Megkezdõdött a Párizsi AutĂłszalon Ă©s ahogyan ez lenni szokott, szinte az összes gyártĂł bemutatott valamilyen elkápráztatĂł Ăşjdonságot. Nem volt ez máskĂ©nt a Nissan standjánál sem, ahol termĂ©szetesen a legnagyobb Ă©rdeklõdĂ©st a GT-R felfrissĂtett változata keltette. A 2012-ben megjelenõ legĂşjabb Skyline utĂłdnak a párizsi szalon a premierje, azonban a rĂ©szletekrõl majd csak oktĂłber 18-án közöl rĂ©szleteket a gyár, addig be kell Ă©rnĂĽnk a kĂĽlcsĂnnel.
A japán gyártó közlése szerint a ráncfelvarott GT-R-t tesztelõ csapat éppen a legendás Nordscliefe pályán teszteli az újdonságot, illetve végzik el az utolsó finomhangolásokat, ezért a pontos technikai adatokat csak október 18-án hozzák nyilvánosságra.
Ami a 2012-es modellĂ©vĂ» autĂłn azonnal szembetĂ»nõ, az a mĂ©retes, Ă©s teljesen átszabott lökhárĂtĂł, amely a mai trendnek megfelelõen elõl ledsort is kapott. De a japánok átterveztĂ©k a diffĂşzort Ă©s Ăşjak a mĂ©retes alufelnik is.
A kiszivárgott adatokbĂłl annyi azonban már most tudhatĂł, hogy a mĂłdosĂtásoknak köszönhetõen az Ăşj GT-R leszorĂtĂł erõ tekintetĂ©ben 10%-al jobban áll elõdjĂ©hez kĂ©pest, amely valĂłszĂnĂ»leg fõleg az Ăşj diffĂşzornak köszönhetõ.
A gyáriak szintĂ©n mĂłdosĂtásokat vĂ©geztek el a kasztnin Ă©s termĂ©szetesen a 3,8 literes dupla felöltõs V6-os motor sem marad Ă©rintetlen. A belsõ tĂ©r kialakĂtása csak a párizsi show kedvĂ©Ă©rt ilyen eltĂşlzott, a szalagkĂ©sz változat biztosan sokkal szerĂ©nyebb lesz, hiszen ez a szĂn valĂłszĂnĂ»leg csak kevesek tetszĂ©sĂ©t nyernĂ© el.
Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!