A MÁV ismét saját maga üzemelteti a telefonos ügyfélszolgálatát
MTI
2014 January 21, Tuesday
(MTI) - A MÁV januártól ismét maga mûködteti 24 órás telefonos információs ügyfélszolgálatát Szolnokon, a MÁVDIREKT-nek otthont adó helyszín kiválasztásánál szándékosan kerestek vidéki várost, ezzel is elõsegítve a fõvároson kívül esõ ...
|
(MTI) - A MÁV januártól ismét maga mûködteti 24 órás telefonos információs ügyfélszolgálatát Szolnokon, a MÁVDIREKT-nek otthont adó helyszín kiválasztásánál szándékosan kerestek vidéki várost, ezzel is elõsegítve a fõvároson kívül esõ munkahelyteremtést - mondta Ungvári Csaba, a MÁV-Start Zrt. vezérigazgatója a megújult szolgáltatást bemutató keddi, szolnoki sajtótájékoztatón.
A telefonos ügyfélszolgálaton olyan munkatársak dolgoznak, akik jelentõs vasúti szakmai tapasztalattal rendelkeznek, így a kollégák teljesebb körû információkat tudnak adni az utasoknak - tette hozzá. Az egyelõre 34 embernek munkát adó telefonos ügyfélszolgálat technikai hátterét a Synergon Integrator Kft. biztosította. A MÁVDIREKT szolgáltatás integrálásával jelenleg közel 100 munkavállaló használja a Synergon által fejlesztett rendszert a MÁV-csoport berkein belül, egyszerre több telephelyen. Az infrastruktúra azonban lehetõvé teszi, hogy a kezelõk száma akár 2000 fõig bõvíthetõ legyen. A 2005 óta mûködõ MÁVDIREKT-hez évente egymillió hívás, harmincezer e-mail fut be, és a nap huszonnégy órájában szolgál belföldi és nemzetközi vasúti utazási információkkal. A szolgáltatás kedvezményes percdíjakon üzemel. Új szolgáltatásként az elõre nem várt, havaria eseményekrõl is közvetlenül informál a MÁVDIREKT, illetve a hívásindítás után azonnali, automata hangbemondás alapú tájékoztatást biztosít, röviden összefoglalva a közlekedésben bekövetkezett változásokat.
|
|
Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!