĂłs változatot vette kezelĂ©sbe az EDS. A nĂ©met tuning cĂ©g megduplázta a Corsa OPC-ben is kiválĂłan muzsikálĂł kis egyhatos erõforrás teljesĂtmĂ©nyĂ©t, hiszen a 180 lĂłerõs aggregátbĂłl 360-at csalogatott elõ.
Az EDS-nek persze a brutális teljesĂtmĂ©ny elĂ©rĂ©sĂ©hez számos ponton mĂłdosĂtania kellett az autĂł motorján. A tuning cĂ©g termĂ©szetesen a turbĂłval kezdte Ă©s a gyári helyett egy Garret GT28-as "csigát" helyezett a motor elĂ©, optimalizálta a vezĂ©rlõegysĂ©get, Ăşj sport kipufogĂł rendszert rakott az Astra alá, valamint lecserĂ©lte a leömlõt is. A beavatkozások sora azonban koránt sem teljes, hiszen az EDS mĂ©g számos ponton mĂłdosĂtott a gyári beállĂtásokon, hogy elĂ©rje a 360 lĂłerõt Ă©s a 480 Nm nyomatĂ©kot.
Az EDS speciális differenciál zárral, Ăşj sport kuplung szettel Ă©s nagy teljesĂtmĂ©nyĂ» lyuggatott fĂ©ktárcsákkal is ellátta az autĂłt, amelyhez 8 dugattyĂşs fĂ©knyerget is párosĂtott. Az i-re a pontot a sport futĂłmĂ» Ă©s a 20 colos gyönyörĂ» felnik teszik fel, amelyeken elõl 235/35-ös, mĂg hátul 275/30-as Pirelli P Zero gumik feszĂĽlnek.
A tuning cég az optikát sem hagyta érintetlenül, hiszen a gyáriakat fekete hûtõrácsra cserélte, valamint újak a küszöbök és a diffúzort mintázó hátsó toldat is.
Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!