A Bónusz Brigád forgalma 79 százalékkal nõtt tavaly
MTI
2013 May 28, Tuesday
(MTI) - Az interneten bónuszokat értékesítõ cég, a Bónusz Brigád 16 millió forintos nyereséget ért el 2012-ben, forgalma az elõzõ évhez képest 79 százalékkal 1,86 milliárd forintra nõtt
|
(MTI) - Az interneten bónuszokat értékesítõ cég, a Bónusz Brigád 16 millió forintos nyereséget ért el 2012-ben, forgalma az elõzõ évhez képest 79 százalékkal 1,86 milliárd forintra nõtt - közölte Kaprinay Zoltán, a cég "brigádvezetõje", alapító tulajdonos sajtótájékoztatón kedden Budapesten.
Az elsõ negyedév biztató adatai alapján 2 milliárd forint feletti forgalom jósolható az idei évre - tette hozzá. A cég kínálatában kezdetben szolgáltatások szerepeltek, majd megjelentek az utazási ajánlatok, a tavalyi évet pedig a termékek elõretörése jellemezte - ismertette Heller Gábor "brigádvezetõ", a másik alapító. Hozzátette: e három kategória az idén nagyjából hasonló arányban teszi ki a kínálatot. Júniusban új kategóriát indít a cég divat és luxus elnevezéssel. Az internetes közösségi vásárlói piacon 2012 végére 100-ról 17-re csökkent a szereplõk száma. Az eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. mérése szerint a teljes piac 12 ezer ajánlatából 6500 köthetõ a három legnagyobb szereplõhöz, ennek 65 százalékát a Bónusz Brigád adja. A vállalkozásnak több mint 2800 partnere van, amelyek fele visszatérõ, ezen belül a cég szállodai partnereinek 65 százaléka legalább kétszer hirdetett az oldalon. A cég kínálatában megtalálhatók egyebek közt egészségügyi szolgáltatások és termékek, fitness ajánlatok. Utóbbi kategórián belül tavaly a Speedfitness volt a legnépszerûbb, amelyet 8876-an vásároltak meg. Tavaly tovább terjeszkedett a Brigád és a 2011-ben elindított Szeged, Miskolc, Debrecen és Kecskemét után 2012-ben Pécsett, Gyõrben, Székesfehérváron, 2013 májusától pedig már Nyíregyházán is elérhetõek az ajánlatai. A Brigád Budapesten és a vidéki városokban helyi képviselõkkel dolgozik, akik felkutatjájk a helyi szolgáltatók ajánlatait, lealkudják az áraikat, majd a Bónusz Brigád meghirdeti az ajánlatokat saját közösségének. A Facebookon közel 350 000 rajongója van, a vásárlók pedig a Brigádnak köszönhetõen eddig már több mint 6,5 milliárd forintot spóroltak.
|
|
Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!