Még mielõtt valaki azt gondolja, hogy a Városfejlesztési Osztálynak köze van a lezáráshoz, minden képpen el kell, hogy mondjam mi "csak" az állandó forgalmi rendet szabályozzuk. Az ideiglenes tereléseket (rendezvények stb. kapcsán) az útkezelõnk a Környezetgazdálkodási Kht. közlekedéssel foglalkozzó részlege végzi. Én speciel nem szeretem a halat, így egy okkal több, hogy megértsem azt, amit írt és tapasztalt.
jo neked makao, hogy csak este illetve a deli forgalommentes idoben autozol arra es nem reggel amikor az uj hidig all a kiskoruti dugo vege...
a halaszlefozo versenyt illetoen nem gondoltam volna a karasz utcara, de esetleg a partfurdo terulete netan a liget stb. esetleg talan jobb helyszinek lennenek ...
A rakparti bulik gondolom senkit sem zavarnak, illetve a belvárosban a legideálisabb helyszín az össznépi hepajnak.Én is sokszor járok autóval arra, de ha alezárták max. plusz 5 perccel töbet kellett autóznom.Nem sok! A halászléfõzõ versenyt a Kárász utcán kellett volna megtartani?
Nem csak a Kölcsey utcát kellene lezárni, hanem az egész Tisza Lajos körúton belüli területet, ide csak a (most még nagyon nem megfelelõ színvonalú) tömegközlekedést szabadna beengedni...
V42 515 at http://
2001-09-10 13:14 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
varosunk egyre novekvo forgalmanak egyik talan legfontosabb tehermentesitoje a rakpart. ez a lampa es keresztforgalom mentes utszakasz, jelentosen leroviditi es felgyorsitja a varos eszaki es deli sarkai kozt a forgalmat, jelentosen mersekelve a hianyaban fellepo kaotikus dugokat.nem veletlen hat ha a szegedi varoshaza kozlekedesi dugoszervezo osztalyan egyre nepszerubbek a rakparti rendezvenyek. az otletet nyilvan az arvizek eseten bevezetett kenyszerlezarasok okozta torlodas adta.mi volt regen: elontes elott 1 nappal lezartak, vizelvonulas utan 1 nappal megnyitottak.mi van ma:- ha arviz van: tetozes elott 1 hettol elvonulas utan egy hetig van zarva. - a rakpart kulonbozo rendezvenyek kedvelt szinhelyeve valt. ezek miatt regen esetleg fel-egy napra fuggesztettek fel a forgalmat. ma legalabb egy hetig tartanak (meg nyaron is).-ami viszont mindennek a teteje: osszel, iskolaidoben megint egy egyhetes lezaras, alig par nappal az augusztus vegi lezaras utan.hat kerem, be kell lassuk, tenyleg minden szegedi forgalomszervezo agyament. javasolnam nekik, hogy a kozlekedesi kaosz tovabb lenne fokozhato peldaul a kis- es nagykorut egy szakaszanak egyideju lezarasaval ...
messzegedi at http://
2001-09-08 10:39 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
Sajnos nemcak Szegeden tunnek el a lámpa alatti kék-fehér irányjelzok, hanem országoan. Nem túl szerencsés, persze, lehet hogy így EU-konform, a többi meg kit érdekel? :-))Más: jó lenne, ha valaki a döntéshozók közül észrevenné, hogy a Röszke határ - 5-ös út - Szeged - Bp. átmeno forgalom Szegeden belül áttevodött a Móravárosi krt.-Kálvária sgt. - Fonógyári út útvonalra. Bp-Röszke irányban nincs is nagy baj, mivel nincs lámpás keresztezodésekben mindig jobbra, kis ívbe mennek az autók, tehát lámpa nem fogja meg oket, talán egyetlen problémás kanyar a Fonógyári út-Kálvária sgt. balra nagy ívben. Ellenkezo irányban azonban katasztrofális a helyzet. Mind a Móravárosi krt-Kálvária sgt., mind a Fonógyári út-Doroszmai út keresztezodésében balra nagy ívben kell lámpánál kanyarodni. A lámpák úgy vannak beállítva, hogy nagyon rövid ideig van zöld, egy zöld alatt sávonként 3-5 autó tud átmenni. Szombaton délelott 11 óra körül számoltam meg: a Móravárosi krt-ról a Kálváriára balra nagy ívben 25 autó kívánt kanyarodni, azaz ennyien álltak a lámpánál, azaz kb 5-6 zöldön tudott átmenni a, aki a sor végére állt, de a sor nem csökkent. Már többen észrevették a gyorsabb megoldást: a Móravárosiról jobbra kell kanyarodni a II. kórház felé, majd a kórház elott megfordulni. 5-6 percet minimum nyer az ember, csak nem túl "intelligens" ez a megoldás. A helyzet hasonlóan rossz a másik említett keresztezodésben, ott sokszor a villamos sínen túl áll a kocsisor vége, akadályozva a villamos közlekedését. Itt még annyiban rosszabb a helyzet, hogy a balra nagy ívben kanyarodók lépésben kanyarodnak, mivel a keresztirányú úton (Doroszmai út) hoszanti nyomvályúk vannak, ezek 3-5 cm mélyek, ha ezen gyorsan megy végig valaki, tengelytörést is kaphat... Láttam olyan esetet ebben a keresztezodésben, amikor mindösszesen egy (1) kamion tudott átmenni egy zöldön.Várom a T. Városfejlesztési Osztály válaszát a megoldásra vonatkozóan.Köszönettel:V42 515
V42 515 at http://
2001-09-04 07:56 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
Tisztelt Kortvelyesi Ur, Mostanaban egyre masra tunnek el a kek-feher kotelezo haladasi iranyt jelzo tablak a jelzolampakrol. ez a kresz vagy a varos ujitasa? szerintem a sarga es piros fenyekbe behelyezett fekete nyilak lehet, hogy olcsobbak de sokkal rosszabbul lathatok.a tabla akkor is latszik, ha rasut a nap ...varom velemenyet. ha "orszagos" az "otlet" akkor elnezest, hogy ismet onnek cimeztem egy rosszallo megjegyzest.
messzegedi at http://
2001-09-03 16:44 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
Tisztelt Körtvélyesi Úr!Lévén hogy pillanatnyilag Dorozsmán lakom, a Dorozsmai úttal kapcsolatban van pár kérdésem. Lehet-e számítani arra, hogy folytatódik az út átépítése?A templomi körforgalom terveit ismerem, ami ideálisnak látszik a megoldásra; a csomópont szinte "kéri" a körforgalmat, látva a sok tanácstalan autós arcát. A szukületben kialakított tereloszigetek nagyon jók, a malomnál a lámpára szintén szükség volt, és látszólag jól bevált. Befelé a négy forgalmi sáv is így jó; a parkoló autók miatt a külsok folyamatos haladásra nemigen használhatóak (nem is kell), viszont a buszok és a teherautók a szabad szakaszokon la tudnak húzódni, ami nagyon hasznos. Veszélyes viszont a vasútállomás közelében lévo kerékpárút keresztezodése. Egyszer 4 (!) percig tartott az átkelés bicóval... A vasúti átjáró a másik, gondolom nem kell bemutatni. Mikor éppen nem jön vonat, akkor tolatás van. Az ex-DÉLÉP melletti szakasz a legjobb, ha a vasút miatt nem kellene lassítani, itt akár a 70-et is meg lehetne engedni.A Budapesti út és az Izabella híd közti rész meg "kissé" zurzavarosnak hat, ezzel van-e valami tervük? Nem csak magára az útra gondolok, hanem a környezetére is.
Atza at http://
2001-07-05 12:12 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!