Programajánló
�prilis 2024
H K S C P S V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
Ebben a h�napban
Hírfolyam
14:42 
Csongrád megyében is támogatják a Mintamenza program terjedését
14:41 
Ukrán válság - Az oroszok hajók elsüllyesztésével foglyul ejtették az ukrán flotta egy részét
14:40 
Ukrán válság - Orosz lap: Viktor Janukovicsot állítólag infarktussal kórházban kezelik
14:38 
Versenyuszoda épül Gödöllõn
14:36 
Ukrán válság - Magyar katona vezeti az EBESZ katonai megfigyelõit
13:44 
Diszkótragédia - Fenntartotta a korábbi jogerõs ítéletet a Kúria a West Balkán-ügyben
Szeged
Szegedi hírek
Vízilabda ob I - Molnár Tamásék Diapolo Szeged VE néven folytatják
Pingvinfiókák születtek a Szegedi Vadasparkban
Színházi világnapi programok Szegeden
FIGYELEM! MENETREND MÓDOSÍTÁS!
Választás 2014 – Botka: az Orbán-kormány leváltható
Magazin
Uccai dumák
Hollywoodi világvége
Játék
Kivirágzás vezényszóra
Autók
Hihetetlen: Audi A4 Avantból rozsdás konzervdoboz
Játék Játék
Játékipar: a leggyorsabban növekvõ szegmens?
Munkatársunktól   2005 October 25, Tuesday  

Több száz, szabadon választható játékot tesz elérhetõvé a felhasználók számára a Time Warner legújabb vállalkozása, a GameTap. Ezzel újabb lehetõséget teremt a hirdetõknek a videójátékokat kedvelõ, 18-49 éves közönség elérésére.
  Hozzszlsok Nyomtat E-mail PDF

A projekt beindításának költségvetése 2006 végéig eléri az 50 millió dollárt, és a szolgáltatás azon internetezõk számára lesz elérhetõ, akik regisztrálnak, valamint letöltik és installálják a szükséges szoftvert a gametap.com weboldalról. A kezdeményezés jól mutatja a hirdetõk, ügynökségek és a média egyre növekvõ érdeklõdését a játékipar iránt, mivel a fogyasztók egyre több idõt töltenek kikapcsolódást biztosító, rövidebb játékokkal, amelyek fejlesztik a készségeket, vagy amelyekkel jól lehet múlatni az idõt várakozás közben.

A Double Fusion és a Nielsen Interactive Entertainment nemrégiben közzétett tanulmányában ráadásul az olvasható, hogy a különbözõ számítógépes és videójátékokban elhelyezett hirdetések új termékek esetében 60%-kal növelik a márkaismertséget. Ugyanakkor a fogyasztótábor reklámokkal szembeni ellenállása is kisebbnek látszik, hiszen az Eyeblaster és a WildTangent online játékportál kutatása szerint a 18-34 éves, videójátékokat kedvelõ férfiak csaknem 90%-a egyáltalán nem bánná, ha ingyenes játéklehetõségért cserébe reklámokat kellene végignéznie.

Nem csoda hát, hogy a Time Warner is lecsapott a szegmensre. A GameTap célja két-három éven belül 1,5-2 milliós regisztrált közönség elérése, amelynek érdekében a mostani bevezetést masszív reklámkampány támogatja. A hirdetések megjelennek a legnagyobb portálokon (AOL, Yahoo!, MTV), de a hagyományos médiában - így többek között a Time Warner tulajdonában lévõ csatornákon és magazinokban is.


Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!



Webradio.hu - Szegedi, orsz�gos �s sport h�rek a nap 24 �r�j�ban!:Hírek



Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player