ha minden megépített autópályaszakasz után ennyit megy fel a bérlet ára, akkor mire elkészül az igért 600-800 vagy nemtomhány km, addigra a szeged-budapest út ismét annyi lesz mint a matricásítás elõtt.
pofátlanságnak tartom ilymódon beépíteni az új szakaszokat a matrica árába. Más országokban (Ausztria, Svájc, ...) miért nem drágul az általános matrica, ha elkészül egy újabb pályaszakasz?
az infláció beépítését megszoktam, az ellen nem berzenkedek.
messzegedi at http://
2004-10-30 15:23 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
Sõt, a legjobb az lenne, ha az 1460-at el lehetne osztani 4-el = ez kevesebb, mint 400 Ft. És akkor lenne 1 napos matrica, bagóért. Sõt, ezt is osszák el annyi felé, ahány autópálya van Magyarországon, így maradna kb. 90 Ft, ami 1 napra lenne érvényes, 1 autópályára. De ezt is lehetne arányosítani, hogy hány Km-t vesz valaki igénybe az autópályán. Na, mit szóltok?
Varga
2004-10-30 12:10 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
A gazdasági miniszter aláírta az autópályadíjakról szóló rendeletet, így mint az Index korábban megírta, átlagosan 15 százalékkal nõ a matricák ára. A legtöbbeket érintõ, személygépkocsikra érvényes D1-esnél a téli idõszakban 970-rõl 1120 forintra, a nyári szezonban 1270-rõl 1460-ra emelkedik a négynapos ára.
futty4
2004-10-30 07:26 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
Ez egy fél igazság. Szegeden megállja a helyét, máshol, ahol a Fidesz idején lett matricásítva fizetõs autópálya, ott egyáltalán nem. Ez is hozzátartozik az igazsághoz.
Hát, én aztat lehelem bele a klaviatúrba, hogy fikázzon az akinek nincsen annál nagyobb öröme. Láttam tegnap az autópályán a volt fizetõs kapukat. Már bontják õket! :-)