Láttam már egy-kĂ©t õrĂĽlt autĂłt, ezek közĂ© tartozik pĂ©ldául az a Citroen 2CV furgon is, melybe egy Ferrari F355-ös V8-as lelkĂ©t ĂĽltettĂ©k, de ez a mostani cikkĂĽnk alapjául szolgálĂł kis Twingo minden bizonnyal viszi a prĂmet. A brutális kisautĂłt egy francia autĂł Ă©s egyedi motorgyártĂł cĂ©g, a Lazareth követte el. A lelkes tervezõcsapatot termĂ©szetesen a Renault MĂ©gane Trophy versenyek Ă©s a Renault Clio Sport V6-os változata ihlette. Semmi kĂ©tsĂ©g, ez az autĂł egyike azon nĂ©gykerekĂ»eknek, melyet amikor meglát az ember, azonnal el akar vinni egy körre.
A francia tuning cĂ©g receptje a következõ volt: Vett egy kimustrált elsõ generáciĂłs Twingot, kihajĂtotta belõle az 1.2-es Dacia motort Ă©s rakott a helyĂ©re egy 3,5 literes V8-as Range-Rover erõmĂ»vet az elsõ ĂĽlĂ©sek mögĂ©. A 180 lĂłerõs motor erejĂ©t egy 5 fokozatĂş váltĂł juttatja el a hátsĂł kerekekhez. IgazábĂłl, ahogyan ez a videĂłn is látszik, nem is kerĂ©k, hanem egyenesen Ăşthenger mĂ©ret. A Lazareth az eredeti kasztnit sem hagyta Ă©rintetlenĂĽl, hiszen becsövezte a kis kĂ©tajtĂłst, valamint lecserĂ©lte a váltĂł mellett a fĂ©keket Ă©s alaposan kiszĂ©lesĂtette a kerĂ©kjárati Ăveket is, hogy csak nĂ©hány komolyabb mĂłdosĂtást emlĂtsĂĽnk.
A brutális Twingo alá 18 colos Toora alufelnik kerĂĽltek, melyeken elõl 230-as, mĂg hátul 320-as Yokohama slick gumik feszĂĽlnek, biztosĂtva a jobb tapadást.
A kĂĽlsõ mellett a belsõ átalakĂtásra is akadt gondja a franciáknak. Matt szĂĽrke festĂ©s uralja a belteret Ă©s sokkal sportosabb feeling-et kapott az autĂł, mint gyári változata. A vezetõ Ă©s utasa MOMO kagylĂł ĂĽlĂ©sekben foglalhat helyet, sportkormány kerĂĽlt beĂ©pĂtĂ©sre, valamint egyediek a digitális kijelzõk is. Mennyibe kerĂĽl egy ilyen játĂ©kszer átalakĂtása? A beavatkozás átszámĂtva mintegy 19 milliĂł forintot kĂłstál, de hát ki mondta, hogy a felnõtt játĂ©kok olcsĂłak?
Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!