Programajánló
M�jus 2024
H K S C P S V
29301 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
Ebben a h�napban
Hírfolyam
14:42 
Csongrád megyében is támogatják a Mintamenza program terjedését
14:41 
Ukrán válság - Az oroszok hajók elsüllyesztésével foglyul ejtették az ukrán flotta egy részét
14:40 
Ukrán válság - Orosz lap: Viktor Janukovicsot állítólag infarktussal kórházban kezelik
14:38 
Versenyuszoda épül Gödöllõn
14:36 
Ukrán válság - Magyar katona vezeti az EBESZ katonai megfigyelõit
13:44 
Diszkótragédia - Fenntartotta a korábbi jogerõs ítéletet a Kúria a West Balkán-ügyben
Szeged
Szegedi hírek
Pingvinfiókák születtek a Szegedi Vadasparkban
Színházi világnapi programok Szegeden
Szabó Gábor akadémikust javasolja rektornak a Szegedi Tudományegyetem szenátusa
FIGYELEM! MENETREND MÓDOSÍTÁS!
Elindult az utastájékoztató-rendszer tesztüzeme a szegedi megállókban
Magazin
Uccai dumák
Madagaszkár
Játék
Kivirágzás vezényszóra
Autók
Ezentúl Bugatti Veyronnal is üldözik a bûnt Dubaiban
Gazdaság Gazdaság
A Rába és a Pick idén a legkiválóbb hazai márka
MTI   2013 October 18, Friday  

Az idén negyedik alkalommal díjazták MagyarBrands elismeréssel a legjobb magyar vonatkozású márkákat:az üzleti ágazatban a Rába,a fogyasztói szektorban a Pick volt az idén a legkiválóbb hazai márka,az elsõ tízbe a közmédia több intézménye is bekerült
Olvas�i �rt�kel�s:starstarstarstarstar / 0
�rt�kelje �n is! starstarstarstarstar
  Hozzszlsok Nyomtat E-mail PDF
(MTI) - Az idén negyedik alkalommal díjazták MagyarBrands elismeréssel a legjobb magyar vonatkozású márkákat: az üzleti ágazatban a Rába, a fogyasztói szektorban a Pick volt az idén a legkiválóbb hazai márka, az elsõ tízbe a közmédia több intézménye is bekerült - közölte a MagyarBrands az MTI-vel.

Az üzleti márkák 25 márkás toplistáján a Rába 95,87 ponttal az elsõ lett, másodikként végzett a Videoton 92,48 ponttal, míg a Richter 91,64 ponttal végzett a harmadik helyen. Az üzleti márkák között az MTI a negyedik lett, a nyolcadik helyen az MTV végzett. A fogyasztói márkák 50 márkás toplistáján a Pick 98,82 ponttal, a Herendi 95,37 ponttal, a Gyulai pedig 95,02 ponttal végzett az elsõ három helyen. A Kossuth Rádió az ötödik helyet szerezte meg, a Petõfi Rádió a 12 helyen szerepel.
   
A Kaposvári Egyetem felmérése szerint a hazai fogyasztók 25 százaléka erõsen márkatudatos, és vonzódik a magyar márkákhoz, a csoport számára a termék hazai származása, a minõség, a környezettudatos, etikus magatartás és a felelõsségtudat összekapcsolódik. Ezek a fogyasztók komoly vásárlóerõt képviselnek, évi mintegy 300 milliárd forintot költenek csak élelmiszerre. A felmérésbõl az is kiderül: ha a magyar és a rivális külföldi terméknek azonos az ára, akkor a fogyasztók 85 százaléka választja a hazait. Ha viszont többe kerül a magyar márka a konkurens külföldinél, a hazai árut választók aránya az elmúlt egy év alatt 31 százalékról 25-re csökkent.

A legjobb márkákat a MagyarBrands Szakmai Bizottságának vezetõi által összeállított kritériumrendszer szerint pontozták. A díj odaítélése egyrészt pontosan számszerûsíthetõ kritériumok - tradíció, tulajdon, menedzsment, foglalkoztatás - alapján történik, amelyet szakmai elbírálás - reputáció, identitás - és GFK Hungária piackutató fogyasztói kutatása egészít ki. Ezen szempontok összegzését követõen a program szakértõi egy komplex mutatószám létrehozásával alakítják ki a sikeres hazai márkák végleges listáját.
   
A MagyarBrands Gyermekekért különdíjat 2013-ban a Szemem Fénye Alapítvány, a MagyarBrands Kultúráért különdíjat a Budapest Music Center, a MagyarBrands innovációs különdíjat az NNG nyerte el.


Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!



Webradio.hu - Szegedi, orsz�gos �s sport h�rek a nap 24 �r�j�ban!:Hírek



Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player