A „Mi vagyunk a VOLT" cĂmĂ» felhĂvással a szervezõk arra buzdĂtják közönsĂ©gĂĽket: kĂĽldjenek be 1-1 portrĂ©t, vagy videĂłfelvĂ©telt magukrĂłl, melyek a fesztivál idei reklámfelĂĽletein jelennek majd meg.
Magyarország legkedveltebb Ă©s legváltozatosabb vidĂ©ki fesztiválján 2007-ben közel 70.000-en vettek rĂ©szt. A szervezõk 2007-es felmĂ©rĂ©se arra mutatott rá, hogy az ország minden rĂ©szĂ©rõl Ă©s EurĂłpa több rĂ©giĂłjábĂłl Ă©rkezõ vendĂ©gek szerint a szĂnvonalas, világsztárokat is felvonultatĂł programkĂnálat Ă©s az esemĂ©nynek otthont adĂł város egyedi hangulata mellett a VOLT vonzereje jelentõs rĂ©szben a közönsĂ©g szĂnes összetĂ©telĂ©nek köszönhetõ.
A VOLT Fesztivál szervezõi a kezdetek Ăłta nagy hangsĂşlyt fektetnek arra, hogy a program összeállĂtását ne elsõsorban a várhatĂł nĂ©zõszám befolyásolja, sokkal inkább a mĂ»fajoktĂłl fĂĽggetlen eklektika legyen a szervezõerõ. Talán Ă©ppen ennek köszönhetõ, hogy a közönsĂ©g összetĂ©tele jĂł nĂ©hány Ă©ve Ă©rezhetõen eltĂ©r a hagyományos zenei fesztiválokĂ©tĂłl. A jelenlĂ©võk közĂĽl sokan egyfajta „programdĂşs nyaraláskĂ©nt" Ă©rtelmezik ezt a hosszĂş hĂ©tvĂ©gĂ©t, Ăgy a fesztiválnak otthont adĂł kemping mellett Sopron Ă©s környĂ©ke valamennyi szálláshelye - mĂ©g a legdrágább szállodák is - a VOLT vendĂ©geivel telnek meg. Az elsõdleges cĂ©lcsoportnak tekinthetõ 16-30 Ă©ves korosztályon tĂşl nagy számban vesznek rĂ©szt idõsebbek Ă©s családok is a fesztiválon.
Ezt a szĂ©les Ă©s szĂnes látogatĂłi kört hivatott bemutatni a VOLT Fesztivál „Mi vagyunk a VOLT!" elnevezĂ©sĂ» idei reklámkampánya. Â
A szervezõk arra buzdĂtják a fesztivál vendĂ©geit, kĂĽldjenek be 1-1 fotĂłt magukrĂłl, melyek a VOLT print- Ă©s outdoor reklámfelĂĽletein, valamint a www.volt.hu oldalon lesznek láthatĂłk.
A portrék mellett ugyancsak várnak rövid, 10-30 mp terjedelmû videóüzeneteket a potenciális résztvevõkrõl, amelyekben az Európa bármely pontjáról érkezõ fesztiválozók magukat mutathatják be. A kisfilmek ugyancsak az Interneten, illetve a legjobbak a fesztivál TV-spotjában lesznek láthatók.
Az elsõ 1000 fotóbeküldõt a VOLT Fesztivál szervezõi személyre szabott, egyedi poszterrel jutalmazzák, amelyen természetesen az eljuttatott portré is szerepel majd. A legjobb videóüzenetek gazdái pedig V.I.P.-belépõvel vehetnek részt a július elsõ hétvégéjén megrendezésre kerülõ 16. VOLT Fesztiválon.
„Az elsõdleges cĂ©lunk valĂłban az, hogy a jelenlĂ©võk Ă©s a szkeptikus távolmaradĂłk számára is bemutassuk, kikbõl áll a VOLT Fesztivál. Ugyanakkor azt is fontosnak tartjuk, hogy a közönsĂ©gĂĽnkkel a kampány kapcsán egy szorosabb, közvetlenebb kapcsolatot alakĂthatunk ki. Az egyedi, szemĂ©lyre szabott VOLT-os poszterek által pedig egĂ©sz Ă©vben jelen lehetĂĽnk a vendĂ©geink lakásaiban" - mondták el a szervezõk.
A hirdetĂ©seken megjelenõ „civilek" között termĂ©szetesen helyet foglalnak majd a VOLT sztárjai Ă©s V.I.P. vendĂ©gei közĂĽl is sokan. Az elsõ felhĂvásokon a VOLT-os törzsvendĂ©gek között máris feltĂ»nik Till Attila, Pachmann PĂ©ter Ă©s családja, valamint Fiala János is.
Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!