A Los Angelesi Autószalon kezdetére a BMW hivatalos képeket és videót is közzétett a 2012-es modellévben bemutatkozó újdonságról, a BMW 6-os sorozatának kabrió változatáról.
Az Ăşj 6-os kabriĂł a 400 lĂłerõs Ă©s 4,4 literes V8-as turbĂł motorral debĂĽtál, amely a 650i jelzĂ©st kapja. A 2+2 ĂĽlĂ©ses kabriĂłban elĂ©g hely van a csomagoknak is, már amennyiben az nem több mint kĂ©t golftáska, legalábbis lenyitott állapotban. Az autĂł választhatĂł lesz 8-sebessĂ©ges automata vagy a klasszikus 6-os manuális váltĂłval is. A 650i 400 lĂłereje 5 másodperces százas sprintet tesz lehetõvĂ©, mĂg az elektronika 250 km/h-ban parancsol álljt a gyönyörĂ» kupĂ©nak. Az alapmotort azonban nem a 650i, hanem a 640i kĂłdjelĂ» fogja jelenteni a tervek szerint.
A szintĂ©n feltöltõs 3 literes soros hatos 320 lĂłerõt Ă©s 450 Nm nyomatĂ©kot termel. A kisebbik motorral sem rossz az autĂł gyorsulása, hiszen a 640i-nek mindössze 5,7 másodperc kell ahhoz, hogy állĂł helyzetbõl elĂ©rje a 100 km/h-ás tempĂłt, mĂg vĂ©gsebessĂ©g tekintetĂ©ben a kisebb erõforrás esetĂ©ben is az elektronika szab határt a száguldásnak 250 km/h-nál.
Az Ăşj motorok amellett, hogy erõsek, rendkĂvĂĽl takarĂ©kosak is egyben, ráadásul káros anyag kibocsátásuk is meglepõen alacsony. A 640i a gyáriak szerint vegyesben 7.9 literrel is megelĂ©gszik 100 kilomĂ©terenkĂ©nt, mĂg a "nagytestvĂ©rnek" sem tĂşl mohĂł az Ă©tvágya, hiszen 10,7 litert fogyaszt. A kabriĂłbĂłl lesz dĂzel változat is, errõl azonban egyelõre nem sokat tudni. ValĂłszĂnĂ»leg a 635d-ben duruzsolĂł, vagy utĂłdja kerĂĽlhet bele az autĂłba. A tervek szerint kĂ©szĂĽl a kabriĂłbĂłl M változat is.
Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!