A Ferrari specialista Novitec Rosso a maranellĂłi csodák után a "kistestvĂ©rt", mĂ©gpedig a rendkĂvĂĽl mutatĂłs vonalvezetĂ©sĂ» Alfa Romeo 8C Spidert is kezelĂ©sbe vette. A nĂ©met tuningcĂ©g elsõsorban a gyönyörĂ» Ă©s bivalyerõs kabriĂł motorterĂ©ben dolgozĂł V8-as erõforráson vĂ©gzett el átalakĂtásokat, hiszen a kĂĽlcsĂn Ăşgy ahogy van, szinte tökĂ©letes.
A Novitec Rosso a motor elĂ© egy kompresszort csatlakoztatott, mĂ©gpedig annak a mĂłdosĂtott változatát, amelyet a Maserati GT-ben már alkalmazott a tuning cĂ©g. A Novitec számĂ»zte a gyári intercoolert Ă©s hĂ»tõt, Ăşj injektorokat rakott a gyárilag 450 lĂłerõs motorhoz, amely alá egy rozsdamentes acĂ©l kipufogĂł rendszert is illesztett. VĂ©gĂĽl pedig nem maradhatott ki a sorbĂłl a 4,7 literes, immáron feltöltõs erõforrás vezĂ©rlõelektronikájának átprogramozása sem.
A beavatkozásoknak köszönhetõen több mint harmadával, egĂ©szen pontosan 150 lĂłerõvel nõtt az egyĂ©bkĂ©nt is jelentõs, 450 lovas mĂ©nes, mĂg a nyomatĂ©k 588 NewtonmĂ©terre emelkedett. A Novitec Rosso adatai szerint a jelentõs motortuningnak köszönhetõen sikerĂĽlt a gyári 4,2 másodperces százas sprintet 3,9-re faragni, mĂg a vĂ©gsebessĂ©g 290 km/h helyett 305-re változott.
Az autĂł kĂĽlsejĂ©hez nem igazán nyĂşlt a nĂ©met tuning cĂ©g, hiszen ezen a tĂ©ren "mindössze" egy elõl 21, mĂg hátul 22 colos garnitĂşrát választhatunk, persze azt több fĂ©lĂ©t is. A kisebbik felnin elõl 255/30-as, mĂg a 22 coloson 315/25-ös Pirelli sportgumik feszĂĽlnek.
IgĂ©ny esetĂ©n a Novitec állĂthatĂł magasságĂş gátlĂłkat is tud kĂnálni a vásárlĂłknak, mĂg az Alfa belterĂ©t bõr Ă©s Alcantara kiegĂ©szĂtõkkel lehet feldobni.
Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!