Nem! Itt is a manager volt a hibás, mert akkor küldött SMS-t, amikor ippeg vezetõnk jól megérdemelt pihenését töltötte. Hja és egyébként sem kerestünk irányítót tavaly...
Ugye tavaly mint tudjuk az egész komplett spanyol élvonal (a Barcát kivéve) mozdult volna, pánikban volt, soha vissza nem térõ alkalom volt. Már látszik, hogy idén ez nincs így, egy Angel Romero, egy Eilert ma már nem mindenképp akar elmenni és Ruesga is tudja, hogy válogathat. De ott van mondjuk a tavaly a Ciudadba igazolt Ferrer is.
töcök Én egyszerûbben látom a helyzetet. Munka, munka és munka, ez hiányzik és nem (csak) a marketing. Ha folyamatosan azon jár az agy, hogy kivel lehet erõsíteni, kinek jár le a szerzõdése és mikor, ki és miért mozog a piacon, akkor ezzel az anyagi kondícióval ami ma van csodákat lehetne tenni. Veszprémben folyamatosan jönnek próbajátékra fiatalok, mi leigazolunk próbajáték nélkül egy Lasicát. Azt persze továbbra sem merem még elhinni, hogy jövõre itt marad, ahogy ez a Buday és Czina pletyka is egyelõre méltatlan, persze ha igaz.
Én mindig is szegedi szurkoló leszek, csak nagyon fáj, hogy egy ekkora lehetõséget nem tudunk kihasználni még arra sem, hogy a Veszprém közelébe menjünk.
Töcök és a zavarosban halászás. Vagy horgászás. VP-be megy Ruesga. Tavaly volt 3 nap, amikor el lehetett volna hozni , fillérekért. A rossz nyelvek szerint valaki akkor éppen horgászott...
Töcök és a zavarosban halászás. Vagy horgászás. VP-be megy Ruesga. Tavaly volt 3 nap, amikor el lehetett volna hozni , fillérekért. A rossz nyelvek szerint valaki akkor éppen horgászott...
A Magyar sportvállalkozásokat általában nem marketing, vagy kereskedelemben jártas szakemberek vezetik, hanem volt sportolók, néhány esetben milliomos szurkolók. A Pick Szegedre is igaz a fenti tétel. Ezért nem ismerik, nem tudják, vagy nem hiszik el, hogy mûködnek valójában a sikeres klubok. Nem ismernek stratégiát, brand építést stb... Nem beszélve a mai modern kommunikációs lehetõségekrõl. A Veszprém remekül használta ki Nagy Lacit , komoly építkezésbe kezdett. Alig egy év alatt a kommunikációnak köszönhetõen mindenki megfeledkezett az elmúlt három év cirkuszáról. Laci szegedi gyökereirõl már szó sem esik.
Egyet ismernek több pénz kell. Valóban fontos a pénz, de jó ötletekkel,használva a marketing adta lehetõségeket lehet építkezni. Persze ahhoz koncepció kellene amit ha végig visznek a pénz is jön. Normáliséknál elõször az ötlet utána a pénz. Itt a marha nagy mázli , hogy van pénz. Csak nem tudnak mit kezdeni vele. Vagy igen csak mi nem ismerjük a koncepciót!
töcök
2013-05-14 17:39 (El�zm�ny n�lk�li.)
Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!
Rengeteg szurkoló szeretett volna segíteni a tudásával és a kapcsolataival is, el lettünk hajtva rendesen, mert õk mindent tudnak. A válasz a szurkolók csak kárt okoznak". Beszéltünk itt a kihasználatlan közösségi oldalakról ,blogokról és mobil alkalmazásról is. A válasz tudják hogyan és mit kell tenni.
Nagyon büszkék vagyunk a face book oldalunkra. Valóban nem rossz a 70. hely a Fradi pl.alig van elõttünk. Azért szerintem nem használjuk ki a lehetõségeket, de a vezetõségnek az a fontos ne legyen semmi hír a Pickrõl, ne legyenek blogok stb... A félelem felüti a fejét, ha a média és a szurkolók figyelme feléjük irányul. Errõl csak a régi szlogen jut eszembe zavarosban jó halászni!
Ez nagyon durva. Valamicskét én is foglalkoztam spotrmarketinggel is: szerintem a Szegedben nagyon nagy potenciál lenne de nagyon le vagyunk maradva, az egyébként béka segge alatt lévõ magyar szinthez képest is, nem beszélve Nyugat-Európáról pláne Amerikáról... könyörgöm a 21. században élünk facebook, twitter, mobilapp,blog alap kell h legyen egy sportvállalkozás életében. A szurkolók pedig nélkülözhetetlenek és ezt nem szentimentalizmusból mondom: egy sport vállalkozás bevételei fõleg ezekbõl adódik: jegybevétel-szurkolók fizetik, merchandise-szurkolók fizetik, szponzorok-cégek fizetik de nem jófejségbõl mert telibeszarják h 14 ember rohangál egy labda után a pályán, hanem azért mert ez által elér egy közösséget, mert igazából a rajongók száma nyújtja az értéket, aztán lehet még pénz a közvetítési díjakból, ott csak az érdekli a tv társaságokat, hogy nézettség legyen, azt pedig show-val, hangulattal lehet emelni nem a keresztmozgásokkal..
Arról nem is beszélve h nem ártana egy közép vagy hosszútávú stratégiai sem például aktuálissá válhat egy új csarnok is lassan mert az se mindegy hogy hova akarja a jegyeket eladni..
Attól félek hogy ha ezen a téren lemaradunk akkor igazolhatunk akárkit sosem leszünk igazán NAGY csapat.
Ami a legrosszabb hogy nem értem ez miért lenne a vezetõségnek rossz? Õk nem akarnak több pénzt keresni, a profi sport showbusiness ha tele kassza, jól megy a csapatnak, elégedettek a szurkolók akkor engem nem zavar ha vezetõség is felveszi a bónuszát, csak csináljon érte valamit!