Kipróbáltuk |
---|
Nem könnyû olcsó, megbízható autósiskolát találni, amely használható, biztos gyakorlatot ad. Feltérképeztük a szegedi autósiskolákat, és felmértük kínálatukat. Általában a teljes árat egyik iskola sem teszi fel a honlapra, úgyhogy számolgathatunk. | |
| |
| |
| |
| |
|
Könyv |
---|
| Hírlevél |
| |
Szõke kapitány és a tízjegyû ügyfélkód
Munkatársunktól
2008 January 02, Wednesday
Szerencsétlen Szõke kapitány még egy rendes kocsit sem tud intézni magának, így hogyan is várhatnánk el, hogy a UPC-nél egy mezei ügyfél a tízjegyû kódja nélkül bejelenthesse: nem szolgáltat a szolgáltató.
|
2. lap. �sszesen 2. Nem baj, a honlapon van e-mail küldési lehetõség. Bár itt is érdeklõdnek az azonosító iránt, azért kegyesen hajlandó enélkül is hagyni hogy beírjuk panaszunkat és a send gombra nyomjunk. Gyanúra csak az ad okot, hogy a form tetején közlik, nem ez a leggyorsabb ügyintézési mód, napok is eltelhetnek az intézkedésig, s ezek után ebben nincs is volt okunk kételkedni. Azok után meg fõleg, hogy egy automatikusan generálódó levélben nem sokkal késõbb arról tájékoztatnak, hogy a 30 napot(!!) is meghaladhatja az e-mailos ügyintézés. Nyilván ez így normális egy internetet is szolgáltató multinál... Nem adjuk fel, mert a honlapon a kor követelményeinek megfelelõen csetelhetünk is, ahol választhatjuk a hibabejelentést. Itt a belépéshez -hogy már már titkosszolgálati módszerekkel azonosítsanak- a 8 adatmezõ közül legalább 3-at ki kell töltenünk, de ezek között a 10 jegyû azonosítónak mindenképpen ott kell lennie. Enélkül itt sem közölhetjük, hogy a pénzünkért jelenleg nem kapunk semmit, csak bosszúságot, úgyhogy K.O. Az UPC kiütéssel nyert, jól védi magát ügyfeleitõl. Gratulálunk, s köszönjük, hogy egy kellemes szilveszter estét szerzett -TV nélkül. A mûsorra pillantva nem sokat vesztettünk. Utópia: a telefonnál nem gép, hanem egy EMBER ül, aki fogadja hívásunkat. Megértéssel veszi tudomásul, hogy balfékek vagyunk és nincs módunk elõbányászni a 10 jegyû azonosítónkat, de cége számítógépes adatbázisából a név, cím alapján percek alatt ellenõrzi, van-e elõfizetésünk. Miután meggyõzõdött róla, hogy igen, értesíti az illetékes szerelõt, aki mondjuk még aznap -munkaszüneti napon is- felhív idõpontot egyeztetni, majd kijön és megnézi mit csesztek el.
|< Kezd�
< El�z�
1
2
K�vetkez� >
Utols� >|
|
|
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor egy kattint�ssal nyithat a cikkhez f�rumos t�m�t. |
Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
Január 2008 January 05, Saturday, 17:42:45
Az UPC a hulye reklamra koltott penzbol inkabb folvehetne nehany embert az ugyfelszolgalatara!
Béla 2008 January 04, Friday, 22:16:39
Tisztelt szerzõ! Szõke kapitány majd csak elintézi:)
okos 2008 January 04, Friday, 18:37:35
Nincsenek fogyasztóvédõk, akik a befizetett nem kevés pénzünkért normális ügyintézésért harcolnának az érdekünkben? Merthogy ebbõl a szempontból tényleg nincs verseny a multik között.
Nusi 2008 January 04, Friday, 18:30:28
A T-Kábel dettó, a T-Onlájn csak annyival jobb, hogy ha tidod a régi Tisznetes help számát akkor ott segítenak.
beobakter 2008 January 04, Friday, 12:34:44
Most jogosan a UPC kapott, de 10 esetben 9x bármely multi szolgáltatóról elmondható mindez. Ha nem hiszed, próbáld ki!
kgfk 2008 January 04, Friday, 10:59:45
Én a következõképpen jártam: 2007. novemberében lejárt az internet-elõfizetésre vonatkozó hûségnyilatkozatom egy másik cégnél. Gondoltam, körbenézek, hátha tud más szolgáltató valami kedvezõbb ajánlatot adni. Írtam emailt az UPC honlapján található email-címre is, érdeklõdvén, hogy lakhelyemen szolgáltatnak-e egyáltalán, illetve milyen ajánlatot tudnának adni. Azóta több mint 2 hónap telt el, és nem válaszoltak. No comment... Komolytalan cég, ahol legalább aznap nem válaszolnak egy email-re. Különösen, ha ez a cég maga is internet-szolgáltató...