A projekt beindításának költségvetése 2006 végéig eléri az 50 millió dollárt, és a szolgáltatás azon internetezõk számára lesz elérhetõ, akik regisztrálnak, valamint letöltik és installálják a szükséges szoftvert a gametap.com weboldalról. A kezdeményezés jól mutatja a hirdetõk, ügynökségek és a média egyre növekvõ érdeklõdését a játékipar iránt, mivel a fogyasztók egyre több idõt töltenek kikapcsolódást biztosító, rövidebb játékokkal, amelyek fejlesztik a készségeket, vagy amelyekkel jól lehet múlatni az idõt várakozás közben.
A Double Fusion és a Nielsen Interactive Entertainment nemrégiben közzétett tanulmányában ráadásul az olvasható, hogy a különbözõ számítógépes és videójátékokban elhelyezett hirdetések új termékek esetében 60%-kal növelik a márkaismertséget. Ugyanakkor a fogyasztótábor reklámokkal szembeni ellenállása is kisebbnek látszik, hiszen az Eyeblaster és a WildTangent online játékportál kutatása szerint a 18-34 éves, videójátékokat kedvelõ férfiak csaknem 90%-a egyáltalán nem bánná, ha ingyenes játéklehetõségért cserébe reklámokat kellene végignéznie.
Nem csoda hát, hogy a Time Warner is lecsapott a szegmensre. A GameTap célja két-három éven belül 1,5-2 milliós regisztrált közönség elérése, amelynek érdekében a mostani bevezetést masszív reklámkampány támogatja. A hirdetések megjelennek a legnagyobb portálokon (AOL, Yahoo!, MTV), de a hagyományos médiában - így többek között a Time Warner tulajdonában lévõ csatornákon és magazinokban is.
Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!