Hiába vársz,úgy sem kapsz érdemlegest,a térrekonstrukció sem lesz máshogy kezelve,mint a logisztikai központ,úgy patópálosan,pedig ,mint mondják a pénz is meg van rá.Már rég meg kellett volna kezdeni..,de,mint illetékeselvtárs mondja,csak jövõ nyáron.Így, lesz még 2006 is, mire felébrednek..,de,lehet,hogy már késõn.
Ha valaki több információval rendelkezik a Szent István tér rekonstrukciójával kapcsolatban,mint ami a városháza honlapján található látványterv,valamint az elnagyolt és megjelent újságcikkekbõl megtudható és azt közkinccsé tenné ,megköszönném. Többek között a térbe becsatlakozó utcák gyalogos és jármûforgalma,magának a térnek a tervezett átvezetõforgalma is érdekelne,szeretném tudni azt,hogy tervezik-e ezen becsatlakozóutcák felújítását is,vagy nem.
lódoktor
2004-10-28 19:16 (Elzmny nlkli.)
Kedves Olvas! Jelentkezzen be s akkor hozzszlhat a tmhoz!
És még azt se felejtsük el, hogy az autók behajtanak az utcánkba és szeretnénk, ha ezért onnan kitiltanák õket és tereljék át az összes autót a szomszéd utcába, dögöljék meg a szomszéd tehene inkább! :-)
Varga
2004-10-27 23:08 (Elzmny: ifj. Nagy Gábor, 2004-10-27 20:45)
Kedves Olvas! Jelentkezzen be s akkor hozzszlhat a tmhoz!
Nagy Sándor alpolgármester úrnak üzennék a mai, az õ nevével fémjelzett Dm-cikkel kapcsolatban ( http://www.delmagyar.hu/cikk.php?id=70&cid=81548 ):
Belegondolt Ön abba, hogy ha mindenkinek a sírását meghallgatjuk, akkor mindenki joggal kérhet majd egy olyan módosítást, ami neki jó?
Én pl. egy Újszeged, Madártelep - Tarján Víztorony tér közvetlen járatot szeretnék meg egy Újszeged, Madártelep - Nagyállomást is. És persze maradjon meg a mostani sûrûséggel a 2 és a 71 is!
Ha egy döntést meghoztak, tartsanak ki mellette!
Most megint a villamos mellett megy 5 kilométeren a busz teljesen párhuzamosan...
Ha egy új közlekedéspolitikai cél megvalósítása érdekében hozunk jelentõs változtatásokat, azután a régi elvek szerint elkezdjük toldozgatni a rendszert, mi lesz belõle...?
A kívánságmûsorba én is beszállnék, bár a cikk utolsó mondata alapján már elkéstem: legyen rakparti a 10-es csúcsban, amikor úgyis Tarjánig jár majd a 35-ös.
Egy technikai kérdés a végére: a most pénteki közgyûlés fog majd dönteni errõl? A netes napirendben ugyanis most még nincs fenn.
2004-10-27 20:45 (Elzmny nlkli.)
Kedves Olvas! Jelentkezzen be s akkor hozzszlhat a tmhoz!
Csak én érzem úgy vagy tényleg átprogramozták a Nagykörút és a Külsõ-körút lámpáit? A régi 50 km/h-ra állított zöldhullám mintha hétvégén nem mûködne. Szabályosan haladva kb. 3 piroslámpát gyûjt be a hétvégén a körutakon járó autós. Pedig ilyenkor alig van forgalom.
messzegedi at http://
2004-09-04 11:35 (Elzmny nlkli.)
Kedves Olvas! Jelentkezzen be s akkor hozzszlhat a tmhoz!
Bicikliút - itt bármi történt volna - a 200 milliós hídbõvítésen kivül - az garantáltan rossz lett volna. Jakab Lajos u. - a képviselõ döntött, hogy a helyiek érdeke elõrébb való, mint a tranzit, az autósok meg vélt erkölcsi fölényük tudatában büszkén nem tartják be a szabályokat. A TESCO megépítése meg nagy siker volt akkor, csak a járulékos bajokról nem beszélt senki. Azt majd megoldják a szakemberek !? Azóta próbálják az áruház nagatv hatását kivédeni, de ez elég nehéz. Kevés a parkolóhely - és...? Tényleg kötelezõ közpénzbõl kielégíteni minden autós parkolási igényét. A fél belvárost le kellen burkolni, és a házakat eldózerolni, hogy elég parkoló legyen a belvárosba (ez nem túlzás, tanulmányokban van). Tehát ez lehetetlen. Irány a parkolóház: mennyi is egy állás költsége 1-2-3 millió? Azután ugye itt az Alföldön nem szeretik a polgárok a parkolóházat (ezt olvastam a DM-ben), meg nincs fontosabb (?), kérdeznék egybõl mások, na meg mibõl fizesse a város (?), meg még pénzt is kér az autósoktól. Tehát bármi történik rossz!! Menetrend - minden változtatás valahol káoszhoz vezet, az biztos, hogy nem lehet mondani, hogy nem lehetett volna jobban kommunikálni, tájékoztatni. Biztos lehetett volna!
Még valami: a helyzet minden évben rosszabb lesz, mert a forgalom növekszik és nem lehet finanszírozni az ehhez szükséges infrastruktúra költségét. És nem is szabad ...! A jó megoldások meg nem feltétlenül azok, amelyeket az autóvezetõk támogatnak. Hát melyik vezetõ olyan hülye, hogy támogatja saját közlekedésének korlátozását?
Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy mindig mindent lehet jobban csinálni. Svájcban konfliktus kezelõ, pszihológiai oktatáson részt vett szakembereket alkalmaznak az felháborodott és protestáló érintettek meggyõzésére. Ez is egy külön szakma. Mert ne gondolja senki, hogy ami Szegeden történik, az máshol nem csinálják! Dehogy nem. Ezt csinálják csak egy kicsit több pénzbõl, több szakemberrel, hosszabb elõkészítéssel (választások 4 éve, mint korlát!), nyugodtabban, mert 25 évvel hamarabb kezdték a hasonló beavatkozásokat.
kozlekedo
2004-08-04 10:59 (Elzmny nlkli.)
Kedves Olvas! Jelentkezzen be s akkor hozzszlhat a tmhoz!
Hát az biztos, hogy a városi közlekedés nem egy sikerágazat, sehol. Sok pénzért idgesítik az autósokat, pedig olyan egyszerû a megoldás! Gondolják sokan. De, ha valaki szét néz, akkor öszeségében jól mûködõ nagyobb várost nem tud mondani, csak jó részleteket. Ezek szerint hülyék a szakemberek mindenhol?
kozlekedo
2004-08-04 10:30 (Elzmny nlkli.)
Kedves Olvas! Jelentkezzen be s akkor hozzszlhat a tmhoz!
-"Bicikliút" a Belvárosi hídon -fekvõrendõr az árvízi emlékmûnél, koccanásos baleset és torlódás napokig emiatt -a Jakab Lajos utca környékén a zsákutcásítás kudarca -kevés parkolóhely a városban -menetrend káosz -stb.
Hány megoldatlan vagy rosszul megoldott feladat Szegeden? Mikor látja már a vak politikai vezetés, hogy a városi közlekedésért felelõs szakpolitikusokat és szakembereket ideje lenne melegebb égtájra és más területekre irányítani mert sok kárt okoznak és bosszúságot? Ez elõbb-utóbb a szavazatokban is jelentkezni fog.
Botkovnyik
2004-07-12 18:32 (Elzmny nlkli.)
Kedves Olvas! Jelentkezzen be s akkor hozzszlhat a tmhoz!