Programajánló
M�jus 2024
H K S C P S V
29301 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
Ebben a h�napban
HĂ­rfolyam
14:42 
Csongrád megyében is támogatják a Mintamenza program terjedését
14:41 
Ukrán válság - Az oroszok hajók elsüllyesztésével foglyul ejtették az ukrán flotta egy részét
14:40 
Ukrán válság - Orosz lap: Viktor Janukovicsot állítólag infarktussal kórházban kezelik
14:38 
Versenyuszoda épül Gödöllõn
14:36 
Ukrán válság - Magyar katona vezeti az EBESZ katonai megfigyelõit
13:44 
Diszkótragédia - Fenntartotta a korábbi jogerõs ítéletet a Kúria a West Balkán-ügyben
Szeged
Szegedi hĂ­rek
Bõrgyógyászati távkonzultációs rendszert fejlesztettek Szegeden
Vízilabda ob I - Molnár Tamásék Diapolo Szeged VE néven folytatják
Szabó Gábor akadémikust javasolja rektornak a Szegedi Tudományegyetem szenátusa
Elfogadták szegedi önkormányzat 2014-es költségvetését
Balett és fantasztikus vígjáték a Szegedi Nemzeti Színház márciusi mûsorán
Magazin
Uccai dumák
Hollywoodi világvége
Játék
Kivirágzás vezényszóra
AutĂłk
Elia: Elsõ tuningcsomag az új Renault Cliohoz
Zenei hĂ­rek Zenei hĂ­rek
Mi vagyunk a VOLT!
MunkatársunktĂłl   2008 March 19, Wednesday  

Igazán eredetinek mondható reklámkampány kapcsolódik az idei, 16. Soproni VOLT Fesztiválhoz. A szervezõk arra kérik a korábbi fesztivál látogatókat, hogy küldjenek egy portrét vagy videót, melyet idén felhasználnak majd a rendezvény reklámfelületein.
  Hozzászólások Nyomtat E-mail PDF
A „Mi vagyunk a VOLT" cĂ­mĂ» felhĂ­vással a szervezõk arra buzdĂ­tják közönsĂ©gĂĽket: kĂĽldjenek be 1-1 portrĂ©t, vagy videĂłfelvĂ©telt magukrĂłl, melyek a fesztivál idei reklámfelĂĽletein jelennek majd meg.

Magyarország legkedveltebb és legváltozatosabb vidéki fesztiválján 2007-ben közel 70.000-en vettek részt. A szervezõk 2007-es felmérése arra mutatott rá, hogy az ország minden részérõl és Európa több régiójából érkezõ vendégek szerint a színvonalas, világsztárokat is felvonultató programkínálat és az eseménynek otthont adó város egyedi hangulata mellett a VOLT vonzereje jelentõs részben a közönség színes összetételének köszönhetõ.

A VOLT Fesztivál szervezõi a kezdetek Ăłta nagy hangsĂşlyt fektetnek arra, hogy a program összeállĂ­tását ne elsõsorban a várhatĂł nĂ©zõszám befolyásolja, sokkal inkább a mĂ»fajoktĂłl fĂĽggetlen eklektika legyen a szervezõerõ. Talán Ă©ppen ennek köszönhetõ, hogy a közönsĂ©g összetĂ©tele jĂł nĂ©hány Ă©ve Ă©rezhetõen eltĂ©r a hagyományos zenei fesztiválokĂ©tĂłl. A jelenlĂ©võk közĂĽl sokan egyfajta „programdĂşs nyaraláskĂ©nt" Ă©rtelmezik ezt a hosszĂş hĂ©tvĂ©gĂ©t, Ă­gy a fesztiválnak otthont adĂł kemping mellett Sopron Ă©s környĂ©ke valamennyi szálláshelye - mĂ©g a legdrágább szállodák is - a VOLT vendĂ©geivel telnek meg. Az elsõdleges cĂ©lcsoportnak tekinthetõ 16-30 Ă©ves korosztályon tĂşl nagy számban vesznek rĂ©szt idõsebbek Ă©s családok is a fesztiválon.

Ezt a szĂ©les Ă©s szĂ­nes látogatĂłi kört hivatott bemutatni a VOLT Fesztivál „Mi vagyunk a VOLT!" elnevezĂ©sĂ» idei reklámkampánya.  
A szervezõk arra buzdítják a fesztivál vendégeit, küldjenek be 1-1 fotót magukról, melyek a VOLT print- és outdoor reklámfelületein, valamint a www.volt.hu oldalon lesznek láthatók.
A portrék mellett ugyancsak várnak rövid, 10-30 mp terjedelmû videóüzeneteket a potenciális résztvevõkrõl, amelyekben az Európa bármely pontjáról érkezõ fesztiválozók magukat mutathatják be. A kisfilmek ugyancsak az Interneten, illetve a legjobbak a fesztivál TV-spotjában lesznek láthatók.
Az elsõ 1000 fotóbeküldõt a VOLT Fesztivál szervezõi személyre szabott, egyedi poszterrel jutalmazzák, amelyen természetesen az eljuttatott portré is szerepel majd. A legjobb videóüzenetek gazdái pedig V.I.P.-belépõvel vehetnek részt a július elsõ hétvégéjén megrendezésre kerülõ 16. VOLT Fesztiválon.

„Az elsõdleges cĂ©lunk valĂłban az, hogy a jelenlĂ©võk Ă©s a szkeptikus távolmaradĂłk számára is bemutassuk, kikbõl áll a VOLT Fesztivál. Ugyanakkor azt is fontosnak tartjuk, hogy a közönsĂ©gĂĽnkkel a kampány kapcsán egy szorosabb, közvetlenebb kapcsolatot alakĂ­thatunk ki. Az egyedi, szemĂ©lyre szabott VOLT-os poszterek által pedig egĂ©sz Ă©vben jelen lehetĂĽnk a vendĂ©geink lakásaiban" - mondták el a szervezõk.

A hirdetĂ©seken megjelenõ „civilek" között termĂ©szetesen helyet foglalnak majd a VOLT sztárjai Ă©s V.I.P. vendĂ©gei közĂĽl is sokan. Az elsõ felhĂ­vásokon a VOLT-os törzsvendĂ©gek között máris feltĂ»nik Till Attila, Pachmann PĂ©ter Ă©s családja, valamint Fiala János is.

Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!



Webradio.hu - Szegedi, orsz�gos �s sport h�rek a nap 24 �r�j�ban!:Hírek



Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player