Ăšton
A haragos zöld honában
ImageA Dolomitok között a nyár közepén is minden haragos zöld. Az esõ szinte mindennapos, a közel kétezres csúcsok között hamar összegyûlnek a felhõk. Négy napig viszont kánikula uralkodott Forni Avoltriban.
Filmes csereprogram Lengyelországban
Madeirai beszámoló I.
Juharlevelek Kanadából
Eger – jelenben Ă©s mĂşltban
Márai Kassája
Könyv
Hírlevél
Hírlevél
Programajánló
M�jus 2024
H K S C P S V
29301 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
Ebben a h�napban
Színikínálat
Gyüjtemény
WebKozmo
Piczil Márta: Nem véletlen az õsi szereposztás
Veresné Novák Katalin: Kellenek a nõk a közéletbe
Relax
Futballmeccsen
Vidám képek
Ăšton Ăšton
Madeirai beszámoló II.
OskĂł PĂ©ter   2008 March 07, Friday  
Image
Oskó Péter, a Webrádió nagyutazója ezúttal Madeirán, a paradicsommadár-virág szigeten járt. Ha Ön is oda tévedne, kötelezõ olvasmány, ha nem, akkor is!
  Hozzászólások Nyomtat E-mail PDF
Nyolcadik, utolsó nap: december 3, hétfõ

NyĂ»gös Ă©bredĂ©s, hiszen ma már menni kell haza. DĂ©lelõtt pakolás, utolsĂł fĂ©nykĂ©pek a szállodában, beszĂ©lgetĂ©sek. Indulás a reptĂ©rre 11:45-kor. A reptĂ©r továbbra sem nõtt meg. Ugyanakkora, mint amikor Ă©rkeztĂĽnk, a tömeg mĂ©gis, mintha többszöröse volna. Ferihegy forgalmának mindenesetre sokszorosát bonyolĂ­tja, ezen a csöpp szigeten. EurĂłpa minden rĂ©sze felĂ© szállnak az ismert, Ă©s mĂ©g több, általam elõször hallott, ismeretlen lĂ©gitársaságok gĂ©pei. Mi 13:50 -kor pontosan indultunk az Austrian Airlines menetrendszerinti járatával. A gĂ©p Airbus A-319-es. A neve: „Sarajevo", amely BĂ©cs testvĂ©rvárosa. Megint ablak mellĂ© kĂ©rtem a helyemet, mert Ă©n ugye, látni akarok. Baloldalon ĂĽltem, Ă­gy felszálláskor a sziget Ă©szakkeleti rĂ©szĂ©t nagyszerĂ»en láttam, mĂ­g a felhõk közĂ© nem Ă©rtĂĽnk.
Útvonal: Lisszabon - Valladolid - Pamplona - Toulouse . Ezeket csak sejtettem, hogy vannak, mert végig felhõs idõ volt. Ekkorra nagyjából beesteledett, s a felhõk is eltûntek aludni. Ettõl kezdve a városok fényeibõl és alakjából lehetett következtetni, hogy hol is vagyunk: Lyon - Zürich - München mind-mind szép kivilágítva a magasból. (Elismerem, azért januárban Jekatyerinburg is szép volt a magasból; ami igaz, az igaz, csakhogy pártatlanságomat igazoljam ). Ezután Linz, majd Bécs következett. Bécsben idõjárási okok miatt csak az egyik kifutópályát használták, így feltorlódtak a gépek fenn is, lenn is. 
Ha idáig nem tudtam, most már igen, hogy mi az a bĂ©csi keringõ: fĂ©lĂłrát köröztĂĽnk a város felett, nĂ©gyszer láttam ugyanazt a BĂ©cset egymás után, mire megkaptuk a leszállási engedĂ©lyt. Mindez csak azĂ©rt volt idegesĂ­tõ, mert megint 25 percĂĽnk maradt, hogy átszálljunk a mi kis kávĂ©darálĂłnkra Budapest felĂ©. VĂ©gre leszálltunk, ismĂ©t rohanás a reptĂ©r másik vĂ©ge felĂ©, ahonnan az „egyĂ©b", kelet-eurĂłpai gĂ©pek indultak. ElĂ©rtĂĽk, de megvártak volna Ăşgyis, hiszen a pesti gĂ©p fele tulajdonkĂ©pp mi voltunk. SzĂłval megint tyĂşklĂ©tra, a kávĂ©darálĂł (neve: „Steiermark"), de felszálltunk, s 40 perc mĂşlva már le is, Pesten, DunaĂşjváros felõl közelĂ­tve meg Ferihegyet. 




Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!



Webradio.hu - Szegedi, orsz�gos �s sport h�rek a nap 24 �r�j�ban!:Hírek arrow Gyûjtemény



Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player