A katasztrofális kerékpárutak sorát bõvíteném még eggyel: a ligeten áthaladóval. A burkolat „folt hátán folt” (de mit is várnánk, ha félévente feltörik és foltozgatják). Várható a közeli vagy távolabbi jövõben, hogy - miután minden közmûvet kicseréltek alatta - teljes szélességben újraaszfaltozzák? Jelenleg a közepén lévõ félméteres csíkon lehet még úgy-ahogy kerékpározni, mert azt tavasszal hosszában vágták föl. A világítási rendszer korszerûsítésekor a nyomvonal kellõs közepére tett lámpaoszloppal mi a szándék? Vagy azt, vagy az utat arrébb kellene tenni mielõtt valaki a hídról lefelé harminccal beleszáll! Ezzel kapcsolatban az lenne még a kérdésem (bár nem tartozik a tárgyhoz), hogy ha tényleg a burkolat alá fektették az elektromos vezetékeket, miért maradt ott néhány drót a levegõben a tartóoszlopokkal együtt?
2002-10-30 17:40 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
Katasztrófális a kerékpározási lehetõség a sportcsarnok Temesvári krt-i oldalánál. Az autósok rendre a buszmegállót elkerülõ kerékpársávon parkolnak. NIncs ugynis felfestve teljes hosszában a kerékpársáv, csak az eleje, meg a vége. Megérne egy kis sárga festéket, hogy a nagyrabecsült autósok felfedezzék végre, hogy ott kerékpársáv van. Egyébként a parkolás módja sem mindennapi. Lassan a gyalogjárdát is keresztben elfoglalják a rajta parkoló autók. Megértem én, hogy sokan jonnek a gyermekkórházba autóval, meg a spotcsarnokba is, ha valami rendezvény van, de parkolási mód balkáni. Sürgõs megoldás kellene!
Icu at http://
2002-10-30 11:36 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
Azért arról is meg kell emlékezni, hogy ott két villamosvonal találkozott. (4-es, és a 3-as holtvágánya), amin biciklivel keresztül menni elég balesetveszélyes volt. Én a versenybringával zúgtam is egyszer amikor beletévedtem...
Csak arra voltam kíváncsi, hogy volt-e azóta valami bizottsági ülés, fejlesztési tervek, miegymás, de Körtvélyesi úrtól kaptunk választ. A folytatás is érdekelne...
BK
Bunyevác Kristóf
2002-10-12 21:11 (El�zm�ny: Székely László, 2002-10-11 11:09)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
Elõször is, örülök, hogy van Önöknél élet(munka), és készek a további fejlesztésre. Azonban nem tudok Önnel egyetérteni a csíkozással kapcsolatban. A sárga csíkok meghúzásához nem hiszem, hogy szükség volt a 400M-ós átépítésre. Nem tudom, mikor épült a Petõfi sgt-i kerékpárút, de aligha állt akkor olyan akadály a Dugonics tér-Tisza-Lenin krt. sarkán (szakadék, Ismeretlen Katona Emlékmûve stb), amely lehetetlenné tette volna két sárga csík megfestését mondjuk a Petõfi sgt. átkelõ->Tisza L.krt. átkelõ ->BÁV elõtti jó széles járda-> Dugonics tér útvonalon. A körforgalom megépülése elõtt arra járt mindenki, aki arra vetemedett, hogy kirázassa a lelkét a P. sgt-n és akinek nem volt elég bátorsága kimenni az autók közé a keresztezõdésben. Az világos, hogy mindenhez kell pénz, de talán az ilyen egyszerû és helytakarékos megoldásokhoz a legkevesebb. Egyébként érdeklõdve várom a Csongrádi sgt-ra és a Budapesti krt-ra vonatkozó terveket. Amennyiben ezek a tervek nyilvánosak, kérem tegye közkinccsé, talán a véleményünkkel is segíthetünk. Mi is ésszerû és jó elképzeléseket szeretnénk.
Van még élet a Városfejlesztési Osztályon. Más hozzászólásában szerepelt, hogy ennek az új kerékpárútnak (Dóm-Dugonics tér) már régen léteznie kellett volna. Ez így igaz. Csak ehhez a két sárga csíkhoz egy 400 millió Ft-os csomópont átépítést kellett elõször megvalósítani. Tehát nem is olyan egyszerû ez a "csíkhúzás". Kész terveink vannak a Csongrádi sgt-re és a Budapesti krt-ra. stb. Minden koncepcióból annyi valósul meg, amennyi pénzt rendelnek hozzá. Remélem, hogy jövõben lehetõségünk lesz nem csak festéssel kijelölni, hanem építeni is kerékpárutat.
A Délmagyarról pedig ne félts, nekeem is meg van a véleményem, de hát mégis csak ez a lap a régió vezetõ és bizonyos értelemben mértékadó lapja. Ha tehát valamit bejelentenek a lapon keresztül, azért annak kell hogy legyen súlya.
Szerintem tegezõdjünk! Szóval konkrétan mire gondolsz aug. 30-al kapcsolatban? Különben a kiskörúti járdák valóban elég szélesek, ahhoz, hogy legyen bicikliút, és mivel az úttesten valóban életveszélyes kerekezni, - és asszem tilos is - különbözõ szinteken propagáljuk is a kerékpárút létesítést a kiskörúton. Az egyik polgármester-jelölt igen biztatóan beszélt errõl a témáról.