Programajánló
M�jus 2024
H K S C P S V
29301 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
Ebben a h�napban
HĂ­rfolyam
14:42 
Csongrád megyében is támogatják a Mintamenza program terjedését
14:41 
Ukrán válság - Az oroszok hajók elsüllyesztésével foglyul ejtették az ukrán flotta egy részét
14:40 
Ukrán válság - Orosz lap: Viktor Janukovicsot állítólag infarktussal kórházban kezelik
14:38 
Versenyuszoda épül Gödöllõn
14:36 
Ukrán válság - Magyar katona vezeti az EBESZ katonai megfigyelõit
13:44 
Diszkótragédia - Fenntartotta a korábbi jogerõs ítéletet a Kúria a West Balkán-ügyben
Szeged
Szegedi hĂ­rek
Bõrgyógyászati távkonzultációs rendszert fejlesztettek Szegeden
Pingvinfiókák születtek a Szegedi Vadasparkban
Színházi világnapi programok Szegeden
Szabó Gábor akadémikust javasolja rektornak a Szegedi Tudományegyetem szenátusa
Választás 2014 – Botka: az Orbán-kormány leválthatĂł
Magazin
Uccai dumák
A diktatúráról
Játék
Kivirágzás vezényszóra
AutĂłk
Bemutatta a BMW az elsõ elektromos meghajtású modelljét
AutĂłk AutĂłk
858 lóerõs Porsche 911 Turbo a Sportec-tõl
MunkatársunktĂłl   2009 July 01, Wednesday  
Image
Egy egyszerû "halandónak" eszébe sem jutna a Porsche egyik legbrutálisabb erõgépének, a 911 Turbo-nak a motortuningja.
  Hozzászólások Nyomtat E-mail PDF
Egy egyszerû "halandónak" eszébe sem jutna a Porsche egyik legbrutálisabb erõgépének, a 911 Turbo-nak a motortuningja. A német sportautó vásárlóinak jelentõs százalékának bõven elegendõ a 3,6 literes soros hathengeres biturbó boxermotorjának 480 lóereje, igen ám de ott van a fránya kisebbség, akik bizony mindig többet és többet szeretnének. Nos, nekik készült a Sportec izmosító kúrája, amelynek az alkalmazásával szinte "helybõl felszáll" a farmotoros sportautó.



A svájci precizitással dolgozó tuning cég SPR1 névre hallgató 911 Turbója a gyári ménes helyett nem kevesebb, mint 858 lóerõt csikar ki a szépséges autóból, mégpedig 8.200-as percenként fordulatszám mellett. A brutális erõt egy 6 sebességes manuális váltó juttatja el, ráadásul mind a négy kerékhez.



A mindössze 1.345 kg-os erõgép esetében ez azt jelenti, hogy a lóerõ/súly hányadosa elég impresszív, hiszen minden kilogramm mozgatásához 0,637 lóerõ jut. A Sportec adatai szerint az SPR1 kevesebb, mint 3 másodperc alatt teljesíti a százas sprintet, míg 300 km/h-ig is csak 18,9 mp-nek kell eltelnie. A svájci tuning mûhely szerint a villámgyors "atléta" végsebessége meghaladja a 380 km/h-át, melyet az olasz nardoi ringen bizonyítottak is.



A jelentõsen megnövekedett teljesítmény elviseléséhez egyedi titán hajtókarokat is alkalmazott a Sportec. Az autó belterét is a sportosság jegyében alakították ki, hiszen számos karbon elem díszíti például a kormányt és a középkonzolt is. Az aktív felfüggesztés mellett F1 stílusú hatalmas kerámia tárcsákat és kompozit elemeket is kapott az SPR1 911 Turbo. A brutális 20 colos alufelni garnitúra már csak hab a tortán, amely természetesen a jobb tapadást és úttartást is elõsegíti. Sõt a Sportec még a maximális biztonságra és kényelemre is gondolt, hiszen bukókeretet és bõr/alcantara kiegészítõket helyezett el a Porsche belsejében.



Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!



Webradio.hu - Szegedi, orsz�gos �s sport h�rek a nap 24 �r�j�ban!:Hírek



Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player