Programajánló
J�nius 2024
H K S C P S V
27282930311 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
Ebben a h�napban
Hírfolyam
14:42 
Csongrád megyében is támogatják a Mintamenza program terjedését
14:41 
Ukrán válság - Az oroszok hajók elsüllyesztésével foglyul ejtették az ukrán flotta egy részét
14:40 
Ukrán válság - Orosz lap: Viktor Janukovicsot állítólag infarktussal kórházban kezelik
14:38 
Versenyuszoda épül Gödöllõn
14:36 
Ukrán válság - Magyar katona vezeti az EBESZ katonai megfigyelõit
13:44 
Diszkótragédia - Fenntartotta a korábbi jogerõs ítéletet a Kúria a West Balkán-ügyben
Szeged
Szegedi hírek
Bõrgyógyászati távkonzultációs rendszert fejlesztettek Szegeden
Pingvinfiókák születtek a Szegedi Vadasparkban
Színházi világnapi programok Szegeden
FIGYELEM! MENETREND MÓDOSÍTÁS!
Választás 2014 – Botka: az Orbán-kormány leváltható
Magazin
Uccai dumák
Az ítélet rád méretett
Játék
Kivirágzás vezényszóra
Autók
Plusz 70 lóerõt facsart ki az Audi S3-ból az ABT
Kereskedelem Kereskedelem
GfK: Az ünnepek idején nem az alacsony ár a legfontosabb szempont
MTI   2012 April 03, Tuesday  

(MTI) - Az ünnepek idején nem feltétlenül elsõdleges szempont az alacsony ár, a drágább termékek is az átlagosnál szélesebb vásárlóközönséget vonzanak - közölte kedden a GfK Hungária.
  Hozzszlsok Nyomtat E-mail PDF

(MTI) - Az ünnepek idején nem feltétlenül elsõdleges szempont az alacsony ár, a drágább termékek is az átlagosnál szélesebb vásárlóközönséget vonzanak - közölte kedden a GfK Hungária.

    A kutatóintézet adatai szerint tízbõl három háztartás vásárol húsvéti csokoládéfigurát az ünnepi idõszakban, ez az arány hasonló a karácsonyi figurák esetében tapasztalthoz.
    A kisgyermekes háztartások helyett a negyvenes vagy idõsebb háziasszonyok nagybevásárlásai mozgatják a húsvéti csokoládéfigura-, illetve a sonkapiacot.
    A friss és tõkehúsok, valamint a húskészítmények hagyományosan elõkelõ helyen szerepelnek a hazai lakosság étrendjében, húsvétkor pedig különösen jól fogynak ezek a termékek.
    A GfK közlése szerint az elõzõ húsvéti szezonban a háztartások fele - kétmillió háztartás - vásárolt összesen 6200 tonna kötözött, füstölt, fõtt, fõtt-füstölt húst, illetve sonkát, mintegy hétmilliárd forint értékben.
    A feldolgozott sonkatermékek fõ vásárlói a 40 évesnél idõsebb háziasszony vezette, valamint a nagyvárosi és a budapesti háztartások. Ugyanakkor a fiatalabbak és a kisebb településen élõk körében sokkal kevésbé elterjedt e termékkör vásárlása.
    A mennyiséget tekintve is az idõsebb háztartások dominálnak: az 50 év feletti háziasszonyok vásárolják a teljes mennyiség mintegy kétharmadát.
    A GfK szerint a lakosság körülbelül kétharmada nyilatkozott úgy, hogy a tõkehúsok és a húskészítmények vásárlása során figyel a termékek eredetére. Az életkor elõrehaladtával és a magasabb végzettséggel egyre fontosabbnak tartják a vásárlók a termék hazai eredetét.
    A sonkafogyasztással együtt a mustár és torma vásárlóinak száma is növekszik az ünnepek idején, az értékesített mennyiség ezekben a hónapokban mintegy másfélszerese az átlagosnak.


Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!



Webradio.hu - Szegedi, orsz�gos �s sport h�rek a nap 24 �r�j�ban!:Hírek



Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player