Programajánló
M�jus 2024
H K S C P S V
29301 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
Ebben a h�napban
Hírfolyam
14:42 
Csongrád megyében is támogatják a Mintamenza program terjedését
14:41 
Ukrán válság - Az oroszok hajók elsüllyesztésével foglyul ejtették az ukrán flotta egy részét
14:40 
Ukrán válság - Orosz lap: Viktor Janukovicsot állítólag infarktussal kórházban kezelik
14:38 
Versenyuszoda épül Gödöllõn
14:36 
Ukrán válság - Magyar katona vezeti az EBESZ katonai megfigyelõit
13:44 
Diszkótragédia - Fenntartotta a korábbi jogerõs ítéletet a Kúria a West Balkán-ügyben
Szeged
Szegedi hírek
Színházi világnapi programok Szegeden
Elfogadták szegedi önkormányzat 2014-es költségvetését
Balett és fantasztikus vígjáték a Szegedi Nemzeti Színház márciusi mûsorán
Választás 2014 – Botka: az Orbán-kormány leváltható
Elindult az utastájékoztató-rendszer tesztüzeme a szegedi megállókban
Magazin
Uccai dumák
Politikus szerepek
Játék
Kivirágzás vezényszóra
Autók
Minden idõk legbiztonságosabb autója a Tesla "S"
Jegyzet Jegyzet
Privátizélés
Munkatársunktól   2008 December 19, Friday  

Most telt meg a hócipõ a vasúti sztrájkkal sokaknál. Kedves Gaskó úrék biztosan tudják, hogy miért sztrájkolnak.
  Hozzszlsok Nyomtat E-mail PDF
A papírforma szerint a privatizációs bevételbõl - az érintett MÁV CARGO dolgozóit megilleti a szerzõdés szerinti juttatás. A többieket azonban nem. Ha hinni lehet a híreknek, ez a 'nem' a sztrájk alapötlete. És Gaskó úrék majd sztrájkolgatnak az idõk végezetéig, vagy amíg a vasutasok, egyelõre tervezett bevétele meghaladja a jelenlegi sztrájk szakszervezeti kiadásait. Elvégre a sztrájkkasszát is érdemes kiüríteni, ha arra érdemes célt találtak.

Ha igaz, hogy a MÁV CARGO dolgozóit valami privatizációs juttatás megilleti, akkor viszont baj van. Mert általában a privatizációs bevételeket - anno - úgy kezelték, hogy „örüljön mindenki, hogy az ország fizetõképes marad". Mi örültünk. Viszont, ha a MÁV CARGO esetében nem errõl van szó, hanem a dolgozókat is „kárpótolni" kell - ki tudja miért, szerintük a privatizációért - akkor mégis ciki a helyzet. Mert akkor nyugodtan forduljunk mi is, akik a rendszerváltás nagy privatizációs bevételeibõl egy fillérrel sem részesültünk, a bennünket MÁV CARGO szerint megilletõ összegekért. Sõt akkor sokkal nagyobb a baj, mert a MÁV CARGO miatt sztrájkoló vasutasokat is jóval nagyobb summa illeti meg.  Ha pedig ez így van, akkor nyugodtan feloszthatjuk - ha az alkotmánybírák is engedik - az ország vagyonát.

Jó lenne, ha kiderülne végre a valós helyzet. Gaskó úrék - és gondolható, az ellenzéki oldal - valami olyat forszíroz-e, ami a konkrét ügyben érintett szövegszerkesztõk és aláírók (nevezzük õket: óriásit tévedõknek) hibájából következik, vagy csak úgy általában akarnak valamit.

Mert jegyezzük meg: a privatizált vagyonból vagy mindenkit megillet annyi, amennyi jár fejenként, vagy senkit semennyi. A MÁV CARGO privatizációja, ebbõl a szempontból legfeljebb csepp a tengerben.

(kela)


Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!



Webradio.hu - Szegedi, orsz�gos �s sport h�rek a nap 24 �r�j�ban!:Hírek



Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player