(RTL HĂradĂł) Január Ăłta egy vonaljeggyel lehet utazni mindkĂ©t vonalon. A BKV akkor leszereltette az automatákat, de nemrĂ©g visszatettĂ©k, mert a társaság szerint vannak kĂĽlönleges esetek, amikor mĂ©gis lyukasztani kell. Ezekre azonban semmi nem figyelmeztette az utasokat, csak az RTL HĂradĂł megkeresĂ©se után tettek ki tájĂ©koztatĂł táblákat.
Az RTL HĂradĂłjának tapasztalata szerint szinte minden második percben lyukasztott, vagy lyukasztani akart valaki a 2-es Ă©s a 3-as metrĂłt összekötõ aluljárĂłban.
Pedig január óta átszálláskor nem kell új jegyet használni, ha valaki vonaljeggyel utazik. Csakhogy az automaták a folyosó közepén sokakat megtévesztenek. Ami furcsa, hogy egyszer már eltûntek, de nemrég újra visszakerültek. Ráadásul kezdetben minden figyelmeztetés nélkül.
A BKV csak pĂ©nteken, az RTL HĂradĂłjának megkeresĂ©se után tett ki a tájĂ©koztatĂł táblákat. Az áll rajtuk, lyukasztani csak annak kell, aki egy Ăłránál többet utazik a metrĂłn vonaljeggyel, vagy 30 percnĂ©l többet szakaszjeggyel.
Szilágyi Károly, a BKV szĂłvivõje azt mondta, hogy vĂ©lemĂ©nye szerint a BKV-nak belsõ vizsgálaton kell megállapĂtania, hogy hogyan kerĂĽlhettek ki a jegykezelõ kĂ©szĂĽlĂ©kek hamarabb, mint ahogy az utastájĂ©koztatás ezt meg tudta volna oldani. Arra a kĂ©rdĂ©sre, hogy vajon mennyi utas használta a jegyĂ©t feleslegesen annyit tudott mondtani, hogy "sajnos, tĂşl sok". A BKV szĂłvivõje azt is elmondta, hgy a jegylyukasztĂłk nem maradnak közĂ©pen, kiteszik õket szĂ©lre, hogy ne tĂ©vessze meg azokat az utasokat, akik nem tudják, hogy itt nem kell lyukasztani. Azt azonban egyelõre nem tudta megmondani, mikor szerelik át azokat.
|
Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!