Programajánló
M�jus 2024
H K S C P S V
29301 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
Ebben a h�napban
HĂ­rfolyam
14:42 
Csongrád megyében is támogatják a Mintamenza program terjedését
14:41 
Ukrán válság - Az oroszok hajók elsüllyesztésével foglyul ejtették az ukrán flotta egy részét
14:40 
Ukrán válság - Orosz lap: Viktor Janukovicsot állítólag infarktussal kórházban kezelik
14:38 
Versenyuszoda épül Gödöllõn
14:36 
Ukrán válság - Magyar katona vezeti az EBESZ katonai megfigyelõit
13:44 
Diszkótragédia - Fenntartotta a korábbi jogerõs ítéletet a Kúria a West Balkán-ügyben
Szeged
Szegedi hĂ­rek
Bõrgyógyászati távkonzultációs rendszert fejlesztettek Szegeden
Vízilabda ob I - Molnár Tamásék Diapolo Szeged VE néven folytatják
Pingvinfiókák születtek a Szegedi Vadasparkban
Választás 2014 – Bajnai: áprilisban hosszĂş távra eldõl, az ország merre halad tovább
Szabó Gábor akadémikust javasolja rektornak a Szegedi Tudományegyetem szenátusa
Magazin
Uccai dumák
Az ítélet rád méretett
Játék
Kivirágzás vezényszóra
AutĂłk
Szent sz*r! Batmobil a pokolbĂłl!
Közlekedés, közlekedési elõrejelzés Közlekedés, közlekedési elõrejelzés
A midibuszok kiszervezése ellenére a BKV nem bocsát el sofõrõket
FĂĽggetlen HĂ­rĂĽgynöksĂ©g   2010 November 19, Friday  

Az Orangeways nyerte a BKV midibusz-tenderét a cég pénteki közleménye szerint.
  Hozzászólások Nyomtat E-mail PDF
Az Orangeways nyerte a BKV midibusz-tenderét a cég pénteki közleménye szerint. A szolgáltató a hamarosan megszületõ közszolgáltatási szerzõdés szerint 8 fõvárosi buszjárat üzemeltetését vesz át, és 2011 végéig fokozatosan 40 korszerû, magyar gyártmányú, légkondicionált S91-es típusú buszt állít forgalomba az ígéretek szerint. A BKV közleménye szerint a cég nem tervezi buszvezetõk elbocsátását a kiszervezés miatt.

Az új buszok a Budai Vár autóbuszvonalain (16, 16A, 116), a gellérthegyi 27-es vonalon, a békásmegyeri lakótelep buszvonalain (143, 186, 243), a budai hegyvidék egyes járatain (39-es, 191-es, 237-es, 251-es járatok), továbbá a 100-as, 117-es, 183-as és a 203-203A vonalakon váltják le a 16 éves, sokszor meghibásodó, drágán üzemeltethetõ Ikarus jármûveket. Hétvégeken még több városrészben közlekednek majd az új buszok: a 118-as, 121-es, 137-es, 141-es, 165-ös és 175-ös járatokon is ezek járnak majd.
A BKV közleménye emlékeztet: 2009-ben indult a közbeszerzési eljárás a fenti vonalak üzemeltetésére. A legkedvezõbb ajánlatot a nyertes, az Orangeways Autóbuszos Közúti Közlekedési Zrt. adta: a megajánlott díj a BKV-nak egy év alatt akár több 100 millió forintos megtakarítást is lehetõvé tesz, a jelenlegi üzemeltetési költségekhez képest. Jelenleg a közlekedési cég elsõ féléves adatai szerint a midibuszok üzemeltetése 541 forint/kilométer önköltségbe kerül, míg az új modellben ez a költség 379 forintra csökken.
A BKV emlékeztet arra, hogy eddig a midibuszos vonalakon, különösen a budai Várban és a Gellérthegyen szinte állandó problémát jelentett a járatkimaradások magas száma, különösen a hûvösebb téli vagy forróbb nyári napokon. Tavaly az Ikarus midibuszok menetkimaradási mutatója 6,3 százalék volt, idén az elsõ negyedévben pedig már 10,3 százalék. Az új konstrukció lényeges változást hoz, mivel szigorú elõírásoknak kell megfelelnie, tehát várhatóan drasztikusan csökken a kimaradások száma.

Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!



Webradio.hu - Szegedi, orsz�gos �s sport h�rek a nap 24 �r�j�ban!:Hírek



Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player