(RTL) KörĂĽlbelĂĽl 10 milliĂł forintĂ©rt kĂ©szĂttetett Ăşj, MagyarországrĂłl szĂłlĂł imázsfilmet a KĂĽlĂĽgyminisztĂ©rium - számolt be rĂłla az RTL HĂradĂł. A lehetõsĂ©gek világa cĂmĂ», hĂ©tperces videĂłban az ország látványosságai mellett hĂres magyar találmányokat is bemutatnak. A film egy nappal ezelõtt kerĂĽlt fel a világhálĂłra, de a legismertebb videĂłmegosztĂł oldalon már több tĂzezren nĂ©ztĂ©k meg. Az EU elnöksĂ©g idejĂ©n a politikusok is ezt kapják ajándĂ©kba: a megrendelõk azt remĂ©lik, rajtuk kĂvĂĽl mĂ©g milliĂłkhoz jut el a film.
A Magyarországot reklámozĂł filmben fiatal szĂnĂ©szek ismert magyar találmányokkal nĂ©pszerĂ»sĂtik az országot, elsõsorban mĂ©g csak a világhálĂłn. Az automata sebváltĂł Ă©s a hĂ»tõszekrĂ©ny mellett a vetkõzõs toll is bekerĂĽlt a majdnem 10 milliĂł forintĂ©rt kĂ©szĂtett filmbe. A klipet 24 Ăłra alatt több mint 54 ezren töltöttĂ©k le. Elsõsorban magyarok, de valĂłszĂnĂ»leg a kĂĽlföldiek körĂ©ben is nĂ©pszerĂ» lesz a film, amely a gulyás, a puszta, Ă©s a puli helyett inkább a bulikat, sportesemĂ©nyeket Ă©s a fĂĽrdõket nĂ©pszerĂ»sĂti. A film az uniĂłs elnöksĂ©g hivatalos videĂłja is, az összes ideutazĂł politikus Ă©s ĂşjságĂrĂł megkapja majd ajándĂ©kba. KörĂĽlbelĂĽl 12 ezer pĂ©ldányt kĂ©szĂtenek belõle, s azt remĂ©lik, ettõl "pörgõsebb" Ă©s vidámabb nemzetnek gondolnak majd minket. "MĂ©g ha nem is mindig feltĂ©tlenĂĽl jĂł Magyarországon Ă©lni, mi ezt emeljĂĽk ki, Ă©s mutatjuk meg. Semmit nem hazudunk, csak egy pozitĂv szemĂĽvegen keresztĂĽl nĂ©zĂĽnk mindent, Ă©s az emberek mosolyognak." - mondta a HĂradĂłnak Madarász Isti, a film rendezõje. Bakos Piroska, elnöksĂ©gi szĂłvivõ a HĂradĂłnak azt mondta: azt szeretnĂ©nk sugározni ezzel a filmmel, hogy Magyarország fiatalos, innovatĂv, lendĂĽletes ország, ezĂ©rt mutatjuk be a korszakalkotĂł találmányokat, melyek neves magyar feltalálĂłkhoz kötõdnek. A HĂradĂł szerette volna megkĂ©rdezni a Magyar Turizmus ZRT-t is, hogy egy-egy ilyen filmtõl többen utaznak-e az országba. ĂŤgĂ©rtek interjĂşt, de kĂ©sõbb mĂ©gsem Ă©rtĂ©k el õket. 2003-ban mĂ©g Tony Curtisszel reklámoztuk az országot, akkor elsõsorban az 55 Ă©v feletti amerikaiakat cĂ©lozták meg a kĂ©szĂtõk. A reklám hatására egy Ă©vvel kĂ©sõbb 16 százalĂ©kkal több amerikai repĂĽlt Magyarországra. Az imázsfilm itt Ă©rhetõ el: http://www. youtube. com/watch?v=Hmz8Ni9zO4M A filmet Madarász Isti Ărta Ă©s rendezte. A zenĂ©t Jorgosz & Lepe (Balkan Fanatik) szerezte, az Ă©nekes Kovács NĂłri. A filmet az AERA - www. aera. hu kĂ©szĂtette.
|
Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!