Programajánló
J�nius 2024
H K S C P S V
27282930311 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
Ebben a h�napban
Hírfolyam
14:42 
Csongrád megyében is támogatják a Mintamenza program terjedését
14:41 
Ukrán válság - Az oroszok hajók elsüllyesztésével foglyul ejtették az ukrán flotta egy részét
14:40 
Ukrán válság - Orosz lap: Viktor Janukovicsot állítólag infarktussal kórházban kezelik
14:38 
Versenyuszoda épül Gödöllõn
14:36 
Ukrán válság - Magyar katona vezeti az EBESZ katonai megfigyelõit
13:44 
Diszkótragédia - Fenntartotta a korábbi jogerõs ítéletet a Kúria a West Balkán-ügyben
Szeged
Szegedi hírek
Pingvinfiókák születtek a Szegedi Vadasparkban
Választás 2014 – Bajnai: áprilisban hosszú távra eldõl, az ország merre halad tovább
Balett és fantasztikus vígjáték a Szegedi Nemzeti Színház márciusi mûsorán
FIGYELEM! MENETREND MÓDOSÍTÁS!
Választás 2014 – Botka: az Orbán-kormány leváltható
Magazin
Uccai dumák
A diktatúráról
Játék
Kivirágzás vezényszóra
Autók
Minden idõk legbiztonságosabb autója a Tesla "S"
Gazdaság, üzlet és pénzügy Gazdaság, üzlet és pénzügy
20 milliós bírság a Vodafone-nak
Független Hírügynökség   2007 March 12, Monday  

14 millió forintra bírságolta a Vodafone-t a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH), mert a cég többször is jogsértõ módon korlátozta elõfizetõit tavaly.
  Hozzszlsok Nyomtat E-mail PDF
A hatóság további 6 millió forintra büntette a mobiltársaságot, mert a beérkezõ panaszok kezelésére vonatkozó elõírásokat is megsértette.

Az elmúlt évben több, a számláját utólag fizetõ ügyfél is azzal fordult az NHH-hoz, hogy a Vodafone egy bizonyos összeghatár elérése után külön értesítés nélkül korlátozta a szolgáltatást - vagyis az elõfizetõ csak hívást fogadni tudott, de kezdeményezni nem.

Az NHH elsõfokon, majd a Vodafone fellebbezése után másodfokon megállapította, hogy a társaság az általános szerzõdési feltételekben szereplõ, átláthatatlan és "nem objektív" kitételre hivatkozva tiltotta le a híváskezdeményezést.

A Vodafone a panaszokat sem kezelte megfelelõen az NHH szerint. Az elõírások alapján 30 napon belül minden reklamációt ki kell vizsgálni, az eredményrõl pedig értesíteni kell az érintetteket, de a cég ezt csak jelentõs késedelemmel tette meg - olvasható az NHH hétfõi közleményében.

Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!



Webradio.hu - Szegedi, orsz�gos �s sport h�rek a nap 24 �r�j�ban!:Hírek



Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player