Nagy az érdeklõdés a Sony új játékkonzolja iránt
mti
2013 November 18, Monday
(MTI) - Nagy volt az érdeklõdés a Sony új PlayStation 4 (PS4) játékkonzolja iránt az Egyesült Államokban, ahol november 15-én kezdték el árusítani a boltokban, az elsõ 24 órában több mint 1 millió darabot adtak el belõle. Az eladási statisztikák ...
|
(MTI) - Nagy volt az érdeklõdés a Sony új PlayStation 4 (PS4) játékkonzolja iránt az Egyesült Államokban, ahol november 15-én kezdték el árusítani a boltokban, az elsõ 24 órában több mint 1 millió darabot adtak el belõle. Az eladási statisztikák alapján a konzolpiacon ez a valaha volt legsikeresebb nyitás - írta a brit Financial Times napilap hétfõn.
A Sony szerint "fenomenális" volt az érdeklõdés a fogyasztók részérõl az új konzol iránt és Andrew House, a Sony Computer Entertainment vezérigazgatója szerint el vannak ragadtatva a cégnél. A vezérigazgató a továbbiakban is erõs eladásokra számít az Egyesült Államokban és további érdeklõdésre, amikor november 29-én Európában és Latin-Amerikában is elérhetõvé válik a PS4. A Times cikke szerint a Sony nagy kihívás elé állította a rivális Microsoftot, amelynek új Xbox One konzolja e hét pénteken fog megjelenni. A Microsofttól most mindenki azt fogja várni, hogy sikerül-e felülmúlnia a Sony egymilliós nyitását. A PS4 kezdõára az Egyesült Államokban 399 dollár volt, az Xbox One viszont 499 dollárba fog kerülni. Ennek megfelelõen a Microsoft konzolját nehezebb lesz eladni a magasabb ár miatt, de már kisebb eladással is el fogja érni a Sony bevételét. A Sony célkitûzése, hogy a naptári év végégig 3 millió PS4-t adjon el, és a következõ márciusban befejezõdõ pénzügyi év végéig 5 millióra növelje a számot. Az IHS elemzése szerint a következõ öt évben a Sony 49 millió PS4 konzolt adhat el, a Microsoft pedig 38 millió új Xbox One készüléket értékesíthet. A Microsoft és a Sony is kiemelten fontos termékként kezeli az új játékkonzolját. A Sony terméke inkább a teljesítményre és magukra a játékokra helyezi a hangsúlyt, míg a Microsoft konzolján lehet majd televíziós mûsorokat vagy filmeket is nézni, zenét hallgatni és internetes közösségi szolgáltatásokat használni. A két cég eltérõ módon próbálja növelni vásárlói körét, s korai lenne megmondani, hogy melyik lesz a sikeresebb - írta a Financial Times.
|
|
Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!