Programajánló
M�jus 2024
H K S C P S V
29301 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
Ebben a h�napban
Hírfolyam
14:42 
Csongrád megyében is támogatják a Mintamenza program terjedését
14:41 
Ukrán válság - Az oroszok hajók elsüllyesztésével foglyul ejtették az ukrán flotta egy részét
14:40 
Ukrán válság - Orosz lap: Viktor Janukovicsot állítólag infarktussal kórházban kezelik
14:38 
Versenyuszoda épül Gödöllõn
14:36 
Ukrán válság - Magyar katona vezeti az EBESZ katonai megfigyelõit
13:44 
Diszkótragédia - Fenntartotta a korábbi jogerõs ítéletet a Kúria a West Balkán-ügyben
Szeged
Szegedi hírek
Bõrgyógyászati távkonzultációs rendszert fejlesztettek Szegeden
Színházi világnapi programok Szegeden
Szabó Gábor akadémikust javasolja rektornak a Szegedi Tudományegyetem szenátusa
Balett és fantasztikus vígjáték a Szegedi Nemzeti Színház márciusi mûsorán
FIGYELEM! MENETREND MÓDOSÍTÁS!
Magazin
Uccai dumák
Van ilyen
Játék
Kivirágzás vezényszóra
Autók
Nagyon menõ: 570 lóerõs Lambóval jár suliba egy 15 éves lány
SzTE hírek SzTE hírek
Kiutat találtak a gazdasági válságból
Munkatársunktól   2009 December 16, Wednesday  

Kiválóan alkalmazkodtak a különbözõ célcsoportokhoz és a kedvezõtlen gazdasági körülményekhez a jövõ válságmenedzserei a Szegedi Tudományegyetem országos online tanulmányi versenyén.
  Hozzszlsok Nyomtat E-mail PDF
Kiválóan alkalmazkodtak a különbözõ célcsoportokhoz és a kedvezõtlen gazdasági körülményekhez a jövõ válságmenedzserei a Szegedi Tudományegyetem országos online tanulmányi versenyén. A diákok által kidolgozott hatékony pénzügyi- és marketingstratégiának és nem utolsósorban a kreatív szlogenválasztásnak köszönhetõen a „Dollár papák" és „Party lányok" ismét fellendítik a képzeletbeli világ - Moan és Ursia - turizmusát.

Kiutat találtak a képzeletbeli világ - Moan és Ursia - turizmusát is sújtó gazdasági válságból a leendõ közgazdászok a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar második alkalommal meghirdetett online tanulmányi versenyén. A szerepjátékban résztvevõ diákoknak a verseny elsõ fordulójában egy négycsillagos szálloda forgalmát kellett fellendíteni, míg a Kar 2009. december 14-i nyílt napján megrendezett döntõben további esettanulmányokat kaptak megoldandó feladatként. Így például pénzügyekbõl Moan és Ursia városai között kellett megtervezniük a legideálisabb kereskedelmi útvonalat, marketingbõl pedig egy olyan óriásplakátot készíteni, mellyel a külföldi befektetõk számára jeleznék, hogy a válság ellenére érdemes Magyarországon befektetni.

A zsûri szerint a dobogós helyezettek megoldásaiban kiemelkedõ volt, hogy nagyon jól, alkalmazkodtak a kedvezõtlen gazdasági helyzethez, valamint kiválóan tudták differenciálni megoldásaikat a körülményekhez illeszkedõen. A plakáttervezésnél a hazai versenyelõnyöket hangsúlyozták: bár válság van, nálunk ettõl az emberek még fogyasztanak, megfelelõ a terep a befektetésekre. Mindezek mellett kreatív szlogenekkel álltak elõ. Így például az elsõ helyezett az úgynevezett „Dollár papák" célcsoport megszólítására a Szórakozás kortalanul, párkeresés gondtalanul szlogent javasolta, míg az ezüstérmes a „Party lányok" szegmensének a Disco, koktél, wellness klub, igen ez a Haisut! felhívást tanácsolta.

  • A nyertesek:
I. helyezett: Novák Barbara, Békéscsaba, Andrássy Gyula Gimnázium és Kollégium
II. helyezett: Fejes Diána, Orosháza, Táncsics Mihály Gimnázium és Szakközépiskola
III. helyezett: Horváth Emese, Szeged, Kõrösy József Közgazdasági Szakközépiskola


Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!



Webradio.hu - Szegedi, orsz�gos �s sport h�rek a nap 24 �r�j�ban!:Hírek



Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player