Ez az egyszerû: akinek nem tetszik az irigy. DE. Szerintem a Dózsa úr valamelyik párt embere. Az szdsz szokott mindig balhézni, ha ilyen történik, most gyanúsan csendben vannak. Vétkesek közt bûnös aki néma...
shitbull
2004-08-13 10:14 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
Nem tudom kit takar a Varga név de a véleményét olvasva erõs a gyanúm hogy vagy jelenleg is az Szkt-nál dolgozik, vagy kirúgták onnan. Érdekes ha én utazom a tájban gyönyörködöm és ha látok is valamilyen felíratos autót kisebb gondom is nagyobb annál hogy azon lovagoljak vajon milyen célból van ott az autó ahol van. Örülök hogy ez a legnagyobb gondja sosem legyen nagyobb. Ja és még annyit hiába tiltakozik tényleg írigység szaga van.
szegedi2
2004-08-13 09:06 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
Szerintem kár sarkosítani amit mondtam. De az is biztos, ha két ugyanolyan szakember közül az egyik ugyanazt a munkát kevesebbért is elvállalja, akkor minden cégnek, a privátnak és "köztulajdonúnak" is azt kell választania, mert különben a részvényesek vagy az adózók pénzét pazarolja. Na, de látom hogy kicsit más az érzékenységi ingerküszöbünk a közpénz hanyag felhasználását illetõen, és nem akarom hogy feleslegesen anyázásba forduljon át a topic.
Dovi! Ha hiszed ha nem, engem sok minden más mellett pl. a Fidesz által megtûrt vagy kialakított pazarlás beszüntetésének reménye is befolyásolt, remény a szerényebb anyagi igényû (ön)kormányzatban és hatékonyabbá tehetõ önkormányzati cégekben. Nagyon is! Hittem benne, hogy anélkül képes kormányozni és az emberek bizalmát megõrizni az MSZP, hogy sógor-koma-jóbarát részére adott pozíciók, jutalmazások, vagy kisebb-nagyobb pazarlások révén bõvítené a lekötelezettek táborát.
Ha az MSZP-s önkormányzat csak úgy képes az SZKT élére vezetést állítani, hogy azoknak olyan jutalmakat ad ami már az éppen még elégséges felett van, akkor nem érti mi a kapitaizmus, nem érti mi a takarékosság jelentése, és egyáltalán nem gondos gazdaként bánik a szegediek pénzével. Más f***val könnyû verni a csalánt. Nem is tûnne fel, ha közben Szegeden nem lenne száz megoldásra, összefogásra és közpénzre váró feladat.
Biztosan sok dolog pozitív irányba változott, elhiszem neked és látom én magam is. De akkor az ilyen pitiáner dolgokat miért kellett meghagyni? Az emberek többségének fejében nem az lesz 2006-ban, hogy "hé, haver, de jó hogy az SZKT visszavette az outsorcingolt javítást", hanem hogy "kapják be, a gyerekeket idén is csak a Laposra meg Gyopárosra vittem nyaralni, ezek bezzeg az én pénzemen nyaralnak..."!!!
Hát ha valami az MSZP érdeke akkor az az, hogy ilyen eszébe se juthasson senkinek! Magunk alatt vágjuk a fát, amikor az ilyen pazarló és legfõképp szemet szúró gyakorlatot nemcsak eltûrjük hanem még védelmezzük is a városháza táján.
Varga
2004-08-11 19:48 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
Ugye nem mondod komolyan, hogy mikor döntésedet meghoztad, akkor a cégvezetõk cégautóhasználata befolyásolt? Pl. az SZKT-nál nem ez a pazarlás, hanem a magáncégbe kivitt javítás. Ebbõl a szempontból pedig elégedett lehetsz.
Autópálya ügyben meg úgy emlékszem, hogy az érintetteket jól meg is büntették. Úgy, hogy az ajánlatuk alacsonyabb árról szólt, mint a Vegyépszeré. De van ennek külön topic.
A Friderikuszt nem láttam, de az, hogy mennyi fizetés jár egy embernek az nem pazarlás kérdése. Az energia monopolcégek vezetõinek itt mindenkinek megadná a sokkal magasabb bére mellé is az autót, az önkormányzati cégvezetõnek meg ezek szerint az alacsonyabb fizetése mellé sem jár. Én ezt nem értem, ez nem tulajdonos kérdése szerintem, hanem, mint említettem a munkaadó és a munkavállaló közötti megállapodásé. Ha ez egy kialakult rendszer mind a magán, mind a közszférában, akkor kár ezen sajnálkozni, ez nem pazarlás. Ezen az alapon, amit a minimálbér fölött egy önkormányzati cégnél kifizetnek, az mind pazarlás, ezt meg azért remélem nem gondolja senki. szevasz
szevasztavasz
2004-08-10 23:03 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
A rendkívüli az, hogy az MSZP-t sokan azért támogattuk, mert pont a legalizált pazarlást és lenyúlást nem szerettük a Fidesz kormányban és most csalódottak vagyokunk. Ilyen értelemben a 3-4 évvel ezelõtti városi szerzõdésekre hivatkozni nem mentség, hanem vétek. Aki az MSZP-re szavazott az pont mást akart, mint amit Bartháék csináltak.
De ugyanez elmondható az autópályákról is. Láttad Friderikusz mûsorát? A "nagyon lenyúlós, pazarló, fideszközeli" Vegyépszer 1,1 milliárd Ft/Km áron épít autópályát, a "közbeszerzéses, átlátható, stb." Strabag és társai pedig 2.2 milliárd Ft-ért. Biztos itt is jogilag le van minden tisztázva, bele sem lehet kötni.
Varga
2004-08-10 22:10 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
A gáz ára úgy van (országosan) beállítva, hogy nyereségre is fussa a cégnek, a tömegközlekedés ára meg úgy, hogy nem futja, mert akkor olyan drága lenne a jegy, hogy egy csomó ember autóval menne dolgozni és egész nap dugó lenne még Szegeden is. Tehát a nyereségesség meg a veszteség ezen a szinten nem csak a cég múködésétõl függ. Azzal együtt közlekedõ is igazat szól: végre valami megmozdult a tönegközlekedésben Szegeden is, ami miatt annak aki ezt értékeli, "megéri" ez a vezetõi juttatás. A személytõl elvonatkoztatva, egyébként meg bárkinek a fizetése és juttatása annyi, amennyiben a munkaadóval megegyeztek. Gondolom az elején ezt tisztázták, hogy mi jár, sõt le merném fogadni, hogy egyszerûen elõvették az elõzõ, meg az azt megelõzõ vezetõ szerzõdését, juttatásait, és kábé azt kapták, nem csak az SZkT-nál, hanem mindenütt, mint ahogy a privát nagyvállalatoknál (pl. Dégáznál) is kell legyen valami vállalati szabályzat, ami megmondja, hogy milyen beosztásban jár az autó. Nincs ebben semmi rendkívüli. szevasz
szevasztavasz
2004-08-10 21:45 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!