Ăšgy tĂ»nik, hogy az olasz gyár egyik szĂ©psĂ©get ontja a másik után, hiszen a csodaszĂ©p 8C Competizione mĂ©regdrága sportautĂł Ă©s a legkisebb Alfa, a Mito után itt a legĂşjabb trĂłnkövetelõ. Az AutoExpress informáciĂłi szerint az Alfa Romeo alsĂł-közĂ©p kategĂłriása, a szintĂ©n tetszetõs vonalvezetĂ©sĂ» 147-es hamarossan nyugdĂjba vonul, hogy átadhassa helyĂ©t a kĂvĂ»l-belĂĽl teljesen megĂşjult 149-nek. A jĂłl bevált formán nem változtattak, Ăgy a Mito-val elkezdett sort tovább folytatják a torinĂłi mĂ©rnökök.
Az autĂł elejĂ©nek kialakĂtásakor ugyanazt a tervet követtĂ©k, mely az Alfa jövõbeni formavilágát tĂĽkrözi, Ăgy megmaradtak a kerekded formájú fĂ©nyszĂłrĂłk, a hangsĂşlyos nyĂlhegyre emlĂ©keztetõ orr rĂ©sz, valamint az elmaradhatatlan Alfa Rome pajzsra emlĂ©kezetõ hĂ»tõmaszk, melyet igazán mĂ©lyre hĂşztak a tervezõasztalnál.
Az autĂł hátsĂł traktusát szintĂ©n alaposan átformálták a tervezõk, hiszen egy karakteres vonalvezetĂ©sĂ», igazi csapott hátĂş nĂ©gykerekĂ» lett a vĂ©geredmĂ©ny, melyen mĂ©g egy aprĂł tetõ spoiler is helyet kapott. A motor vĂ©gtermĂ©kĂ©t kĂ©t oldalra kivezetett egyes vĂ©gek továbbĂtják a kĂĽlvilág felĂ©, az Alfához mĂ©ltĂł mĂłdon, vĂ©lhetõen igen szĂ©p duruzsolással.
A körre emlĂ©keztetõ hátsĂł lámpák az autĂł faránál is jĂłl tettenĂ©rhetõek. A Fiat Bravo Ă©s Lancia Delta közös padlĂłlemezre Ă©pĂĽlõ Ăşjdonság elõreláthatĂłlag 3 Ă©s 5 atĂłs változatban lesz elĂ©rhetõ, mĂg az erõforrások tekintetĂ©ben az olasz gyártĂł csak feltöltõs motorokat kĂnál majd a szĂ©psĂ©ghez. Az 1.4-es benzines Ă©s az 1.9-es dĂzel turbĂłs aggregátok teljesĂtmĂ©nye 120 Ă©s 250 lĂłerõ között mozog majd. Hivatalos informáciĂł mĂ©g nincs a 149-es bemutatkozásárĂłl de nagy valĂłszĂnĂ»sĂ©ggel az Ă©rtĂ©kesĂtĂ©s 2009 nyarán fog megkezdõdni.
Az ára az Autoexpress.co.uk szerint kb. 28.000 dollár, azaz 5,5 millió forint körül lesz.
Forrás: Autoexpress
KapcsolĂłdĂł anyagaink:
Hozz�sz�l�sok Kedves Olvas�! Jelentkezzen be �s akkor hozz�sz�lhat a t�m�hoz!