Programajánló
M�jus 2024
H K S C P S V
29301 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
Ebben a h�napban
Hírfolyam
14:42 
Csongrád megyében is támogatják a Mintamenza program terjedését
14:41 
Ukrán válság - Az oroszok hajók elsüllyesztésével foglyul ejtették az ukrán flotta egy részét
14:40 
Ukrán válság - Orosz lap: Viktor Janukovicsot állítólag infarktussal kórházban kezelik
14:38 
Versenyuszoda épül Gödöllõn
14:36 
Ukrán válság - Magyar katona vezeti az EBESZ katonai megfigyelõit
13:44 
Diszkótragédia - Fenntartotta a korábbi jogerõs ítéletet a Kúria a West Balkán-ügyben
Szeged
Szegedi hírek
Bõrgyógyászati távkonzultációs rendszert fejlesztettek Szegeden
Színházi világnapi programok Szegeden
Színházi világnapi programok Szegeden
FIGYELEM! MENETREND MÓDOSÍTÁS!
Választás 2014 – Botka: az Orbán-kormány leváltható
Magazin
Uccai dumák
Hollywoodi világvége
Játék
Kivirágzás vezényszóra
Autók
Minden idõk legbiztonságosabb autója a Tesla "S"
Gazdaság Gazdaság
A MÁV ismét saját maga üzemelteti a telefonos ügyfélszolgálatát
MTI   2014 January 21, Tuesday  

(MTI) - A MÁV januártól ismét maga mûködteti 24 órás telefonos információs ügyfélszolgálatát Szolnokon, a MÁVDIREKT-nek otthont adó helyszín kiválasztásánál szándékosan kerestek vidéki várost, ezzel is elõsegítve a fõvároson kívül esõ ...
Olvas�i �rt�kel�s:starstarstarstarstar / 0
�rt�kelje �n is! starstarstarstarstar
  Hozzszlsok Nyomtat E-mail PDF

(MTI) - A MÁV januártól ismét maga mûködteti 24 órás telefonos információs ügyfélszolgálatát Szolnokon, a MÁVDIREKT-nek otthont adó helyszín kiválasztásánál szándékosan kerestek vidéki várost, ezzel is elõsegítve a fõvároson kívül esõ munkahelyteremtést - mondta Ungvári Csaba, a MÁV-Start Zrt. vezérigazgatója a megújult szolgáltatást bemutató keddi, szolnoki sajtótájékoztatón.

    A telefonos ügyfélszolgálaton olyan munkatársak dolgoznak, akik jelentõs vasúti szakmai tapasztalattal rendelkeznek, így a kollégák teljesebb körû információkat tudnak adni az utasoknak - tette hozzá.
    Az egyelõre 34 embernek munkát adó telefonos ügyfélszolgálat technikai hátterét a Synergon Integrator Kft. biztosította.
    A MÁVDIREKT szolgáltatás integrálásával jelenleg közel 100 munkavállaló használja a Synergon által fejlesztett rendszert a MÁV-csoport berkein belül, egyszerre több telephelyen. Az infrastruktúra azonban lehetõvé teszi, hogy a kezelõk száma akár 2000 fõig bõvíthetõ legyen.
    A 2005 óta mûködõ MÁVDIREKT-hez évente egymillió hívás, harmincezer e-mail fut be, és a nap huszonnégy órájában szolgál belföldi és nemzetközi vasúti utazási információkkal. A szolgáltatás kedvezményes percdíjakon üzemel.
    Új szolgáltatásként az elõre nem várt, havaria eseményekrõl is közvetlenül informál a MÁVDIREKT, illetve a hívásindítás után azonnali, automata hangbemondás alapú tájékoztatást biztosít, röviden összefoglalva a közlekedésben bekövetkezett változásokat.


Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!



Webradio.hu - Szegedi, orsz�gos �s sport h�rek a nap 24 �r�j�ban!:Hírek



Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player