A kerékpár jármû, ezért az úttesten a helye – röviden így foglalható össze, miért szeretik a tervezõk a kerékpársávot. Ha nem az útpályán megy valamilyen közlekedési eszköz, az autósok alig vesznek róla tudomást. A Petõfi Sándor sugárúton látszik: az oldalt, az autóktól külön vezetett bicikliút kockázatosabb. ....
Ez TÖK IGAZ! A Petõfin szinte megszokott az autók ütközése a villamossal....
Senki Se Nulla
2006-08-15 17:58 (El�zm�ny: ifj. Nagy Gábor, 2006-08-14 22:52)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
Én is megütköztem a "néhány" százezren, mert ugye a néhány az nem éppen ekzakt fogalom, de aki hibázott annak a zsebét kellene terhelje . Gondolom felelõs nincsen, mert a polghivban uralkodó kupiban úgysem tudja senki, hogy mi miért és mikor történik.
Attól függ mit nevezünk "nem jelentõsnek".
Véleményem szerint elõször át kellett volna gondolni és utána pingálni.
Megismétlõdött a hídi verzió. Az is 5 milla pluszba került.
"Szent István tér - Csongrádi sgt. - Baktó kerékpárút
A beruházás összege: 108.786,32 EUR
Ebbõl önkormányzati rész: 39.258,44 EUR"
Úgy látom elég drága a festék...
2006-08-15 07:17 (El�zm�ny: ifj. Nagy Gábor, 2006-08-14 22:51)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
A kerékpár jármû, ezért az úttesten a helye – röviden így foglalható össze, miért szeretik a tervezõk a kerékpársávot. Ha nem az útpályán megy valamilyen közlekedési eszköz, az autósok alig vesznek róla tudomást. A Petõfi Sándor sugárúton látszik: az oldalt, az autóktól külön vezetett bicikliút kockázatosabb. Még a biciklisnél jóval "ütésállóbb" 4-es villamos vezetõi is lefékeznek a Petõfi sugárúton minden utcasarkon, hogy meggyõzõdjenek róla, minden kanyarodó és keresztezõ autóvezetõ látja õket.
Biztosan így történt, nincs okom megkérdõjelezni. Azonban azok, akik az õ színeiben voltak mellette, egyrészt nem értettek a várospolitikához, másrészt nem is érdekelte õket, csak az, hogy megszedjék magukat. Belsõ körükbõl vannak infoim, amiket persze bizonyítani nem tudok, így nem is írok semmi konkrétumot, hogy ki mit követett el. (De azért a szándékolt SZTK meg Kórház privatizáció debreceni céggel eléggé ismert pl., vagy a Kárász u. felújításának bonyolítása.) Persze egy vagyonosodási vizsgálat egybõl fényt deríthetne ezekre a dolgokra. Legalábbis ha pl. rám lenne bízva, mert én megvásárolhatatlan vagyok. Dolgoztam olyan helyen, ahol nekem is lett volna alkalmam jól megszedni magam becstelen úton, tehát nem az irigység beszél belõlem. Egyszerûen ilyen vagyok, ilyen példát láttam és így neveltek. Egyébként pedig Bartha alkalmatlanságát mi sem bizonyítja jobban, mint az általad leírt történet. Ha annyira megbízhatatlan volt a régi garnitúra, azt neki tudnia kellett volna, nem pedig velük dolgozni és fõleg rájuk hallgatni.
Bizony így, ráadásul körül sem néztek. Elég sokat járok a Csongrádin trolival. A járdán elvétve megy gyalogos. Ott sokkal biztonságosabb lenne a kerékpárosoknak közlekedni. Legfeljebb - mivel azért nem valami széles - sebességkorlátozást kellene nekik megállapítani, hogy a többsebességesekkel ne száguldozzanak.
Korrigálják a Csongrádi sgt-i kerékpársávokat A Csongrádi sugárúti kerékpárúton az autósok között kell közlekedniük a kerékpárosoknak, ráadásul az útjelek sem mindig egyértelmûek. Ma megtudtuk: egy két évvel ezelõtt készült tanulmány alapján alakították ki a kerékpársávot. A kivitelezõ képviselõje elismerte: néhány helyen javítani kell felfestésen, ám szerinte azután jó és biztonságos lesz az új sáv...